-"Geleceğim bekle" dedi,gitti... Ben beklemedim,oda gelmedi.Ölüm gibi birşeydi ama kimse ölmedi..
-Özdemir Asaf
Bölüm Şarkısı: Eftelya F.E-Uğur Öz:Seyreyle Güzel
Keyifli Okumalar 💜
(1 ay sonra)
Güneş en tepeden güzelliğini haykırırken,etrafta şen sesler çıkıyordu. Ayaklarını yere vura vura koşan askerler,marş söyleyerek yollarına devam ediyordu.
Camdan dışarıya izlerken, açık camdan derin bir nefes aldı. Kollarını arkadan bağlı, omuzları dik, bakışları keskin. Ölümden bile korkmayan bu asker hayran olunası biriydi.
Odanın kapısının çalınmasıyla kendine gelerek "gir" dedi.
İçeri giren asker selam durarak konuştu.
" Komutanım Ölüler 2 saat sonra giriş yapacaklar."
Dışarı çıkan askerin ardından derin bir nefes verdi. Uzun zaman adlarını duymuştu ama karşılaşmak mümkün olmamıştı. Şimdiye tanışmak nasipmiş. Dışarıda iştima yapan askerler başında duran Aslı komutanı gördüğünde yüzünde hin bir gülümseme oluştu. Bu kadını hiç mi hiç sevmiyordu. Çok itici geliyordu bikere. Dışarı çıkarak iştima alanına gitti. Komutanlarını gören askerler şınav pozisyonundan çıkarak selam durdular. Ne olduğunu anlamayan Aslı arkasını döndüğünde komutanını görünce selam durdu. Oda komutanı sevmiyordu ama arada büyük bir rütbe farkı vardı. Aslı Binbaşı iken komutan Albay'dı.
" Rahat asker."
Komutanın rahat emri ile askerler tekrar şınav pozisyonu aldı. Albay hem askerleri izliyor hemde ciddiyetle Aslı'yı dinliyordu.
" Bir sorun mu var komutanım?"
Albay, Binbaşının sorusunu duyuyor ama cevap vermiyordu. Az sonra askerlerden birinin yanlış pozisyondan şınav çektiğini görünce kaşlarını çatarak karşısındaki kadına baktı.
" Binbaşı bu askerleri sen mi eğitiyorsun."
Binbaşı hiç sektirmeden cevabını verdi.
" Evet komutanım."
Albay kadının sözleri ile sinirlendi.
" Asker kalk."
Askerler komutanın emri ile ayağa kalkarak sıraya girdiler.
" Binbaşı şınav pozisyonu al."
Binbaşı her ne kadar karşı gelmek istesede, karşısındaki Albaydı,acımazdı. Yerde şınav pozisyonu alarak çekmeye başladı. Doğru bir şekilde çektiğini görünce kadını kaldırdı ve hata yaptığını gördüğü askeri gösterdi. Bu sefer hata yapan asker şınav pozisyonu alarak çekmeye başladı. Asker henüz daha 19-20 yaşlarında bir delikanlıydı. Binbaşıya dönerek konuştu.
" Binbaşı bu askere iyi bak bu senin hatan. Eğer sen askerlerini doğru düzgün kontrol etmezsen onlar yanlış yapar. Burası oyun parkuru değil,askeriye. Askeriyede yanlış olmaz. Anlaşıldı mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAH HANÇER ( Tamamlandı)
Mystère / ThrillerBir serikatilin bordobereli olma hikâyesi. O ölümün elçisi. Gecenin sessizliği, ölümün ayak sesi. Dağların kızı ,Yurdunun komutanı. Adını bile anmaya korkulan kızın hikayesi... Siyah Hançer