ჩვენ ვიდექით და მზის ჩასვლას ვუყურებდით,ჰარის ხელები ჩემს მხრებზე იყო. მკვეთრი ფერები ანათებდნენ ცას,ჰარი უფრო მაგრად შემომეხვია.მე არაფრის გაკეთება არ შემეძლო იმასთან თუ როგორ მოქმედებდა ჩემზე ბამბის ნაყინი.
მიმოვიხედე და დავინახე ახლაგაზრდა წყვილები.ზოგი ერთმანეთს ეხვეოდა ზოგიც კოცნიდა,ამან ჩამაფიქრა.გამახსენდა ჩემი საუბარი გოგონებთან და ჟრუანტელმა დამიარა.შემოვბრუნდი ჰარის მაჯაში ვწვდი და წავათრიე,ის გაურკვევლობაში იყო...ჩვენ მივდიოდით და თან ხალხს ვეჯახებოდით.
როდესაც პარკის გასასვლელს მივუახლოვდით მე უკვე გავრბოდი ჰარიც მომდევდა,რომ არ ჩამორჩენილიყო.ჩვენ მივაღწიეთ ავტოსადგომამდე სადაც უამრავი მანქანა ეყენა,მე არ ვიცოდი სად იყო ჰარის ავტომობილი.
-სად არის მანქანა?
-ამმ,აი იქ...მიმანიშნა ჰარიმ
მე მაშინვე იქით გავიხედა სადაც ჰარიმ მანიშნა.
-ბო,ყველაფერი კარგადაა? თავს როგორ გრძნობ?
მე მისი კითხვები დავაიგნორე და წავიყვენე,ჩემი თავის მეც მიკვირდა.როგორცკი მანქანასთან მივედით ჰარი მაშინვე მას მივაყუდე,ჩემსკენ ჩამოვწიე და კოცნა დავუწყე ჩემი ხელები კი მისი უკანა ჯიბისკენ წავიღე რომ გასაღები ამეღო.
-ეი,ეი...გააპროტესტა ჰარიმ.
კარი ღია იყო.
-ჩაჯექი,ჩაჯექი...უთხარი მე
-ბო,შენ თითქოს კაიფში ხარ,-მითხრა ჰარიმ ოდნავ მოღუშულმა
ამოვიფრუტუნე სანამ მანქანაში შევაგდებდი.კალთაში ჩავუჯექი და კარი მოვიჯახუნე.რბილი სათამაშოები და სხვა რაღაცეები უკანა სავარძლებზე ეყარა.ჩემი ხელები ღილაკს შევახე,რომ საზურგე გადამეწია.
-ბო...
არ დავამთავრებინე... ტუჩებით შევეხე მის მუცელს მანამდე სანამ თითით ჩავუყვებოდი მის ქვედა ნაწილს.ხმადაბალმა ოხვრამ მოიცვა მანქანა.მე გამოვიწიე,უშედეგოდ ვცდილობდი მისი ქამრის გახსნას.ეს უბრალო „დავალება“ მეტად რთული აღმოჩნდა ჩემი ნერვიულობის და ჩემს სისხლში დიდი რაოდენობით შაქრის გამო.განაწყენებული გამოვიწიე და შევხედე მის ქამარს,რომელიც ისევ შეკრული რჩებოდა.
ორივე შევხტით როდესაც სიგნალის ხმა გავიგეთ,ეს გამოიწვია ჩემი ზურგის რულთან შეხებამ.
-ბო,-გაიცინა ჰარიმ.
მე მას ვაიგნორებდა მანამდე სანამ მაჯებში არ მომკიდა ხელი და ჩემი ხელი მოაშორა მის ქვედა ნაწილს.მე მოვიღუშე როდესაც დავინახე როგორ ჩაიხითხითა.
ბო,გეყოფა,-მითხრა ჰარიმ თვითდაჯერებული ღიმილით.
თავი მის მკერდს დავადე,მან კი თავი ჩემს თმებში ჩარგო და თან სიცილს ვერ იკავებდა.
-რის გაკეთებას ცდილობ?-მკითხა ხუმრობით.
როცა მე არ ვუპასუხე მან ნიკაპი ამიწია და თავისკენ მიმიზიდა.ღიმილი დასთამაშებდა, როდესაც ინტერესით მაკვირდებოდა პასუხის მოლოდინში.მას ალბათ უკვე ქონდა რაღაც აზრები,მაგრამ მე იმედი მქონდა არ იტყოდა,რომ არ შემრცხვენოდა.
-ჰმმ,-ის ჯერ კიდევ ელოდა პასუხს.
-მე მინდოდა შენთვის რაღაცის გაკეთება,-ჩუმად ვუპასუხე.
მან ოდნავ მოღუშულმა წარბები შეკრა.თავი გავაბრუნე და გავწითლდი,მისი გრძელი თითებს ჯერ კიდევ ეჭირათ ჩემი ნიკაპი და მისკენ მაბრუნებდა.
-რა?
-ნუ,შენ გააკეთე ეს ჩემთვის,მე უბრალოდ...ენა დამება.
მე გავჩუმდი აღარ ვიცოდი რა მეთქვა.მან პირი გააღო როდესაც მიხვდა თუ რას ვგულისხმობდი.თითით ქვედა ტუჩზე მეფერებოდა ,მაგრამ არაფერს ამბობდა.
-შენ არ გინდა?-ვკითხე
მან გაიცინა.
მე მინდა,რომ შენ ეს გააკეთო ჩემთვის-ის გაჩერდა,თან ხელისგულზე მკოცნიდა.-მაგრამ შენ არ ხარ ვალდებული.-დაამატა.
გაურკვევლობაში ვიყავი,იქნებ იმიტომ მითხრა ეს,რომ თავი უკეთ მეგრძნო.ხვდებოდა,არ ვიყავი დარწმუნებული.მისმა ხელებმა უფრო მაგრად მიმიკრო და მაკოცა ყურის ქვემოთ.
-აღმაფრთოფანებს,იმის გაფიქრებაცკი თუ როგორ მეხება შენი რბილი ტუჩები,-დაიჩურჩულა მან.
მან დამიჭირა და მისი ბარძაყი ჩემსას მიეყრდნო.მე ვიგრძენი როგორ ამოიბერა მისი შარვალი.მისმა თითმა გაიარა ჩემ ტუჩზე როდესაც გავიღიმე.მან ვნებიანად მაკოცა და გაიწია.
-სხვა დროს,-დაიჩურჩულა.
ხალხმა დაიწყო მანქანებში დაბრუნება,ზოგმა ჩვენს გვერდით ჩაიარა.მე ყველაფერი ვერ გავთვალე,რათქმაუნდა ჩვენ ვერ გავაკეთებდით ამას აქ.თავი სულელურად ვიგრძენი ყველაფერი დაწყევლილი ბამბის ნაყინის ბრალია.
მე ვიყურებოდი ფანჯარაში,ჰარის გრძელმა თითებმა შემომაბრუნა და მისმა ფუმფულა ტუჩებმა დატოვეს კოცნა ჩემს ლოყებზე,შუბლზე ცხვირზე,ყველგან...მე ჩავიხითხითე და თან მის მოცილებას ვცდილობდი.ჩვენი ცხვირები ერთმანეთს გაეხახუნა სანამ გვერდითა სავარძელზე გადავჯდებოდი.
-მეორედ აღარ მოგცემ ბამბის ნაყინს,-გადაიხარხარა ჰარიმ.
დიდი ხელი შეეხო ჩემს მუხლს შემდეგ კი ბარძაყამდე აუყვა.
-ან იქნებ ღირს...თვალი ჩამიკრა
მე მოვიშორე მისი ხელი,როდესაც მან გაიცინა.შემდეგ დაიხარა და ლოყაზე მაკოცა.
***
-პატარავ,-დაიჩურჩულა ხმამ
მსუბუქი კოცნა იყო დატოვებული ჩემს ტუჩებზე.ვცდილობდი თვალები გამეხილა თუჩები გავილოკე და გავიგე ჰარის სიცილი.
-გაიღვიძე,მძინარე მზეთუნახავო.
მე მივეკარი მის თბილ სხეულს,როდესაც ჰარიმ მანქანიდან გადმომიყვანა.ხელები ყელზე შემოვხვიე.
-რა მოხდა?-ამოვილუღლუღე
-გელაპარაკებოდი,როდესაც მოვიხედე უკვე გეძინა,-გაიღიმა,ცუდი მოსაუბრე ხარ.
-ბოდიში.
ჰარიმ აიღო ჩემი ფეხსაცმელი,რომელიც მისი მანქანის წინა მხარეში მქონდა დატოვებული.საჩვენებელი თითით შევეხე მის მაისურს და ჩამოვწია,რომ კოცნა დამეტოვებინა მის ყელზე.სახლის გზა თითქმის გავიარეთ,როდესაც გამახსენდა რაღაც მრჩებოდა.
-გაჩერდი,გაჩერდი.ჩემი კუ დამავიწყდა.
ჰარიმ გაიცინა და მობრუნდა,ისევ ხელში ვეჭირე და თან მანქანისკენ მიდიოდა.ერთი ხელით გამოაღო კარი და შიგნით შევძვერი.ჩემი სათამაშო სავარძლის ქვემოთ ვნახე ავიღე და მივიხუტე.
-წავედით.
ჩავიხითხითე და ჰარის ურგზე ავძვერი,ფეხები კი წელზე მოვხვიე.
***
მე უცებ გავიხეხე კბილები სანამ ვიბანავებდი და ჩავიცვამდი ძველ მაისურს.თმები მარჯვენა მხარეს გადმომეყარა,დავარცხნის დროს.როდესაც სააბაზანოს კარი გავაღე აღმოვაჩინე საწოლის კუთხეში მჯდომი ჰარი,რომელსაც თავი დაწეული ქონდა და ტელეფონს ჩაჰყურებდა.ის ჯერ ისევ ჩაცმული იყო.
-არ დარჩები ჩემთან?-ვკითხე მე.
-ხვალ შენ სამსახური გაქვს,ისევე როგორც მე -მიპასუხა მან.
მზერა დიდ ხანს არ შეუჩერებია ჩემს სახეზე,მისი მოციმციმე თვალები მოგზაურობდნენ ჩემს სხეულზე.მაისური ძლივს მიფარავდა შიშველ ფეხებს.ღიმილი ვერ შევიკავე როდესაც მან გასწია მუხლები,რომ მე მათ შორის დადგომა შემლებოდა.გრძელი ხელები ჩემს ზურგს შეეხნენ და დაბლა დაუყვნენ.ჩუმად ამოვიოხრე,როდესაც მან უკანალზე მომიჭირა.
-ჩემს მოთმინებას ცდი.-ამოილუღლუღა მან.
ჩემი თითები მის ხუჭუჭებს შეეხო,როდესაც თავი ჩემს მუცელს მოაყრდნო.
-არა,არა შენ უნდა დაიძინო.-თქვა მან
მე შევხტი როდესაც ის უცებ წამოხტა და ჩემს წინ დადგა, სანამ გადასაფარებელს ასწევდა.
-შეძვერი,-მითხრა
დავუჯერე და გადასაფარებლის ქვეშ შევძვერი
-გთხოვ, დარჩი,-დავიჩურჩულე
დავინახე როგორ დახუჭა თვალები და ჩუმად ჩაისუნთქა,სანამ შემომხედავდა.მან გაიხადა თავისი ქონვერსები , თავი ბალიშში ჩარგო და მუცლით დაწვა.
-დავრჩები სანამ დაგეძინება.
-ნუ ეს ბოლო ღამეებია ძილის პრობლემა მაქვს,ასე რომ...-დავიწყე მისი გაბრაება
-ბო,გამაფრთხილა და თან ღიმილის შეკავებას ცდილობდა.
ის ზურგით იწვა,თავი ჩემსკენ შემოაბრუნა.ის ისეთი ლამაზი იყო,ყავისფერი თმა,მწვანე თვალები და ფუმფულა ტუჩები.
-დახუჭე თვალები,რომ დაგეძინოს.
-მირჩევნია შენ გიყურო.
მე მისკენ უფრო ახლოს მივიწიე.ველოდი მსუბუქ კოცნას,მაგრამ ეს სხვა რაღაცაში გადავიდა.ჩვენი ტუჩები ვნებიანად ეხებოდა ერთმანეთს,თითებით კულულებზე ვუჭერდი,ჰარის ენა ჩემს პირშეი შემოვიდა და ენითაღუწერელ სიამოვნებას მანიჭებდა.მაგრამ როდესაც უფრო ახლოს მივიწიე მან ფრთხილათ მომიშორა.ორივე გახშირებულად ვსუნთქავდით.
-ნუ მაიძულებ,-დაიჩურჩულა მან.
მე არ მინდოდა ჩემს ადგილას დაბრუნება,ისევ ჰარის ვუყურებდი.ჩვენ ცოტა ხანი ჩუმად ვიწექით,სანამ მე ლაპარაკს წამოვიწყებდი.
-შენ გაქვს ისეთი გრელი წამწამები,-ვთქვი მე.
მან ოდნავ დაბნეულმა გაიღიმა.
-ეს კარგია?
მე თავი დავუქნიე,როდესაც ჰარიმ ფრთხილად მომაცილა თმები სახიდან.სუნთქვა შემიკავდა როდესაც ის ჩემსკენ დაიხარა.ჩავიხითხითე,მან დაიწყო ჩემი ლოყის ღიტინი წამწამებით,შემდეგ კი მაკოცა.
-დაიძინე,ბო.
***
მაღვიძარის წყალობით გამოვფხიზლდი და რამდენჯერმე დავახამხამე თვალები,რომ სინათლეს შევგუებოდი...მაშინვე გამეღიმა როდესაც იმ ადგილას სადაც, ჰარი იყო დავინახე სათამაშო კუ.ბუნდოვნად მახსოვდა როგორ მეფერებოდა და ღიღინებდა ის,რომ ჩამძინებოდა.
YOU ARE READING
DARK(completed)
Fanfictionდამთავრებულია!/დასარედაქტირებელია! -ანუ ის შენთან დაკავდა სექსით გადასაფარებლის თანხლებით? -მირჩევნია ამას"სექსი,შიგნით შევსვლის გარეშე" დავარქვა ამოვიკვნესე,როდესაც მან თავისი ხელით გადამიწია თმა.სახე გაუნათდა,გასაგები იყო რომ ის თავის დატოვებულ შ...