25.

2K 118 77
                                    

Po tříminutovém objímání a  zjištění, kolik mám zmeškaných hovorů od Carly a následném dopravení našich zadků ke zbytku naší výpravy, jsem se konečně mohl v klidu nadechnout. Byla to úleva zjistit, že Eren je v pořádku. Nechali jsme odbavit naše zavazadla, a potom jsme se nalodili do letadla. Eren byl celý u vytržení z toho, jak to tam vypadá. Celou dobu letu se musel koukat z okénka a komentovat, co vidí. Já seděl hned vedle něj, takže mojí povinností bylo mu odpovídat na otázky.

Po přistání jsme si vyzvedli naše zavazadla a nastoupili do jednoho z taxi, které tam stály. Nechali jsme se zavést k našemu hotelu, ten byl postaven na kraji města přímo u moře. Vypadalo to tam nádherně. S úžasem jsem pozoroval areál s docela velkým čtyř-hvězdičkovým hotelem, který byl ohraničený nízkou kamennou zídkou. Areál byl samozřejmě obří, všude rostly palmy, pomerančovníky a jiné tropické stromy. Dokonalost tomu však dodávala pláž se skalnatým výběžkem kousek odsud, jinak byla pláž celá pokryta pískem a mírný vstup do vody vás lákal přímo skočit do křišťálově průhledného moře. Připadal jsem si jako v ráji...

Pohled Erena

Byl jsem opravdu rád, že jsem se s Levim našel a že jsme stihli letadlo, protože cesta letadlem byla zatím za tenhle výlet nejlepší věc, co se stala.

A to jsem ještě netušil, co si pro mě přichystala velmi brzká budoucnost.

Potom, co jsme si na letišti v našem letoviskovém městě, nás taxík odvezl do hotelu. Když jsem vystoupil z auta, spadla mi brada až ke kotníkům. Tak toto...jsem nečekal. Hotel vypadal jako zámek. Kolem palmy a všelijaké stromy, bazén s malým ostrůvkem a hned před hotelem za malým zábradlíčkem pláž. Písčitá pláž, která člověka hřeje do nohou ještě příjemněji, než jsem si představoval. A když jsem se podíval směrem na moře, musely se moje oči rozzářit ještě víc než pomalu se objevující hvězdy na dnešní čisté obloze.
,,Woow," bylo jediné na co jsem se zmohl. Byla to opravdu nádhera. Zatočil jsem se dokola a spadl do ještě vyhřátého, písku. Po očku jsem zahlédl Leviho s mírným úsměvem na rtech, když se koukal na moje počínání. Vypadal spokojeně. Bylo hezké ho takhle vidět.

Z mého přemýšlení mě vytrhla mamka, která se mi potichu smála a zároveň byla také nadšená ze svého výběru dovolené. Odvezli jsme se kufry do příchodové haly v hotelu a měli jsme dostat pokoj. Místo jednoho pokoje jsem však zjistil, že se staly dva, jelikož dospělí chtějí mít klid.😏
Což ale znamenalo, že budu na pokoji s Levim. To mi však také ani při nejmenším nevadilo. Odvezli jsme si věci do pokoje. Byl docela velký, moderně zařízený. Skládal se z chodby koupelny a ložnice s jednou velkou manželskou postelí...Počkat! To. Znamená. Že. Budu. Spát. S. Levim. V. Jedný. Posteli... Nahodil jsem lenny face a vstoupil do ložnice, kde jsem si začal vybalovat věci. Potom jsem šel zalehnou do postele. Ani nevím, kde byl zrovna Levi, ale bylo už pozdě a hnedka jsem usnul.

Ráno mě vzbudily sluneční paprsky a menší zachrutí vedle mě. Tam, jak jsem hned zjistil, pokojně spal Levi. Vypadal tak klidně a roztomile, měl jsem chuť ho políbit. To není dobrý nápad, co když se probudí? Erene, nedělej to.
Okřikoval jsem se v mysli. Každopádně to moc nepomáhalo a já se pomalinku přibližoval k Leviho rtům, které jsem celou dobu hladově pozoroval. Když už jsem byl od Leviho pokojné tváře jen tak pět centimetrů jeho oči se otevřely. A kurva!
,,Co to děláš?" zeptal se mě rozespale. ,,Uhm... J- já se jen natahoval pro kapesník..hehe," řekl jsem první kravinu, co mě napadla při pohledu na krabičku papírových kapesníčkům, které ležely na nočním stolku hned za Levim. Natáhl jsem se pro jeden, hraně se do něj vysmrkal a nezapomněl dodat můj smích v podobě ,,hehe". Levi není úplně blbej a nejspíš mě stejně odhalil, ale neřešil to. Místo toho se s úšklebkem zvedl a někam odešel.

Brácha? [Ereri] [Dokončeno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat