Z pohledu Erena
Bylo zamčeno. Vytáhl jsem klíčky a odemkl si. Nikdo nebyl doma, ale i tak jsem ohlásil svůj příchod a šel jsem se pro jistotu podívat po bytě. Skutečně jsem tu byl sám, proto sem se rozhodl, že se mezitím vysprchuju.
,,Jsem zpátky Erene, " zaznělo bytem. Jenže já nic neslyšel kvůli mému mistrovskému zpěvu.
,,Jsi tu, Erene?!" zkusil to Levi znovu. Vypnul jsem vodu, vzal jsem si na sebe župan a vylezl z koupelny. ,,Jo, jsem tady," odpověděl jsem a přišel k Levimu, který nesl v ruce nákup a začal ho vybalovat. Jen se sem nastěhuje a už má všechno na háku. Nevím jestli to na něm mám obdivovat nebo tím být znepokojený.
Propálil mě pohledem, když si mě všiml. ,,Spratku, " řekl rozzlobeným tónem ,,děláš šlápoty. Běž si utřít nohy! Kdo to po tobě má uklízet?" Otočil jsem se na patě a ladnými skoky jsem odskákal do koupelny. Má na háku i mě.Když jsem se vrátil tak Levi seděl u stolu a něco popíjel. Sedl jsem si naproti němu (pořád v županu) a koukal se zamyšleně na něj.
Co vlastně dělá za práci?
Zajímalo mě to, protože co vím tak si vydělával docela hodně. Třeba je...právník nebo něco takovýho.
,,Na co čumíš spratku?" okřikl mě a spálil pohledem na prach. Odignoroval jsem jsem jeho otázku a zeptal se ho: ,,Levi jakou máš vlastně práci?" Levi nasadil děsivý úšklebek. ,,To by tě zajímalo?" Neříkejte mi, že dělá něco nelegálního. ,,Dobře řeknu ti to, ale pod podmínkou, že splníš takový dva menší úkoly. Souhlasíš?" zní to děsivě stejně tak jak se na mě kouká, ale o to víc to chci vědět. Asi to nebude jen tak obyčejná práce, jinak by mi to normálně řekl a nebo toho chce využít a udělat si ze mě srandu. To bratři dělají ne? I když on nevypadá moc na vtipálka.,,Ok, souhlasím," řekl jsem a natáhl se automaticky po lahvi, kterou měl na stole. Měl jsem žízeň a navíc to vypadalo jako minerálka, tak jsem se napil. Přímo z flašky jsem si párkrát lokl. Nechutnalo to jako minerálka. Sice moc nepiju, ale víno poznám. On tady takhle popíjí a ani mi nenabídne. Asi se urazím. Levi na mě jen udiveně koukal, ale já si ho všiml až když na mě promluvil. ,,Erene. To není šťáva, ale víno. Alkohol a ty bys to neměl pít, protože jsi nezletilý a navíc to je moje pití," řekl malinko rozzlobeně. ,,A co by se mi jako mělo stát? Je to jen víno, z toho se skoro nedá opít. A bylo tam jen na dně," obhajoval jsem se, ,,radši mi řekni, jaký jsou ty úkoly."
,,Vůbec nic o alkoholu nevíš," řekl si Levi pro sebe, ale i tak jsem to slyšel. Vzal si svou skleničku a dopil ji. Když si všiml, že jsem jeho víno úplně vyždímal odešel do kuchyně, kde vzal další láhev a otevřel si ji.
,, Víš Erene, že už je docela pozdě, měl bys jít spát" snažil se mě zbavit. ,,Zítra je sobota, takže je to jedno," řekl jsem s úšklebkem. Říkal jsem si, jak jsem nad ním vyhrál, ale očividně jsem se mýlil. ,,Tvoje máma volala, že se máme zítra v 10 zastavit a cesta tam je dlouhá, takže budeme brzo vstávat."Aha, takže moje vize krásného spánku byla ta tam.
Zase jsem dostal žízeň. Natáhl jsem se pro Leviho flašku, kterou svíral v náručí jako ten největší poklad. Když si všiml mého zájmu o jeho zlatíčko, přitiskl si ho více k tělu a udělal vražedný výraz. ,,No taaak Leviiii, já mám žízeň," zakňučel jsem přiopile, ač jsem si to neuvědomoval. Levi už měl taky něco málo v krvi, a tak udělal naštvaný výraz a vyplázl jazyk. ,,Moje bumbání," řekl majetnicky. ,,Lakomče," ulevil jsem si a našpulil rty. Šel jsem do kuchyně a začal si hledat něco k pití. Narazil jsem na velice lákavě vypadající lahve. Jednu jsem otevřel a párkrát se napil. Další alkohol... To je jako Levi alkoholik, že toho nakoupil tolik nebo to má pro případ neohlášené,nekonečné párty? Kdo ví. Když jsem vypil asi čtvrt láhve, byl jsem už doopravdy opilý. Podíval jsem se na Leviho, který cucal svoje víno jak mámino prso. Udělal jsem dva kroky do předu a zamotal se, udělal v mém stavu elegantní piruetu, čímž jsem zaujal Leviho pozornost. Byl jsem tak metr od něho a v tom mě napadla velice zajímavá věc...Už druhá kapitolenka na světě. :3
Tahle je sice malinko delší ale snad to neva. Tak co myslíte, že napadlo opilého Erena😂😂😂?
Máte nějaké nápady co by mohlo být Leviho povolání?Prosím moc si nevšímejte jejich opilého chování. V době, když jsem to původně psala, jsem nikdy opilá nebyla a teď se mi to nechtělo komplet přepisovat. Navíc každý se v opilosti chová jinak.
¯\_(ツ)_/¯(30.12.2020)Papapapap Suzukii❤
ČTEŠ
Brácha? [Ereri] [Dokončeno]
FanfictionCo se stane, když se k Erenovi nastěhuje jeho nevlastní bratr se záhadnou prací a posedlostí na uklízení? SPOILER ! ale zároveň docela důležité upozornění... Napsáno před tím než jsem věděla, že Zeke existuje. Koho by napadlo, že Eren doopravdy dos...