🔥12.BÖLÜM🔥

11.9K 925 121
                                    

-Gel beraber alalım nefesimizi sevdiğim;
Sensiz boğazımdan geçmiyor

-Ahmet Arif

Bölüm şarkısı: Toprak Kardeşler- Yağmurun Ol

Keyifli Okumalar 💜

Kaderin sillesi yine boş durmamış , ağlarını örmüştü. Oysaki herkes güzel bir hayat geçirmek istemez mi?

İster! Herkes mutlu, huzurlu,sakin bir yaşam ister. Lakin farklı isteme şekilleri vardır. İnsan nasıl rahat hissediyorsa, hayatı da öyle yaşar.

Esen soğuk rüzgara karşı, kafasındaki soğukluk kıyaslanamazdı. Biri özgürlük,diğeri ise ölümdü. Peki ya ikisinide eleyip tutsak olursa?

O zaman kendini tehlikeye mi atmış olur yoksa şeytanın inine mi girmiş olur? Kendinizi koruyacağınız, şeytanın neler planladığını öğrenmek için inine girmek gerekir. Belki tehlikeli ancak kimse asıl tehlikenin kim olduğunu yada nereden geleceğini bilemez değil mi?

Kafasına dahada bastırılan soğuk metal, ölümün habercisi gibiydi. Olanlara uygunluk getirir gibi gökyüzü kargalarla kaplanmış, onların üstünde uçuyordu. Sanki haber verircesine kendilerini parçlalıyorlardı.

Ama aslında onların bağırışlarının sebebi havadan gelen drondu. Dronun varlığından haberdar olmayan birisi için kargaların çıkarttığı kargaşayı bu şekilde anlaşılabilirdi.

" Elindehini birah, arkanı dön"

Kötü çıkan sesiyle birlikte bozuk olan Türkçesi Hançer'in midesini bulandırmaya yetmişte artmıştı bile. İlk başta her ne kadar onu alt etmeyi düşünsene dediğini yapmak daha doğruydu. Elindeki silahını bırakarak yavaşça arkasına döndü.

Gördüğü suret insan yüzü denilemeyecek kadar kötüydü. Kirli ve esmer teninin üzerini örtmüş sakalları ona ayrı görüntü katıyordu. Ancak bu görüntü hiçte güzel değildi. Hareleri dahada aşağı inince siyah şalvar üstüne yine siyah bir gömlek giyinmişti. Elinde tuttuğu silahıyla birlikte ne kadar kötü bir yaratık derindeki olduğunu belli ediyordu.

En sonunda gözleri gözlerini bulunca orada gördüğü ışıltılar hiçte iyiye işaret değildi.

" Düş önüme gidirih."

Onun dediklerini yaparak önünde yürümeye başladı. Aklında onların inine girince birşeyler yapabileceğini düşüncesi vardı. Belki de onlara Hançer olduğunu söyleyip birazda korkutabilirdi.

Ancak hayat bizim kurduğumuz planlarla ilerlemez. Bizim eksenimiz etrafında hiç dönmez.

Hançer'in ekibi 10 dakikadır Hançer'i arıyordu ancak hiçbir iz bulamamışlardı. İşin içine askerlerde karışmış onu arıyordu. Aslında Siyah timi askerlerle iletişim içine girmezdi lakin söz konusu Hançer olunca mecbur girmişlerdi. Ekibin yetkili kişisi olan Hakan ortada yere sabit kalmış ,maskesinin ardından gözlerini yere sabitlemiş düşünüyordu. Biraz sonra ağzından çıkacaklar ise belki de doğru yolda olduğunun göstergesi olacaktı.

"İnlerine girdi."

İlk önce dudaklarından fısıltı halinde çıkanları bu sefer daha sesli dillendirdi.

SİYAH HANÇER ( Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin