part 48

1.6K 91 23
                                    


ტერფები ჰარის წელზე შემოვხვიე,ის კი მის სახლში მიმავალ კიბეებზე ადიოდა.სანამ ჰარი სახლსი კარებს გააღებდა მე კულულებს ვქაჩავდი და ყელზე ვკოცნიდი.ჰარიმ კარები ფეხის მირტყმით გააღო,კედელთან მიმწია და თან თითებით ცდილობდა კარები ჩაეკეტა.ცხვირი ჰარის ყელში ჩავრგე და ხელები პიჯაკის ქვეშ შევუცურე.თავი უსაფრთხოდ ვიგრძენი როდესაც ჰარის კიდევ უფრო ძლიერად მივეკარი და მისგან გამოსხივებული სითბო ვიგრძენი.მაგრამ ახლა ყველაფერი ლტოლვასა და ცხოველურ სურვილში გადაიზარდა. ნაზი კოცნები,მის ყელზე ჩემს მიერ ტუჩებით დატოვებულმა ლაქებმა შეცვალა.ჰარიმ ჩაისუნთქა და ჩემს სასქესო ორგანოზე ხელი მომიჭირა.

-მინდიხარ,ძალიან მინდიხარ.
-გამიშვი-ჩავიცინე.

მიწაზე დავეშვი,ფეხებით იატაკს შევეხე.როდესაც ჰარიმ ჩემთან მოახლოება ცადა უკან დავიხიე.ოთახში სუსტი განათება იყო,მაგრამ მისი მაცდური ღიმილის დანახვა სულაც არ იყო რთული.ერთმანეთს მხოლოდ რამდენიმე მილიმეტრი გვაშორებდა.მისი თვალები ჩემსას შეხვდა,ჰარიმ მუქი პიჯაკი გაიხადა და ძირს დააგდო.

-მინდა რომ შენთან სხვანაირი ვიყო,უფრო ცუდი.

ჩვენი შუბლები ერთმანეთს შეეხო,კაბის ქვეშ ხელი შემიცურა და მოუთმელად დაიწყო ბარძაყის შიდა მხარის ფერება.მის ლოყებზე ღრმულები წარმოიქმნა როდესაც მას წინააღმდეგობა გავუწიე.

-მოთმინება იქონიე.

ჰარის ხელები პერანგში ჩავავლე და კედელზე მთელი ძალით მივანარცხე.მისი მსხვილი ტუჩები სიამოვნებისგან ერთმანეთს დაშორდნენ,თვალები დახუჭული ჰქონდა.ჩვენს შორის დაშორება შევამცირე და ჰარის პერანგის შეხსნას შევუდექი.მისმა მოულოდნელმა მოძრაობამ მაიძულა პერანგის ორივე ნაწილზე ხელი მაგრად ჩამეჭიდა და ძალით მომეგლიჯა.მომძვრალი ღილები ძირს დაიყარა.

ასეთ ვნებას ცხოვრებაში პირველად განვიცდიდი.ხელებით ჰარის მუცელსა და მკერდს ვეალერსებოდი.ის ანგელოზს ჰგავდა,რუჯიან,დაკუნთულს და ჩემს.

DARK(completed)Where stories live. Discover now