part 23

2.2K 92 16
                                    

-კარგად ხარ?-იკითხა ჰარიმ
ნამდვილად დარწმუნებული არ ვიყავი უნდა მიმეძღვნა საკუთარი თავი ჰარისთვის თუ არა და უსიტყვოდ მივხვდი რომ ჰარიმ ეს იცოდა.. ის საწოლის ბოლოში დადგა და მკერდი გამომიჩინა, ღილი გაიხსნა და ელვაც ჩაიხსნა, მე კი ვუყურებდი როგორ იხდიდა ჩემს წინ.. მისი გლუვი გარუჯული სხეულის დანახვაზე ჩემმა გულმა ძგერას უმატა, მე საცვლები მეცვა, ფართო მაიკა ჩემს სხეულს ფარავდა.
ჰარიმ მისი მზერა მომაპყრო და ქვედა ტუჩი კბილებში მოიქცია, მე მორცხვულად გავიღიმე და ამან ჩემი ლოყები ააწითლა. გავიგონე მისი სიცილის ხმა როცა შარვალი ჩაიხადა და გადმოაბიჯა, ჩემთან კავშირის დამყარებაზე თვალები უფრო გაუმუქდა.
ნერვიულობისგან ნერწყვი გადავყლაპე როცა ჰარი ნელ-ნელა მიახლოვდებოდა.
თხელი ზეწარი ჩემს თეძოს ეხებოდა მაშინაც კი როცა ჰარი სხეული ჩემს თეძოებში ჰქონდა მოქცეული, სახე გამისწორა, მისმა სქელმა ტუჩებმა კოცნა ჯერ ლოყაზე მერე კი ჩემს ტუჩებზე დატოვეს, მაოცებდა ის ფაქტი თუ რა ფრთხილად მოქმედებდა ის ჩემს თეძოებში, მიუხედავად ჰაერისა სუნთქვა მეკრებოდა, მოძრაობები იმაზე უფრო ინტიმური იყო ვიდრე პარკში, ატმოსფეროს შეცვლა, მაგრამ არა საშინლად. ქმედებები უფრო ნელი, უფრო ძლიერ რომანტიული. მეც და ჰარიც ტანსაცმელში შემოსილნი ვიყავით, ეს კი უფრო სითბოს ეფექტს მატებდა ამ ყველაფერს.
ბუნდოვნად მოკაშკაშე შუქში ჰარის სახე ნათლად ასხივებდა, როცა თვალი თვალში გავუყარეთ სიამოვნებისგან პირი დააღო, მეც წავიბლუქუნე, ჩვენი ტანსაცმელი თეთრ ზეწარს ერთდროულად ეხებოდა. ჩვენს თბილ მოძრაობებს ჰარიზეც ნათლად იგივე ზეწოლა ჰქონდათ მოხდენილი, მუქ საცვალში ამოზნექილობა ჩემს პირისპირ უფრო იზრდებოდა.
ტუჩები ჩემსაზე ჰქონდა მოპყრობილი და მკოცნიდა, ჩვენი პირიდან გამოშვებული ხმა ერთმანეთს იჭერდა და ერწმყოდა. ხელი ჰარის თმისკენ წავიღე და ნაზი თმა ჩემი თითების შუა მოვიქციე, ჰარი კი ოხრავდა.მანძილი ჩვენს სხეულებს შორის მთლიანად დაფარული იყო და ჩემი მკერდი მის მკერდს ეხებოდა, ხელი ხვეულ თმაში კვლავ წავალე და თავი მეორე მხარეს გადავაწევინე რომ კისერში მეკოცნა.
ჰარი რეაქცია თავის საცვლებშიც აისახა როცა საოცრად გაიზარდა მოცულობა,ამ შეზღუდვის დატანჯული ჩანდა, მე კი მინდოდა მისთვის მესიამოვნებინა, ჩემს ოდნავი გამოცდილების მიუხედავად ვიცოდი რომ ჰარი უდიდეს სიამოვნებას მიიღებდა უბრალოდ ჩახუტებით შემოფარგვლის გარეშე. ხელები ყოყმანით მივიტანე მასთან და როგორც კი ჩემი ხელები მის ელასტიურ თეძოებს შევახე მწვანე თვალის გუგები უფრო გაუფარდოვდა.
-ბო?-ჰარიმ მკითხა
-არაფერია-ჩუმად ვთქვი
მზერა ჰარის სახეს მივაპყარი, საცვალი ნელნელა მშორდებოდა, ჩვენი მძიმე სუნთქვა მთელს ოთახს ათბობდა. ჰარიმ დიდი ხელები საბანში შემოაცურა გამხადა და იატაკზე დააგდო ამოვიკვნესე როცა მისი შიშველი სხეული მთლიანად მე დამაწვა, თხელი ზეწარი ერთადერთი ბარიერი იყო იმისა რომ მისი ცხელი ძლიერი კანი მეგრძო. თითები მხარზე დავადე და ფრთხილები დავაჭირე როცა ვიგრძენი როგორ აამოძრავა სხეული ჩემს ფეხებს შუა, მთელი სხეულის წონა ჩემს შუბლზე იყო მოქცეული, და როგორც კი ჰარიმ მასზე მიცემული თავისუფლება იგრძნო ჩვენი ტუჩები ერთმანეთს შეეხო და უხეში კოცნა გამოგვივიდა.
თხელი ზეწარი თითქოს სულს მიხუთავდა, ჰარის მოძრაობები უფრო მყარი გახდა,მე თითებით მის უკანა ნაწილს ვეხებოდი და მოძრაობის დროს ოფლს გამოჰყოდა, გავიგონე როგორ ჩაიცინა როცა ჩემი პატარა ხელები მის უკანალს შეეხო და მოუჭირა, მხოლოდ ჰარისთან მქონდა გამოცდილი ის სიამოვნება რომელსაც ვენებშიც ვგრძნობდა, ის სიტუაცია რომელშიც ჩვენ ვიყავით იმისკენ მიმანიშნებდა რომ დაცული ვიყავი, ორი აზრი არ იყო იმაში რომ ჰარი ყოველთვის დამიცავდა.
-ბოო-ჰარიმ ხრინწიანი ხმით წარმოთქვა ჩემი სახელი
ვიცოდი რომ ის ახლოს იყო, მისი სახე ჩემს კისერს ეხებოდა და კბილები ჩემს კანზე იფანტებოდა..
-ჰარი, გაუშვი-ჩუმად ვთქვი
მე ვუყურებდი როგორ მოაბრუნა თავი ჰარის სხეული ნელ-ნელა მშორდებოდა და ძლიერი მკერდი და ლავიწის ძვლები ჩერდებოდა, პირი ნახევრად დავაღე თვალს ვერ ვაშორებდი იმ სილამაზეს რომელიც ჩემს ზევიდან იყო, მე კი თითქოს ვეჩვეოდი იმ შეუცდომელ სიბნელეს რომელიც ჰარის ეჭირა, მაგრამ ეს საოცრად რთული დასაჯერებელი გახდა, გაოცებული თვალები მას მივაპყარი.
ის ანგელოზს გავდა, ლამის ვიგრძენი რომ ვეღარ შევეხებოდი და იმის შიშით ვიყავი შეპყრობილი რომ გაუჩინარდებოდა,სახე შემოაბრუნა და ვიგრძენი როგორ შეეჯახა მისი ცხელი სუნთქვა ჩემს კანს და თვალები მაგრად დახუჭა იმ სიამოვნების მიღებაზე რომელიც კანში პულსივით აუვარდა.
-ჯანდაბა!-სუნთქვას მოაყოლა
მე გავიღიმე, მისი საქმეში ჩახედულობა უფრო ადამიანურ საქმედ ჩაითვალა, სველი სითბო რომელიც ჰარიმ გამოჰყო ზეწარზეც იგრძნობოდა,ჰარის მოძრაობები უსწორმასწოროდ მომეჩვენა, სხეულს ძალღონე მისულივით ამოძრაობდა, ვუყურებდი როგორ გამოჰყო ვარდისფერი ენა პირიდან, და ტუჩებზე გადაისვა.ვიგრძენი როგორ შეეხო მისი წამწამები ჩემს კანს როცა ლოყაზე საკოცნელად თავი დაჰხარა, გაიღიმა და თვალებიც გაუნათდა, ჰარის ხელის ზეწრის ქვეშ ჰეცურება უნდოდა, სანამ საცვლის ადგილას გადავიდოდა ვიგრძენი მისი შეხება მუცელზე მაგრამ სანამ თავის გრძელ თითებს შიგ შეჰყოფდა გავაჩერე, სახეზე დაბნეულობა დაეტყო.
-შენ არ დაგისრულებია!..-ამიხსნა
ხელები წამოიღო რომ გაეგრძელებინა ის რასაც მანამდე თავი ავარიდე,
-არა!
ხელები წელზე შემოვხვიე და ზევითკენ ამოვწიე
-არაფერია-ვუთხარი
ვფიქრობ არ მჭირდებოდა გაცნობიერება, უბრალოდ იმის ყურებაც კი უდიდესს სიამოვნებას მგვრიდა თუ როგორ მოძრაობდა ჰარი ჩემს ზევიდან, ის ცნობის მოყვარეობით მომაშტერდა მაგრამ მერე მის სქელ ტუჩებს ღიმილი მოეფინა
-ვცდილობ აღგისახო..-თქვა მშვიდად მაგრამ მის ხმაში გაღიზიანება შევატყვე
****
ჰარის გადახარხარების ექო მთელს ოთახს მოედო, თვალები მაგრამ დავაჭირე ერთმანეთს როცა საწოლიდან ადგა, წინანდელი გამოცდილებიდან ვიცოდი რომ ინტიმურ შემთხვევებში ჰარი სულაც არ იყო მორცხვი, ისეთი შეგრძნება მქონდა თითქოს ჰარი ეფექტის მოხდენას არა მარტო ჩემზე არამედ იმ გოგოებზე ცდილობდა ვისაც ის ტანსაცმლის გარეშე ენახათ. მაგრამ ფიქრიდან გამომდინარე გავაცნობიერე რომ ჰარის მაშინაც იგივე ზეგავლენა ჰქონდა ჩემზე როცა მთლიანად შემოსილი იყო
-ბო ეს არ მაწუხებს-მითხრა
ბრმად ვუსმენდი მის სიტყვებს, ვიცოდი რომ მისი ეს კომენტარი იმისი მითითება იყო მასზე-შიშველზე მეყურებინა, მაგრამ თვალებს ვერ ვახელდი. არ ვიცი რატომ, ალბათ იმიტომ რომ მის თავდაჭერილობას პატივს ვცემდი
უცებ ზეწარი მომაშორა, ალბათ ეს იმიტომ გააკეთა რომ წელზე შემოეხვევია,მე თვალები გავახილე და ამღვრეულ შუქთან კიდევ ერთხელ შეგუება დავიწყე, კედლებზე ჩამოკიდებულ ნათებებს ჯერ კიდევ დაჰკრავდა მხურვალება, ყურადღება ჰარის მოძრაობების ხმაზე გადავიტანე როცა გაიარა.
თვალები გამიფართოვდა როდესაც ჰარი აბაზანის კარისკენ წავიდა, ის ჯერ კიდევ სრულიად და მოხდენილად შიშველი იყო, ჩემსკენ ზურგ შექცევით იდგა მაგრამ თავი შემოაბრუნა, ფართო თვალებით დამშვენებულმა თვალი ჩამიკრა, ჩემი ხელების ფათურის შემდეგ მუქი წაბლისფერი ხვეულები გაწეწოდა, როგორც კი მოძრაობა დაიწყო კუნთებიც აუმუშავდა.. ვუყურებდი მაშინაც როცა ზეწარი სარეცხი მანქანის კალათაში შეაგდო და ხელში საცვლების ამარამ აბაზანაში უმალ გაუჩინარდა...

DARK(completed)Where stories live. Discover now