თავი 16
ქუხილის ხმამ შემარხია და გავიღვიძე, ფარდის მიუხედავად ოთახში კაშკაშა ნათება მაინც აღწევდა, ჩემმა ჩქარმა განძრევამ ჩემს ქვემოდან რაღაც შეარხია.. ჰარი. შვებით ამოვისუნთქე და შევმსუბუქდი ბედნიერი ვიყავი რომ იმ საზარელს სიზმარს თავი დავაღწიე, ძილის დროს ძველი მოგონებები მიტივტივებდა თავში.
სხეული დავასვანე დავრწმუნდი რომ მას ბნელ ვიწრო ქუჩაში არ ეძინა და ეს მხოლოდ კოშმარი იყო... შევცბუნდი როცა სინათლემ კვლავ შემოანათა, ჰარის სახე მშვენიერი ერთანად ანათებდა სანამ ოთახი კვლავ წყვდიადმა სიბნელემ არ მოიცვა.
თუნდაც იმ სიბნელეში მაინც ვხედავდი ბალიშზე გახლართულ კულულებს და გრძელ წამწამებს რომლებიც ლოყის თავზე ისვენებდნენ, თვალები ტუჩებზე გადავიტანე დარტყმისგან ზედა ტუჩი ოდნავ ამოზნექოდა ასე მშვიდი ჰარი ჯერ არასოდეს მენახა.
ახლა გონება იმ ამბების გახსენებაზე მქონდა გადატანილი რომელიც დაძინებამდე მომიყვა გული დამეწვა როცა აშკარა გრძნობები ავსახე წარმოსახვაში და დისა და დედის მოგონებები, ხელი მის ცხელ მუცელს დავადე რომელსაც საბანი არ ეფარა ხელი ნელა მის მკერდზე ავაცურე და კისერს დავაკვირდი.. შუბლიდან თმები გადავუწიე და თითები ტუჩებს შევახე.
ჰარის მათი დაცვა უნდოდა მაგრამ დედამისის რეაქციამ გული დაუფლითა, მას უდიდესი სურვილი ქონდა დაეცვა იცინი მაგრამ მისმა ძალადობამ ცუდი ზეგავლენა მოახდინა ცხოვრებაში მისთვის ყველაზე მნიშვნელოვან ქალებზე.
ვიტყოდი რომ იმაზე დიდ გამოცდილებას ვერ მიიღებდა ვიდრე მშობლების ჩხუბს. სწორედ ამიტომ სცემა მისი დის შეყვარებული.
ვერ გავამართლებდი იმ ძალადობას რომელიც ჰარიმ განახორციელა მაგრამ მისი ნამდვილად მესმის, ახლა მივხვდი რომ ჰარის ქცევები არის ისეთი რამ რისიც უნდა მეშინოდეს. ფიქრებიდან მაშინვე გამოვაღწიე როცა ჰარიმ თვალები გააღო, ამინდმა ძილი დაუფრთხო. ხელები ავტომატურად გამოვწიე და როცა მძიმე სუნთქვა დაიწყო სხეულზე გადავიტანე.
-ჰარი უბრალოდ ქუხილია-ჩუმად ვთქვი რომ დამემშვიდებინა
ხელები სხეულზე შემომხვია თითქოს ჩემი დაცვა უნდოდა
***
თვალები ფარდისკენ ავაპყარი რომლიდანაც სინათლე მოდიოდა, ჰარის კვლავ ეძინა ოდნავ პირი ღია ჰქონდა და მკერდი იზნიქებოდა მერე სწორდებოდა. ხელები ჩემი სხეულიდან გავაშვებინე და საწოლიდან თავი დავაღწიე, ჰარი გადმობრუნდა და სახით ბალიშს დაეყრდნო თან ოდნავ ხვრინავდა.. ხელები ნელა წავიღე უჯრისაკენ ტანსაცმელი ამოვიღე რომ ბანაობის შემდეგ ჩამეცვა.
თავი შემოვაბრუნე და დავხედე მძინარე ჰარის მერე კი სააბაზანოში შევედი და კარი დავკეტე, ვიბანავე და მალევე ჩავიცვი, სარკეში ჩემი გარეგნობა გადავამოწმე და გრძელი თმა მხარზე გადმოვიდე. ხელი კარის სახელურს შევახე და გავაღე, იმედგაცრუებულმა არეულ საწოლს მივაშტერდი ჰარი არსად არ ჩანდა,ის წავიდა..
საწოლზე ჩამოვჯექი და საზურგეს მივეყრდენი ცოტა ხნის მერე ავდექი როცა ჩემმა მობილურმა ბზუილი დაიწყო, ჩანთას ხელი დავავლე რომელიც კარის გარეთ დამრჩენოდა მობილური ამოვიღე და ბლოკი მოვხსენი
Harry: “ხვალ საღამოს 9-ზე მზად იყავი, ისევ მიმყავხარ. ჩემთვის კაბა ჩაიცვი. X”
*მომდევნო საღამოს*
ჰარიმ სხვა კლუბში წამიყვანა, ქალაქისგან მოშორებით ჯერჯერობით ყველაფერი ჩვეულებრივი ჩანდა მაღლმა კაცმა ჰარი იცნო და შესვლის ნება დაგვრთო სანამ რიგში ჩამდგარი ხალხი შეუშვა. ვიღაც ძლიერმა კაცმა ხელი მხარზე გადამხვია და მასთან ახლოს მიმწია
-ამ კაბაში შენი უკანალი საოცრად გაქვს-ყურში ჩუმად მითხრა
მივხვდი რომ მამოწმებდა, ზოზინით შევაღწიეთ კლუბში ჰარი კი უკანალზე მიჭერდა, ყოველთვის როცა ხელს ვაშვებიებდი იცინოდა და რამოდენიმე ხნის მერე ამ ყველაფერს კომენტარს უკეთებდა.
მას ავხედე ის ჩემს მკერდს მიშტერებოდა სანამ ჩემი მზერა დაიჭირა, ჩაიცინა და ბართან მიმიყვანა სადაც ქერათმიანი გოგონა გვემსახურებოდა ურცხვად ცდილობდა ჰარისთან ფლირტს, ჰარი მის ქცევებს ვერ ამჩნევდა ან უბრალოდ არ იმჩნევდა ის მაშინ მხოლოდ ჩემზე იყო დაინტერესებული ის რაც აღმოვაჩინე იყო რომ ბარმენი ძალიან ლამაზად გამოიყურებოდა, სასმელი მომაწოდა და გადავკარი
ჰარის პოზიცია მაშინ შეიცვალა როცა ორი ჭიქის დალევას ერთი საათი მოვანდემა, ხელი უკან შემომხვია და მასთან ახლოს მიმწია, ამაზე ამაჟრიალა.
მასში ვიყავი გახლართული სანამ ტუჩები ყურთან მოწია და მითხრა
-ჩემთვის იცეკვე-მივხვდი ჩემსგან რასაც მოითხოვდა, პასუხი არ გამიცია და საცეკვაო მოედნისკენ გაიხედა რომელზე უამრავი ადამიანი ცეკვავდა ხმაურიან მუსიკაზე გავბრუნდი და ჰარიმ ხელი ჩამომაშორა, ორ ჭიქაზე მეტი რომ დამელევია ალბათ ეს იდეა ჭკუაში ჩამიჯდებოდა კვლავ შემოვბრუნდი ჰარისკენ რომელიც ჩემს წინ იდგა და მისი ღრმა მზერა ჩემზე ჰქონდა მოპყრობილი, უცებ იდაყვებით ბარს დაეყრდნო და დაელოდა როდის დავთანხმდებოდი შემოთავაზებას.
აქამდე კლუბში ნაცეკვი მქონდა, მაგრამ ვიღაცის გამო არასოდეს! ნელა შემოვბრუნდი არც კი ვიცოდი რას ელოდა ჰარი ჩემსგან, გონება მერეოდა მაგრამ გადავწყვიტე ყველაფერი დამელაგებინა და მოვქცეულიყავი ისე როგორც სხეული მკარნახობდა.
ალკოჰოლი ჩემს ორგანიზმში ჩემს ქცევებსაც დაეტყო მზერა კვლავ ჰარისკენ აღვაპყარი თეძოებს იქით-აქით ვამოძრავებდი, ჰარის მშვენიერ სახეს გულუბრყვილო ღიმილი უფრო ამშვენებდა.
სხვა მამაკაცებიც უყურებდნენ როგორ ვამოძრავებდი თეძოებს და ცოტა არ იყოს შემრცხვა, მაგრამ არცერთ მათგანს არც უცდია ჩემთან მოახლობა, იცოდნენ რომ მე ჰარის ვიყავი. აქამდე ესე არავის ყურადღება არ მიმიპყრია მე მაინც ვაგრძელებდი ცეკვას მხოლოდ მაშინ შევჩერდი როცა ერთი ხვეულთმიანი ბიჭუნა ადგა და ბარზე ავიდა, თავისი სასმელიც აიყოლია და ტუჩთან მიიტანა, თავი უკან გადავწიე ისეთი გრძნობა დამეუფლა თითქოს კლუბში მხოლოდ ჩვენ ორნი ვიყავით.
როცა ჰარი თავის ადგილს დაუბრუნდა გავიღიმე და ჩემსკენ მოვიდა, მე მის გულუბრყვილო ღიმილს ვუყურებდი, უეცრად თვალი ჩამიკრა მე ნელა მოვბრუნდი და „მოცეკვავეების“ ცხელ სხეულს ჩემიც შეემატა, თმა კანზე მეკრობოდა ტუჩები კბილებს შუა მოვიქციე. თვალების საოცრად გუგები გაუფართოვდა ამაზე რატომღაც ხითხითი დავიწყე. უფრო ძლიერად მოძრაობდა და ხალს იქით აქით სწევდა რომ გზა დაეთმოთ მისთვის, გოგოები მის მაღალ ფიგურას მიაშტერდნენ მაგრამ ამას ჰარი ყურადღებას არ აქცეოდა, მისი ყურადღება მხოლოდ ჩემზე იყო გადმოტანილი.
კლუბის ჩაბნელებულ კუთხეში აღმოვჩნდით, მაგრამ შემობრუნებისთვის დრო არ მქონდა უცებ ხელები უკნიდან ჩემს თეძოებს შეახო
-სად მიდიხარ საყვარელო?-ხრინწიანი ხმით მითხრა
მძიმე მაგრამ ნელი სუნთქვით ვსუნთქავდით,ჰარის ძლიერი ხელები ჩემი წელის ირგვლივ აღმოჩნდა მაგრამ მარჯვენა ხელი თეძოზე დატოვა.. ტუჩები კისერს დაადო და მუსიკას ავყევით სუნთქვა გამიძნელდა როცა თეძო თეძოზე მომადო
-შეგიძლია ეს შეიგრძნო?
თითქოს სასუნთქი გზები გადამეკეტა, და რაღაცამ დამიარა კანში
-აი რამდენად მინდიხარ-ყურში მითხრა
მისი ხრინწიანი ხმა ჩემს მთელ ტანში მოგზაურობდა, თავი მხარზე დავადო როცა თეძო თეძოზე უფრო მაგრად მიმადო და თვალები მაგრად დავხუჭე
-ჰარი-ამოვიკვნესე როცა მისი ოხვრა მთელს ტანში ვიგრძენი, ცხვირი კისერზე მედებოდა და მკოცნიდა
-მითხარი რა გინდა რომ გავაკეთო..
ხელი ჩამოვიღე და კისრის უკანა ნაწილს მოვკიდე
-მითხარი..-ჰარიმ შემომძახა
თავისუფალი ხელი ჰარის ზედაში წავავლე
-შემეხე გთხოვ..
-დიდი სიამოვნებით-ჩაიცინა
იმ წუთს ვერავინ კლუბში ვერავინ ვერ გვამჩნევდა, მისი მაღალი ფორმა მეც მფარავდა მათი ყურადღება თავიანთ ცეკვის პარტნიორზე იყო გადატანილი.
სუნთქვა ისევლე შემიწყდა როცა ხელი თეძოში ჩააცურა და კაბის შეხსნა დააპირა
პირი ღია დამრჩა როცა ხელებით საცვალს ეჯაჯგურებოდა და ზონარი მოაგლიჯა ამაზე ამოვიოხრე, თეძო უფრო მაგრად მიმაჭირა.. ჰარის ღრმა სიცილი ვიბრაციით მის მკერდზე ვიგრძენი.
სული დამეხუთა როცა საცვლის ჩემი სხეულიდან მოშორება დააპირა, მაგრამ ხელები მაჯაზე მოვუჭირე და შევაჩერე
-აქ არა, გთხოვ!!-შევევედრე
წამებში ჰარიმ ხელზე წამავლო და გასასვლელისკენ წამიყვანა...
YOU ARE READING
DARK(completed)
Fanfictionდამთავრებულია!/დასარედაქტირებელია! -ანუ ის შენთან დაკავდა სექსით გადასაფარებლის თანხლებით? -მირჩევნია ამას"სექსი,შიგნით შევსვლის გარეშე" დავარქვა ამოვიკვნესე,როდესაც მან თავისი ხელით გადამიწია თმა.სახე გაუნათდა,გასაგები იყო რომ ის თავის დატოვებულ შ...