-Ne demiş şair; Mutluluğu benimle bulan benimdir,gerisi misafir..
Bölüm Şarkısı:Ziynet Sali- Deli Divanenim
Keyifli Okumalar 💜
Doğum,ölüm ve yaşam. Hayatımız bu üç kavramdan oluşur.
Ne eksik ne fazla insan neyi haketmişse onu yaşar. Doğum olur seviniriz,ölüm olur yaslara boğuluruz.
Tam bir haftadır Miraç Arden Saraçoğlu' nun ölüm sebebi araştırılıyordu. Ama ne yazık ki kimse hiçbir şey bulamıyordu.
İşin ilginç yanı herkes bunun bir cinayet olduğunu düşünüyordu lakin daha sonradan intihar olduğu ortaya çıkmış herkes çok şaşırmıştı.
Evinde tek bir kurşunla beynine sıkarak intihar etmişti Miraç.
Evet belki hançerin parmağı vardı,ama cinayet değildi.
Hançer,sadece ona gerçekleri göstermişti. Ölüm ve yaşam onun elindeydi. Ve o ölümü seçmişti.
Peki Miraç'ı intihara iten sebep neydi?
Daha önceden Hançer, Miraçın annesinin gözünün önünde tecavüz edilerek öldürüldüğünü öğrenmişti.
Ama bu ilk değildi. Miraç'ın babası kumar borcu yüzünden karısını satmıştı.
Borcu olan kişilere karısını veriyordu. Kadın aldığı son darbeden sonra yaşamak istememişti.
Gerçi o zamana kadar da oğlu için yaşamıştı ancak oğlunun gözünün önünde olan bu durumu yaşamayı kaldıramamış ,hayata veda etmişti.
Miraç annesini çok seviyordu, babasını da seviyordu ancak annesi onun için herşeydi.
Annesinin ölümünden sonra çok zor toparlamıştı.
Babasını da seviyordu. Annesinden sonra yaşamını babasına adamıştı ne bilsindiki babasının neler yaptığını.
Hançer öğrendiği bu durumu sindirememiş ,Miraça bildirmişti.
Genç adam evine gelen zarfı merakla eline almıştı. Zarfın içinde flaş bellek vardı.
Belleği alarak bilgisayarına taktı. İlk olarak Hançerin bariton sesi duyulmuştu.
"Miraç Arden Saraçoğlu, beni tanımışsındır ama yinede tanıtayım. Ben siyah hançer. Öğrendiğim bir gerçeği seninle paylaşmak istedim. Annem gözünün önünde can vermeden öncede defalarca tecavüze uğramış. Sebebi ise baban . Anneni kumar karşılığında , satmış. Kanıtlar belleğin içinde mevcut bakabilirsin"
Hançerin bariton sesi durmuştu lakin Miraçın kulakları uğulduyordu. Duydukları sanki şakaymış gibi geliyordu.
Babasının böyle birşey yapacağına inanmıyordu.
Hızla bellekteki olan videolara baktı. Bazı kumarhaneler de babasının, annesini sattığı videolardı.
" Annem benim. Gül kokulu annem"
Gözlerinden yaşlar bir bir akıyordu.Koskoca adam yere çökmüş hıçkırarak ağlıyordu.
Babası yaşasaydı onu öldürmez aynılarını ona yaşatırdı ancak babası kalp krizi sonucu 2 yıl önce ölmüştü.
Meğerse bildiği herşey yalanmış da haberi yokmuş.
Genç adam öğrendiği bilgilerle çok büyük sarsıntıya uğramıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAH HANÇER ( Tamamlandı)
Mystery / ThrillerBir serikatilin bordobereli olma hikâyesi. O ölümün elçisi. Gecenin sessizliği, ölümün ayak sesi. Dağların kızı ,Yurdunun komutanı. Adını bile anmaya korkulan kızın hikayesi... Siyah Hançer