Irkçı değilim. Herkezden eşit nefret ediyorum.
Bölüm Şarkısı:Yasin Keleş- Neşat Ertaş = Gönül Dağı
|İyi Okumalar|
Üst üste gelen son dakika haberleri büyük bir kaosa neden olmuştu. Eş zamanlı olarak yapılan baskınlar karşısında kimse ne yapacağını bilmiyordu. Ama herkesin bildiği tek bir gerçek vardı,oda Hançer'in geldiğiydi. 1 yıl ortalıkta görülmemesinin ardından tahmin edilmeliydi büyük bir şekilde geleceği. Hançer eş zamanlı olarak yapılan baskınlar için büyük efor sarf etmişti. Neredeyse 1 saat'e yakın koltukta oturmuş adamlarını yönetiyordu. Türkiye içinde yaptığı baskınlar fazla zorlamamıştı ancak, sınır dışı yaptıkları oldukça zorluyordu. Şu anda sınır dışında yaptığı patlamalar askerler için oldukça büyük katkı sağlamıştı. Teröristler ise beklenmedik saldırı karşısında dumur olmuş bir vaziyetteydi. Saatlerce süren bu soğuk savaşta herkes son dakika haberlerini izliyordu.
Hançer büyük bir yıkım yapmıştı. Türkiye'de 20 ceset vardı. Hepside hançerin emriyle öldürülmüştü. Herkes şoktaydı kimse ne olduğunu,ne yaptığını bilmiyordu. Polisler tarafından bütün cesetler adli tıpa gönderilmişti. Gelecek sonuçlar oldukça önemliydi. Herkes ne kadar hançerin yaptığını bilsede yine de emin olamıyordu. Şüphesiz oldukça zor karar veren kişiler devlet adamlarıydı. Onlarda hançerin yaptığını biliyordu. Ama bir türlü onun ne yapmaya çalıştığını anlamıyorlardı. Sınır dışında askerlere yardım ederken, Türkiye'de cinayet işliyordu.
Sabaha yakın saatlerde hançer halsiz düşmüş,kendini uykuya bırakmıştı. Bütün adamları Türkiye'ye geri dönüş yapmıştı tek bir kişi hariç. En sağlam adamlarından olan Tufan , sınır dışı olan operasyona gitmişti. Yaptığı sabotajlar başarılı olmuştu lakin geri dönüş yolunda bir grup teröriste yakalanmıştı. Her ne kadar telsizden Hançer'e ulaşmaya çalışsada , Hançer derin uykuda olduğu için duymamıştı. Diğer arkadaşları duymuştu ,onlarda Hançer'e ulaşmaya çalışmıştı ancak ulaşamamışlardı.
Tufan evliyidi,karısıyla birlikte çıkmışlardı sınır dışına. Kocasının yakalandığını duyan Arzu hiç düşünmeden kocasının peşinden gitmişti. Hançer'e ulaşamamaları ise onu iyice körüklemişti. İstediği de olmuştu. Oda yakalanmış ve kocasının yanına götürülmüştü. Herkes Hançer'e saydırmakla meşguldü. Nasıl olurda onları bırakırdı. Lakin Hançer bir haftadır sadece 2 saatlik uykuyla duruyordu. Planları için gece gündüz çalışmış, yorulmuştu. Sonrada planın başarılı olmuş olmasıyla uykuya yenik düşmüştü.
Bütün olanlardan ise sadece iki kişi büyük bir şok yaşıyordu. Evet ,belki herkes şaşırmıştı ancak iki kız dahada şaşkındı. Olanlardan sonra iki kızda kendilerine gelen zarfları almıştılar. Açtıklarında ise büyük şaşkınlık yaşamışlardı.
"Beni özlediniz mi? "
Zarfın içinde yazan yazı iki kızıda oldukça ürkütmüştü. Hançer gelmeden önce resmen haber vermişti. İki kızda şaşkınlıklarını atmış olayları takip ediyordu.
Evde haberleri izleyen Gizem telefonu çalınca dikkatini dağıtmıştı. Arayan kuzeniydi.
" Efendim Ecrin."
Bu kızdan aşırı nefret ediyordu. Normal miydi acaba ?
" Naber kuziş."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAH HANÇER ( Tamamlandı)
Mystery / ThrillerBir serikatilin bordobereli olma hikâyesi. O ölümün elçisi. Gecenin sessizliği, ölümün ayak sesi. Dağların kızı ,Yurdunun komutanı. Adını bile anmaya korkulan kızın hikayesi... Siyah Hançer