🔥16.BÖLÜM🔥

10K 730 87
                                    

-Kelimeler, Albayım bazı anlamlara gelmiyor.

-Oğuz Atay

Bölüm Şarkısı: Emirhan Kartal-Uğur Aslan/Gönül Senin Elinden

|İyi Okumalar|

İnsanlar ön yargılıdır. Hiç tanımadığı birine dahi suç atacak kadar ön yargılı...

Nitekim herkes Hançer'e karşı ön yargılıydı. Herkes Fersah'ı öldürdüğü için kızıyordu. Ama kızmaları çok az bir zaman almıştı. Neden mi?

İstedikleri olduğu için. Yetkililerin asıl amacı Fersah'tan bilgi almaktı. Ancak Hançer'in öldürmesiyle bütün planları suya düşmüştü. Sonra ise Hançer'in istedikleri bilgileri onlara vermesiyle hepsi gurulanmış ve sinirleri geçmişti.

Ne kada saçma değil mi?

İlk önce istediğimiz olmadı diye kızıyoruz, sonra oldu diye gurur duyuyoruz. İkisi de birbiri ile çelişkili durumlar.

Aslında insanoğlu çelişkili. İnsanı yöneten iki unsur vardır. Biri kalp diğeri akıl.

Mantığınız, yani aklınız, elinizdeki sebeplere, sonuçlara bakarak seçimini yapar. Doğru olanı tercih eder.

Kalp ise sezgi işidir. Sezgileriniz, duygularınız, hissettikleriniz sonucu seçimini yapar.

Çok çelişkili olan bu unsurlar, insanı zora sokar. Ama insanoğlu bu sağı solu belli olmaz.

Hançer geceyi yad ederken , gözlerini semaya çıkardı. Usulca esen rüzgar, açık boynundan girerek sırtına aşağı iniyordu. Soğuktan üşümüş nefesi titrek bir buhar saldı. Bazen küçük olsaydım diye düşünüyordu. Haksız da sayılmazdı. İnsan küçükken daha temiz daha masum değil midir?

Öyledir. Her çocuk masumdur. Küçücük kalpleri kırılgan bir kuş gibi hayata kanat çırpar. Ama onlar kalplerinde ki sevgiyle varlar. Temiz ruhlu çocuklarım benim!

Kısık sesle duyduğu sesler, merakını uyandırmıştı. Daha dikkatli bir şekilde dinledi.

"Özledim seni."

"Hale geleceğim, merak etme. İyiyim ben."

Duyduğu sesler kalbin huzuruydu. Sevmenin güzel yanıydı. 

Sevmek!

Neydi sevmek?

Özlemek mi? Endişelenmek mi? Sevdiğin huzursuz oldu mu seninde huzursuz olman mı?

Hançer babasının sözlerini büyük bir hasretle dile getirdi.

"Herkesin gönlünde bir aslan yatar."

Önceden ne kadar saçma gelsede Hançer anlıyordu artık. Doğruydu, herkesin gönlünde ufak da olsa biri olurdu.

Zamanında Hançer'in de olmuştu. Aklına gelen hatırlar Hançer'in gözünden yaşlar akmasını sağlıyordu.
🍄🍄

"Sen üşümez misin?"

Karanlık ve soğuk havaya tezat iki çocuğun da yüreği sıcacıktı.

SİYAH HANÇER ( Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin