-Bir istisna bütün kaideleri bozar..
Bölüm Şarkısı:Sago-İstisnalar Kaideyi Bozmaz
Keyifli Okumalar 💜
Türkiye, İstanbul 2019
Anka kuşu küllerinden yeniden doğmasıyla ünlüdür ,o ise intikamla..
'Siyah Hançer' adını severek koymuştu genç kız. Siyah içinin acısını , hançer ise katil olmasının nişanesiydi. O adamı öldürdüğü için zerre pişman değildi. Onun ülkesi için yaptığı kötülükler yeter de artardı ölmesi için.
Sadistti belki ama o böyleydi işte.Kendi hayatına yön veremiyordu insan bazen.Genç kızda kurbanlardan biriydi sadece. Kimisi hırsızlık için,zevk için ,en küçük bir hata için insan öldürürken o ince eleyip sık dokuyordu. Birini öldürmek kolay iş değildi yürek lazımdı bir kere , cesaret lazımdı. Oda vardı bu kızda , intikam ateşiyle yanıp tutuşan kızı bundan sonra kimse tutamazdı.
Yüzünde sinsi bir gülümseme oluştu genç kızın haberlerde Ahmet Hak'ın öldüğü haberi vardı. İnsanlar öldürenin Siyah hançer olduğunu öğrenmiş üzülmeyi bir kenara bırakıp , adamın ne yaptığını düşünüyorlardı. Çünkü onlarda biliyordu hançer eğer birini öldürmüşse asla boş yer öldürmezdi ki şüphesiz bu seferde öyle olmuştu. O adam bir sürü kadının, hayatını karartmıştı, ölüm bile ona azdı ya neyse işte.
Başka taraflarda ise bu işe oldukça canı sıkkın olan kişiler vardı. Muhakkak başta Miraç Saraçoğlu vardı. Kendisi İstanbul'un mafya patronuyken, Ahmet'te Ankara'nındı. Ölüm sebebini biliyordu Miraç genelevler yüzünden olduğunu bilecek kadar akıllı bir adamdı işin aslı korkuyordu ,kendi açısından değilde böyle işler yapan diğer şehirlerde bir sürü patron vardı onlar içinde kaçınılmaz son yakındı biliyordu.
Genç adam oldukça haklıydı ,genç kız diğer adamlar içinde plan yapmıştı,herkes yaptığının karşılığını alacaktı fazlasıyla. Adam kendini rahat hissediyordu çünkü biliyordu ona asla sıra gelmeyecekti, çünkü o bugüne kadar her işe bulaşmış bir o ise bulaşmamıştı. Bulaşanlarda tepki göstermişti lakin hiçbir faydası olmamıştı elbette ,o uyarmıştı böyle olacağını az çok tahmin ediyordu adam.
Genç kız, Ardeni oldukça iyi takip ediyordu hiç öyle bir işe bulaşmamıştı . Anlamadığı yerde tam olarak buydu neden bulaşmaz ki ? Hayatını biliyordu adamın defalarca bakmıştı ama öyle kötü bir olayıda yoktu. Bir türlü buna bir çözüm bulamamıştı. Kimse kimsenin en derinini bilmez buna hançerde dahil genç adamın hayatıyla tek bir şeyi bilmiyordu , bilmeside epeyce zordu , çünkü adam onları tozlu raflara kilitleyeli çok uzun zaman olmuştu
Genç kız düşündükçe kafayı yiyecekti birşey yapmalıydı . Eli kolu uzundu kızın, sesini robot sesine çevirerek başladı işe.
"Alo, Hakan "
Genç kızın bariton sesi hakan'ın kulağını çınlatıyordu , biliyordu birşey isteyecektir.
"Efendim"
Genç kız adam her ne kadar kekelemesede anlamıştı korktuğunu. Oda biliyordu çünkü istediği olmazsa iyi şeyler olmazdı onun için.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAH HANÇER ( Tamamlandı)
Mystery / ThrillerBir serikatilin bordobereli olma hikâyesi. O ölümün elçisi. Gecenin sessizliği, ölümün ayak sesi. Dağların kızı ,Yurdunun komutanı. Adını bile anmaya korkulan kızın hikayesi... Siyah Hançer