🔥9.BÖLÜM🔥

12.8K 853 73
                                    

-Ve tıpkı o eski, acıklı hikayelerdeki yalınayak, karlı yollara düşmüş,yetim bir çocuk gibi bu yürek..

-Nazım Hikmet Ran

Bölüm şarkısı: İlyas Yalçıntaş-Hançer

|İyi Okumalar|

Gecenin matemi, sessizliğe ayak uyduruyordu. Karanlıkta duyulan tek ses dalgaların kayalara vuruş sesiydi. Şan, şöhret bugüne kadar ne getirmişti? Hançerin nerdeyse iki haftadır düşündüğü şey buydu. Sürekli bu uçuruma gelir ve ne yaptığını düşünürdü. Ancak hiçbir sonuca ulaşamıyordu. Önceden tek sebebi intikam almaktı. Onun düştüğü duruma kimse düşmesin diye uğraşıyordu. Ama bir süre sonra şan, şöhret ,güç getirmişti. Evet belki lazım oluyordu ancak bu kadar güç gösterisine ne gerek vardı? İşte buna verecek cevap bulamıyordu. Belki yaşananlar zorunlu kılmıştı lakin bu kadarını da zorunlu kılmazdı.

Her şey bir yana Hançer yorulmuştu. Bitmiş , tükenmişti. Bu kadar yükü kaldıracak gücü kalmamıştı. Sonuçta o kadar insan yönetip, bütün Türkiye'ye ele geçirecek güce sahip olunca insan yoruluyordu. Hançer'de yorulmuştu. Belkide geri çekilmenin vakti gelmişti. Çok büyük bir karardı ancak , doğru bu gibiydi. Belinden çıkardığı hançeri toprağa saplayarak arkasını döndü;

" En doğrusu buydu, şimdilik.."

Kendi kendine konuşarak öylece çekip gitmişti. Peki bundan sonra ne olacaktı? Bunun cevabını bilen biri ise yok gibiydi. Belki aylar, belki yıllar geçecekti aradan,ancak sonunda geçecekti belkide.

1 Yıl Sonra

Günün sıcaklığı rahatsız edici bir durumdaydı. Aradan geçen süre zarfında herkes işine konsantre olmuş hatta neredeyse olanları unutmuştu. Hançer'in geri çekilmesi çoğu kişi için cesaret olmuştu. Yokluğunun fırsatını bilerek herkes elini kolunu sallayarak her türlü işleri yapıyorlardı. Gizem ve Eylem birbirinden ayrılmış kendi işlerini yapıyordu. Her ne kadar dostlukları devam etsede Eylem iş hayatından bunalmış ,kendine daha rahat, sevebileceği bir iş açmıştı. Gecesini gündüzünü kattığı pastanesi ,onun için dönüm noktasıydı. Belki yıllarca okuduğu mesleği yapmak daha cazip gelsede, geçen yıl olan olaylar etkilemişti. Her ne kadar ona ciddi bir zarar gelmemiş olsada onun yaptıklarından yorulmuştu. Sıcaklık derecesinin attığı dakikalarda pastane kapısında kurye belirmişti. Genç kız kuryeden aldığı zarfı bir köşeye atarak , işine devam etti. Faturalardır diye önemsememişti.

Aynı dakikalarda Gizem ise iş yemeğine çıkmış , yemeğini yiyordu. Yorgunluğundan dolayı dört gözle yemeğin bitmesini bekliyordu genç kız. Şirkete gelen kurye ,paketini Gizem olmadığı için sekreteri almış ve odasına bırakmıştı. Gizem yemekten sonra eve gidip dinlenecekti. Paketi de yarına kalmıştı artık. İki genç kızda evlerine gelmiş, dinleniyordu. Televizyonda haberleri izlerken son dakika haberi geçmesiyle iki kızda şok olmuştu.

(Geçen 1 yıl süreci)

Hançer aldığı karardan sonra kendini boşlukta hissetmişti. Nerdeyse 3 ay boyunca Dünya turu yapmış gezmediği yer kalmamıştı. O kadar dertten tasadan kurtulmuşluğun verdiği mutlulukla rahattı. Her işini yapan, yanında olan kardeşim dediği insanlara sürekli bir araya gelip buluşmuştu. Yağmurun aheste aheste yağdığı bir gece Hançer evinde haberleri izliyordu. Her geçen gün gördüğü haberde biraz daha sinirleniyordu.

" Geçen hafta tem otoyolunun yanında bulunan kadın cesedi incelenmek üzere otopsiye götürülmüştü. Bugün çıkan otopsi raporuna göre genç kadına tecavüz edilmiş daha sonra vurularak öldürüldüğü ortaya çıktı."

Bilmem kaçıncı gördüğü haberdi. Yokluğu herkese cesaret vermişti demek ki. Ya sabır diyerek üstünde durmadı hançer. Ancak gördüğü diğer haberle adeta deliye döndü.

"Son dakika sayın seyirciler! Elimize geçen bilgilere göre Nusaybin'de 6 şehitimiz var."

Son noktayı taşıran bu haber , birşeylerin tekrardan başlamasına neden olmuştu. Hançer bütün ekibine haber vererek acil toplantı istemişti.

Yağmurun sert vuruş seslerinden sonra sokakta kendinen emin olan adım sesleri vardı. Karanlığın her zaman iyi bir sırdaş olduğuna inanan Hançer , yine işini geceye bırakmıştı. Geldiği depo tarzı olan yer ancak içerde her türlü teknolojik aleti bulabileceğiniz barınak , toplantı için hazırdı.

" Geri dönüyoruz."

Hançer'in kurduğu cümleler herkesin heyecanlanmasına neden olmuştu. Onlarda özlemişti, Hançer'le çalışmayı. Kendilerini aile gibi gören bu grubun üstesinden gelemeyeceği bir şey olamazdı.

" Hazırlıklara başlayın. En çok şehit verdiğimiz yerler , nerelerde sıkıntımız var? Araştırın. Nereden onları mahvedebiliriz?"

Herkesin not almasını ve anlamasını bekleyen Hançer tekrardan devam etmişti.

" Son bir yıldaki kadın, çocuk istismarı ve tecavüzü nerede yaygın,yapan kişiler kim? Hepsini istiyorum. Bütün adamlara haber salın ,herkesi istiyorum. Bulabileceğiniz kadar sağlam adam bulun."

Kararlılıkla pencereden dışarıyı izleyen Hançer ,geç kaldığını bile düşünüyordu. O varken herkes ölüm korkusundan cesaret edemiyordu ancak ,gittikten sonra yapmaya başlamışlardı. Herkes iyi bir dersi hak ediyordu. Belki yapacağı şeyle dünya sarsılacaktı ancak umrunda değildi,onun kim olduğunu ve amacını unutanlar için hatırlatması gerekiyordu.

9 ayda yapabilecekleri en mükemmel planı yapmışlardı. Planı gören,duyan herkes dilini yutacak kıvama gelmişti. Hançer grubu dahi onun zekası ile gurur duyuyordu. Çok emek vermişlerdi ama değmişti. Hançer karşısında ki ekibe bakınca gurur duyuyordu. Hiçbiri onu yanlız bırakmamış,hep yanında olmuşlardı. Her ne yaptıysa kimse itiraz etmemiş ,ona destek çıkmıştı. Bu zamanda böyle insanlar bulmak zordu, Hançer'de bulmuş olmanın verdiği gururu yaşıyordu.

"Herşey hazır. Saati gelince aynı anda herkes yapacak. Herkes yerine iyice yerleşsin."

Hançer koltuğunda herkesi koordine edecek kişiydi. Herkes kendisine verilen görev için yerine gitmiş, zamanın gelmesini bekliyorlardı.

"Şimdi."

(1 yıl süreci son)

Haberlerde geçen son dakika haberi herkesi büyük şaşkına uğratmıştı.

"Sayın seyirciler son dakika! Katliam yapılıyor!"

Yayım Tarihi:06.05.19

Düzenlendi

SİYAH HANÇER ( Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin