•Yüzü Görünmeyen•

4.2K 198 37
                                    

Medyada bir gölge varlık var. Keyifli okumalar :)

Kapıdan dışarıya fırlamıştım ve var olan gücümle koşuyordum. O alçakların Katherine'a, benim sevgilime dokunmasına izin vermeyecektim. Sokağın köşesine vardığımda zar zor gördüğüm Katherine'ın silüeti tam da ara sokağa giriyordu. Tüm gücümle haykırdım "Katherine!" Ama beni duymamıştı. Koşmaya devam ettim. Ne kadar süre geçti bilmiyorum ama ara sokağa girdiğimde oradaki şerefsizlerden uzun boylu olanı Katherine'nın saçına dokundu ve duymak istemeyeceğim şeyler söyledi. Katherine uzun boylu olanın kasıklarına tekme atınca yanındaki genç ellerini sıkıca tuttu. Günah benden gitti. Katherine'nın gücümü öğrenmesi filan umurumda değildi. Ona kimse dokunamazdı. Bu yaptıkları yanlarına kalmayacaktı.

"Katherine!" Hepsi yüzünü bana döndü. "Daron!" diye bana çaresizce seslendi. Onun bu hali içimi paramparça ediyordu. İçimdeki hüzün bir anda öfkeye dönüştü. Öfke tüm vücuduma yayılıyordu. Elimi kaldırmamla benim sevgilimin, o masum kızın ellerini sıkan şerefsiz duvara son hızla çarptı. Bu hareketle Katherine dahil hepsi şaşırmıştı. Geri kalan iki çocuktan daha iri olanı üstüme doğru gelirken elimin bir hareketiyle havaya kaldırdım. "Beni bırak!" diye yalvarıyordu. Bir az önce üstüme gelen çocuk şimdi yalvarıyordu. Şeytani sayılabilecek bir gülümseme yüzüme takındı. Şuan da içimde merhamete dair en ufak bir şey yoktu. Elimi ileriye doğru sürüklememle çocuk yedi sekiz metre sürüklendi. Son kalan çocuk ise kaçmaya çalışıyordu. Elimi onun üstüne getirdim. Çocuk hareketsiz kaldı. Sonrasında elimi döndürüp kendime doğru yaklaştırdım. Aynı şekilde çocuğun bedeni bana döndü ve şuan da aramızda bir metre bile yoktu. Korkudan nefesini tutmuştu. "O pisliklere söyle. Bir daha bu kızın yanından bile geçerseniz, sonunuz ölüm olur. Anladın mı!" başını defalarca evet anlamında salladı. Kekeleyerek bir şeyler söyledi ama onu dinleyecek değildim. Elimle silkeler gibi yaptım ve o da yerde sürüklendi.

Katherine hiç bir şey demeden boynuma sarıldı. Ben de gözlerimi kapatmış, saçının kokusunu içime çekiyordum. Sonrasında kulağıma gümüşi bir ses gelmesiyle gözlerimi açtım. Uzun boylu olan anlaşılan akıllanmamıştı ve elinde bıçakla üzerimize geliyordu. Katherine'ı sola ittirerek gözümü elinde bıçak tutan gence baktım. Bu kadarı fazlaydı artık. Hak ettiği sonu bulacaktı. Elimi uzatmamla o şerefsizi havaya kaldırdım. Ayaklarını sanki kurtulabilecekmiş gibi sallıyordu. Tek bir parmak hareketimle bıçağı duvara fırlattım. Şuan da tek istediğim şey onun boğularak gebermesiydi. Ben bir şey yapmadan çocuk nefes alamıyormuş gibi sesler çıkarıyordu. Bir kaç saniye geçmeden gencin yüzü morarmaya başladı. En fazla on saniyesi vardı yaşamak için ama şuan da gözüm dönmüş haldeydim. Ta ki omzuma bir el dokunana kadar. Katherine beni ikna etmek için bir şeyler söylüyordu. Şuan da kimseyi dinleyecek bir halde değildim ama ona karşı gelemezdim. Pes edip elimi indirdim. Genç elini boğazına götürüp koşarak uzaklaştı. Katherine'a döndüm. Hıçkırarak ağlıyordu. Onu sakinleştirmek için saçlarını okşadım. "Ben iyiyim." dediğinde elimi beline dolayıp, evine kadar ona eşlik ettim.

Yol boyunca tek kelime konuşmadık. Ben de olanları hazmetmesini bekliyordum. Evine geldiğimizde "Ailem beni bu halde görmemeli, biraz dışarıda oturabilir miyiz?" dedi. Ben de onu yakınımızdaki banka götürdüm ve oturduk. Başını omzuma koydu ve düzensiz olan nefes alış verişlerini dizginledi. En sonunda başını kaldırdı ve yüzüme baktı. "O yaptıkların neydi?" dedi meraklı gözlerle. "Muhtemelen ucube olduğumu düşünüyorsundur?" Bu olanlardan sonra yüzüme bakması bile beni şaşırtmıştı. Çığlıklar atarak kaçmasını beklerdim. "Asla öyle bir şey söz konusu bile değil. Ben seni her daim seveceğim." diyerek omzuma yaslandı. Evet beni ne olursa olsun sevecekti. Bunu biliyordum. Ben de saçlarında elimi gezdirerek ona gerçeği anlattım. Pür dikkat beni dinliyordu ve hikayem bitene kadar tek bir kelime bile etmedi. Anlattıklarım bittiğinde derin bir nefes aldım. Birilerine karşı bu kadar açık olmayalı uzun zaman olmuştu. Sonrasında onu evine bıraktım.

AÇIĞA ÇIKMIŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin