🔥6.BÖLÜM🔥

13.9K 985 103
                                    

-Umut genç tutkuların dadısıdır..

-Bickerstaff

Bölüm Şarkısı: Seksendört-Dokunma

Keyifli Okumalar 💜

Baharın ilk çiçekleri açmış,insanlar dışarıda sıcağın keyfini sürüyordu. Herkese yaşam enerjisi gelmişti çünkü kimse yerinde duramıyordu . Ama bazılarıda yine işinin başında,kendinden taviz vermiyordu.

Emre'nin hapise girmesiyle mafyaların arasında kaos çıkmıştı. Nasıl böyle bir şey olurdu hala anlamıyorlardı? Bazıları hançerin işi olduğunu söylese de kimse inanmıyordu. Baştada Miraç inanmıyordu.

Tamam belki eli kolu uzun olabilirdi ancak o belgeler özel olarak güvenlikli yerlerde saklanıyordu. İçlerinde bir köstebek olma ihtimali ona daha çok yakın geliyordu.

Aslında bu iş tamamen hançerin işiydi ,kendisi gidip bizzat o belgeleri almıştı. Kolay olmamıştı çünkü çok fazla korunaklıydı lakin hançeri çokta zorlamamıştı.

Zaman hızla geçmişti ve hançerin 2 yılı dolmuştu. Bu iki yılı bir haftaya yayarak muhteşem bir kutlama yapacaktı. Aslında o gün sadece onun 2 yıldır var olmasının değil ilk katil oluşunun üstünden geçen 4 yılıda kutlayacaktı.

İlk kez 4 yıl önce katil olmuştu. Hayatını mahveden adamın canını alarak olmuştu. Daha sonra 2 yıl kendini geliştirdi. Almadığı eğitim kalmamıştı.

Hatta onu eğiten kişi,gittiği spor salonunun sahibi olan Efkan Arıkan'dı. Kendisi mesleğinden men edilmiş bir yarbaydı. Bir katili ,askerin yetiştirmesi ne kadar da ironiydi. Ancak gerçekler buydu.

O yüzden hançer hangi durumda olursa olsun mutlaka bir kurtuluş yolu bulurdu. 2 yıl boyunca herşeyde en iyisi oldu, sonrasında ise herkese kendini tanıttı. Görünmeyen tarafıyla aslında hançer 4 yıldır insanların arasındaydı.

Planlarını bir bir devreye sokarken ,kurbanları ise hiçbir şeyden habersiz keyif sürüyordu.

Eylem , bugün işlerine bir ara vermiş dinlenmek için kendine vakit ayırmıştı. Tabiki bunuda tek dostuyla yapacaktı.

Gizemin evine doğru ilerlerken yanında duran siyah arabaya baktı. Camı açan adam hiçbir şey demeden elindeki zarfı Eylem'e uzatmıştı. Bugüne kadar soğukkanlı olduğu için kendini oldukça tebrik etmişti genç kız.

Eline aldığı zarfa bakarken araba çoktan ayrılmıştı. Bir zarfa birde giden arabaya bakan Eylem ne yapacağını şaşırmış durumdaydı.

Asıl şaşkınlığı ise zarfaydı. Zarf siyah renkteydi ve üstünde hançer resmi vardı. Ne oluyordu? Hançer neden ona zarf yollasındı ki.

Elindeki zarfı açan Eylem gördüğü notla kaşlarını çattı.

" Süprizlere hazır olun. "

Ne demekti bu şimdi?

Aceleyle Gizem'in evine giden Eylem anahtarla kapıyı açıp içeriye girmişti.
Soğukkanlılığını tekrar gün yüzüne çıkartarak , birşey belli etmemeye çalıştı. Sakin sakin söyleyecekti, endişelendirmeye gerek yoktu.

Kendi düşüncelerine o kadar dalmıştıki karşısında kolunu sargıya saran akdaşına hiç dikkat etmemişti.

Gizem elinde iki kahveyle gelerek Eylem'in karşısına oturdu.

" Anlat bakalım."

Tabikide dostunun gözünden kaçmamıştı.

" Buraya gelirken yanımda bir araba durdu. Hiçbir şey demeden bana bu zarfı uzattı"

Derin bir nefes alarak, elindeki zarfı Gizem'e uzattı genç kız. Gözünü dahi kırpmadan arkadaşının yüz ifadesini izliyordu. İlk önce ağzı açılmış sonra ise gözlerini belerterek Eylem'e bakmıştı Gizem.

Bu görüntü karşısında daha fazla dayanamayan Eylem ise gülmeye başlamıştı.

Gizem ise hala şaşkınlığını atamadığı için birde arkadaşının deli gibi gülmesine şaşırmıştı.

En sonunda kendini durduran Eylem açıklama yapma gereği duymuştu.

" Yüz ifaden o kadar komikti ki gülmeden edemedim. "

Ne yani kaç dakikadır buna mı gülüyordu bu kız?

İflah olmazdı bu kız.

Hayır yani zaten Gizem anlamıyordu böyle bir durum söz konusuyken nasıl soğukkanlı olabiliyordu. Birde üstüne gülüyordu.

Kafasını iki yana sallayarak işin ciddiyetine bürünen gizem , eylemide buna dahil etmişti.

" Eylem bu çok ciddi birşey. Neden bize böyle bir şey yollasınlar ki ?"

Doğru kimse Hançerin kaç kişi olduğunu bilmiyordu. Herkes tarafından genelde bir kişi olarak bilinsede , bazıları grup olduğunu düşünüyordu.

Bir kişi bir gecede üst üste nasıl o kadar şehir değiştirirdiki.

Doğru bir düşünceydi aslında . Ama yanlıştı . Hançer tek kişiydi, ancak yardımcıları da vardı.

" Bilmiyorum Gizem, beynim çalışma işlevini yitirmiş gibi"

Bir süre daha konuştuktan sonra iki genç kız ayrılmıştı.

Hançer aklına gelen düşünceyle sırıtmadan edemedi. Neden bir hafta olsunduki bir günde yapabilirdi. Ancak büyük bir ogranizasyon istiyordu bu iş. Zaten bir çok şeyi halleden Hançer , planı değiştirerek yardımcılarına aktarmıştı. Uzun süre uğraş isteyen planı zaten çoğu işi halledilmiş olmasıyla tamamdı. Aslında sadece yönünü değiştirmişti.

Saati geldiğinde Türkiye büyük bir şölen yaşayacaktı.

Mafya üyeleri arasındaki gerilim hat safhaya çıkmıştı. Herkes birbiri ile tartışıyor bir yol bulmaya çalışıyordu ancak pekde bir çözüm yoluna ulaştıkları söylenemezdi.

Daha fazla bu hengameye dayanmayan Miraç bağırarak herkesi susturmuştu.

" Şuan kimse sağlıklı düşünemiyor. Dağılalım , herkes sakin kafayla bir çözüm bulmaya çalışsın."

Miraçın sözlerini mantıklı bulan üyeler evlerine dağılmıştı bile.

Saat gelmişti artık. Büyük kutlama bir dakika sonra başlayacaktı.

Herkes yerini almış işaret bekliyordu.

Süre dolmuştu...

Bir anda bütün Türkiye'de aynı anda çalmaya başlayan müziği kimse susturamıyordu.

İşareti alan Hançerin adamları, bütün kurbanları tek tek indirmişti.

Kurbanlar ölmüş ancak müzik halâ durmamıştı. Bir anda bütün şehir karanlığa bürünmüştü.

Artık insanlar korkmaya başlamıştı.Dışarda çalan müzik ve zifiri karanlık olan sokaklar oldukça ürkütücüydü.

Aradan geçen 2 dakikanın ardından bütün şehir rengarenk olan havai fişekler ile süslenmişti.

Karanlıkta dans eden havai fişekler oldukça güzel manzara sunuyordu.

Şüphesiz bunun en güzel izleyicisi Hançerdi. Bütün İstanbul'u bir binanın tepesinde izlerken, yanında duran bilgisayar ekranlarından ise Türkiye'nin dört bir yanını izliyordu.

Müziğin şiddeti oldukça artmış ,sona yaklaşılmıştı.

Bir anda duran havai fişekler , müziğin dahada şiddetlenmesiyle tekrar patlamıştı.

Ancak tek bir farkla ; patlayan havai fişeklerden siyah hançer resmi çıkıyordu...

Son...

Seviliyorsunuz 💕

Yayım tarihi:15.04.19

Düzenlendi

SİYAH HANÇER ( Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin