🔥14.BÖLÜM🔥

11K 786 225
                                    

-Hayat iyi , biz kötü..

-Dostoyevski

Bölüm Şarkısı:Veysel Mutlu- Acı veriyor

|İyi Okumalar|

Ölüm! 2 hece 4 harften oluşan bu kelime tatmayan biri için oldukça basit bir kavramdır.. Ölüm acısı yakar, kavurur. Hayatınızda hiç görmediğiniz ızdırabı size yaşatır. Ocağınıza ateş düşer acısı geçmez,ama zamanla alışılır. Ölüme alışmak,acıya alışmak değil de yokluğuna alışmak olur artık..

Hançer içindeki vicdan azabıyla yanıp tutuşuyordu. Eğer dikkatli olsaydı, bunların hiçbiri yaşanmamış olurdu.

Büyük bir soğukkanlılık ile etrafına baktı. Her yerden ateşler çıkıyor, askerlerin acı feryatları duyuluyordu. Ortalık mahşer yeri olmuş herkes birbiri için yardım ediyor,telsizlerden yardım istiyordu. Yanına gelen Hakan yüzündeki huzursuzluk ifadesiyle konuştu.

" Tim 12 kişilik. 2 şehit 2 ağır yaralı var. "

Hançer derin bir nefes alarak harabeye dönmüş olan köye baktı. Hepsi onun suçuydu,eğer Fersah'ı öldürseydi o emri veremezdi. İçinde bitmeyen öfkesi ile konuştu.

" Hazırlanın hesap sormaya gidiyoruz."

Kendinden ödün vermeyen sert sesi Hakanı umutlandırmıştı. Hakan kafa sallayarak gitti. Hançer cebindeki telefonu çıkartarak arama yaptı.

" Nerdesiniz."

İntikam almadan içindeki ateş sönmeyecekti.

" 2. Kamptayız."

Tahmin ediyordu aslında oraya kaçacağını.

" Fersah geldi mi?"

Telefondan derin bir nefes sesi işitildi. Okan için oldukça yoğun bir gün olmuştu.

" Geldi, bacağından vurulmuş. Senden sonra gelip almışlar."

Hançer gözlerini kapatarak derin bir nefes aldı. Sakinleşmesi gerekiyordu.

" Tamam. Hazırlıklara başla geliyoruz."

Hançer Okan'ın birşey demesine izin vermeden telefonu kapattı. Elindeki telsizi açarak askeriyey ile irtibata geçti.

" Hançer konuşuyor, duyuyor musunuz?"

Askeriyede askerler bilgisayar odasından etrafı kontrol ederken duydukları sesle kaşları çatıldı.

" Evet, duyuyoruz."

Hançer,askerlerin duyduğunu belirten sesten sonra konuştu.

" 2. Kampa baskın vereceğiz, destek istiyoruz. Fersah adlı terörist kampa kaçmış. Destek istiyorum."

Askerlerden biri hemen Yarbay Adnan'ın yanına giderek durumu bildirdi. Yarbay hızlı adımlarla odaya girerek telsize konuştu.

" Yarbay Adnan konuşuyor"

Hançer yarbayın gelmesiyle tekrar etti konuştuklarını.

SİYAH HANÇER ( Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin