11.

2.2K 158 63
                                    

Ráno jsem se probudil celý rozlámaný. A víte proč?
Protože debil Levi mě donutil si ještě před spaním uklidit. Je pravda, že se mi tu bordel tvoří sám od sebe. Prostě přijdu ze školy, sednu si ke stolu a je tu bordel. Nevím, jestli to je normální, ale dopácím na to já.
Odfrkl jsem si a vstal z postele. To bude dneska krásný den. Co je vlastně za den? Pondělí? Úterý? Nevím.

Převléknul jsem se a jako zombie vyšel z mého pokoje. Levi pil čaj, tak jako vždy. S krátkým pozdravem jsem se odporoučel si dát něco ke snídani. Moje tělo je dneska neskutečně těžké a nevím, jak to přežiju. Navíc podle mé dohody s Levim se musím ve škole snažit.

Do školy jsem se dokymácel jen tak tak. U vchodu na mě už čekali Armin a Mikasa.
,,Erene ty umíráš?" přiběhl ke mně Armin.
,,Možná..."
,,Ale né to ti musíme zavolat pro pomoc. Mikaso zavolej někam...eeeeh, třeba do čokoládovny to by mu mohlo pomoct." Mikasa vytáhla mobil, vytočila nějaké číslo a po chvilce se ozvalo pípání. Armin kolem mě pořád poskakoval a mával kolem sebe rukama. Mezitím už to Mikase zvedl kdosi na druhé straně a začali se o něčem dohadovat. Já se malinko vzchopil a vydal se dovnitř do školy. Armin za mnou poslušně cupital, občas se zeptal, jestli jsem v pořádku nebo ať vydržím, že pomoc dorazí brzy.

V šatnách nás dohnala Mikasa. ,,Volala jsem do těch čokoládoven. Obědnala jsem 5 kg čokolády." Vykulil jsem na ní oči. Ona se snad zbláznila! ,,Neboj se, Erene, my tě zachráníme. Pomoc tu bude za 15 minut," poplácala mě po rameni a než jsem stačil něco namítnout, odešla ke své skříňce.

Po čtvrt hodině opravdu přijelo auto s logem místních čokoládoven. Mikasa vyběhla ven, a když se vrátila, držela v ruce pytel, ve kterém, jak předpokládám, bude ta čokoláda. ,,Koukni se Erene *Mikasa ukazuje na pytel* přinesla jsem ti tu čokoládu." Podíval jsem se dovnitř. Opravdu tam byla. Málem jsem tam sebou sekl, když do mě začali ládovat celé tabulky čokolády. Okolní lidé se na nás divně koukali, někteří si dokonce vyprosili trochu čokolády.

Dneska je opravdu divnej den...

Nakonec jsem to nějak přežil... Po cestě domů jsem šel jen s Mikasou. Armin prý má nějakou schůzku. To by mě zajímalo s kým. Docela bych mu to přál s Historii, protože se mu líbí. Komu by se taky nelíbila malá roztomilá blondýnka, s pomněnkově modrýma očima, co vypadá jako anděl. Jenže tu věčně střeží Ymir. Ta je naopak vysoká, má hnědé vlasy, pihy na obličeji a vypadá občas docela strašidelně. Je mi líto, že nevím s kým Armin šel a Mikasa mi to nechce říct. To mi snad Armin nevěří?

U dveří mého bytu jsem se s Mikasou rozloučil a s taškou se zbytkem čokolády jsem se vydal do útrob mého bytu. Zavřel jsem dveře a v bytě se rozhostilo ticho. Prošel jsem do svého pokoje s cílem se "učit". Takový to učení, když si řekneš, že se budeš učit, ale skončí to tak, že člověk dělá všechno kromě toho učení. Vyndal jsem si z tašky sešity a posadil se za stůl. Pomalu a opatrně jsem otevřel sešit, co byl na vrchu. Přečetl jsem si první řádek učení z poslední hodiny. Jenže po třetím slově mi začala všechna písmenka splývat a já vůbec nevnímal obsah.

Když jsem téměř usínal u druhého sešitu, bouchly. Za ty 3 hodiny jsem neudělal nic, pokud se nepočítá bordel. Vlastně jsem udělal ještě něco. Snědl jsem tu čokoládu. Teď už můžu jen očekávat nárůst váhy.

Mým pokojem prosvištěl bez jakéhokoliv slova Levi. Odnesl s sebou všechen nepořádek po čokoládě, a jestli v tom ještě nějaká čokoláda zbyla, tak ji právě má Levi. Vrátil se ke mně do pokoje a šlohnul mi všechny sešity. Odnesl je neznámo kam. Zase se vrátil, čapnul mě a odnesl mě k sešitům do jídelny. Někdy opravdu netuším, co se děje.

,,Takže spratku... jdu tě teda doučovat. Každopádně to se nebude konat v tvém království smradu, tmy a bordelu."
,,Ok," přikývnul jsem.
,,Kde jsi k sakru sebral všechnu tu čokoládu? To jsi jako vykradl samoobsluhu?" Nevinně jsem se podíval na rozzlobeného Leviho, který vypadal, že mu za chvilku vybouchne hlava.
,,Ne, tu mi koupila ráno Mikasa. Prý jsem vypadal jako mrtvola a potřeboval jsem oživit."
,,Proč tě furt ta mrdka Ackermanová vykrmuje. Ten, kdo to s tebou bude muset shodit budu já, protože já nehodlám bydlet s něčím, co nejen že způsobuje hroznej nepořádek a puch, ale navíc by to bylo i tlustý jo? Takovejm stvořením se říká prasata!" Teď už byl úplně rudý vzteky. Nevím, jak ho mohlo tohle tak rozčílit. Ale rozhodl jsem se ho už nijak nerozhořčovat, nedopadlo by to dobře. Radši jsem se pustil do mého slavného učení.

O hodinu později, co do mě Levi nacpal snad celý slovník anglických slov a teď si připadám, jakobych měl hlavu jako nafukovací balón. Doufám, že je tomu dneska konec. Hlavou jsem klesl mezi stránky anglického slovníku. Levi si šel udělat něco k pití. Když se vrátil, nesl dvě sklenky. ,,Tady spratku," řekl, přičemž mi podal skleničku a já si ji s poděkováním převzal. Ústa jsem přiložil k okraji sklenky a napil se studené vody. ,,Nemysli si, že je konec ještě tě z toho vyskouším," řekl, zamrzla mi krev v žilách, položil jsem si skleničku vedle sebe a hlavu položil zpět na učení. Doufám, že se všechny ty slova teleportují přes mou lebku až do mozku, jinak jsem v koncích.
,,A musím?"
,,Samozřejmě!"
Ach jo, tohle bude ještě na dlouho.

Jestli jsem si ráno říkal, že jsem asi mrtvej, tak to jsem netušil, jak se budu cítit večer. Teď už jsem jen tělo bez duše. Koukám se kamsi do prostoru a nesrozumitelně mumlám anglická slovíčka, která mi utkvěla v hlavě. ,,Pokud chceš spát, tak běž do pokoje a neslintej na ty sešity," pokáral mě Levi. Já se nezmohl než na natáhnutí paží směrem k Levimu, tak jako to dělají malé děti, když chtějí pochovat. Levi protočil oči a šel na druhou stranu než jsem já. Posmutněl jsem. Ale Levi se otočil zpátky ke mně a rozešel se mým směrem.

Je tu nová kpitola, která mi trval hrozně dloho, za to se omlouvám. Prostě jsem byla líná😂😂.

Moc jsem vám, ale opravdu moc❤❤❤❤❤, chtěla poděkovat za 999 přečtení. Wooooow, jen 1 a budeme na 1k přečtení❤❤❤. Jste nejlepší.💜💋

Taky mám povinnost tady uvést reklamu na příběh, na kterém spolupracuji s @unicornslover111. Je to taková sadomaso kravinka, ale koukněte se. Je to na účtu @unicornslover111. (Víte co, ona by zabila, kdybych neprovedla reklamu😂)

Suzu❤🌟

Brácha? [Ereri] [Dokončeno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat