Pohled Erena
Zastavili jsme se před menším baráčkem, který jsem dřív také obýval. Vylezli jsme z auta a vydali se po dlážděné cestičce smerem k domu. Moje, teď už vlastně naše, mamka na nás už houkala z okna. Jen jsem nad tím protočil očima a šel dál. Levi šel hned zamnou a neměl ani tušení, co ho čeká, že za chvilku bude málem udušen v objetí matčině. Jak totiž znám mamku, tak nás oba uškrtí a nebo udusí mezi svýma prsama. Ona je takovej ten objímací typ.
A stalo se přesně tak, jak jsem očekával. Dorazili ke dveřím, ty se rozrazily a vyletěla z nich mamka, která nás utulila. Tak na tohle Levi asi nezapomene.
Nakonec nám bylo povoleno vejít dovnitř. Po tom, co jsem si boty jsem se vydal z předsíně do obýváku. Černovlásek mi byl opět v patách. Měl v tváři chladný a nepřístupný výraz. Popravdě jsem se ho malinko lekl, což mě přimělo se podívat zase před sebe. Otevřel jsem dveře a naskytl se mi pohled do světlé místnosti, která byla nově zařízená.
,,Páni, hezky jste si to tady vylepšili," pochválil jsem obdivně vybavení jejich obýváku. Už tu nebyl starý gauč, na kterém jsem si hrál s rodiči jako malý, nýbrž velký gauč vínové barvy. Stejně tak i televize a skříně byly nové.
,,Líbí se vám to?" zeptal se Leviho taťka- můj taťka- vlastně ani nevím, jak se jmenuje, ale to není důležité, když mu budu stejně říkat ,tati'. ,,Jo, líbí. Je to hezký."
,,A co ty Levi?" položila otázku pro změnu mamka menší osobě stojící po mé levici.
(P.A. Levice😂😂 to zní jak lavice, Levi- ce😂😂Levi stojí po levici😂😂😂)
,,Ujde to, jen byste si tu mohli trochu uklidit. Támhle máte prach *Levi ukazuje na parapet*, támhle taky *teď ukazuje na televizi*, no asi bych vám to tu měl zgruntovat, " zkritizuje Levi a usměje se. Ano, usměje se a to pěkně děsivě.Potom už jsme dál debatu o obýváku nerozebírali. Mamka šla dodělat oběd a my jsme seděli s tátou na již zmíněném gauči a povídali si. Nebo spíš já a táta jsme si povídali, Levi pil čaj(tím divným způsobem) a poslouchal o čem si povídáme, ač jeho výraz naznačoval, že ho to nijak nezajímá a asi by radši uklízel prach v téhle místnosti nebo možná rovnou po celém baráku. Každopádně to mu bylo jakožto návštěvě zakázáno, tak nejspíš trucoval. Nevím, moc se v něm nevyznám, ale vypadal trochu jako trucující dítě. I když je dospělý, tak má takovou mladou tvářičku. Já bych ho tipnul na tak na 20. Ale co vím, tak mu je asi 34. Což je dost pedofilní po tom, co se stalo včera... Nebo vlastně ono se nic nestalo, takže to je v pohodě.
Během chvilky mamča dodělala oběd a my si šli sednout do jídelny. Moje mamka vždycky vařila dobře, dnešek nebyl vyjímkou. A tak jsme si s plnými břichy sedli zpátky na pohovku. Mamka se k nám připojila po tom, co naplnila myčku a udělala kafe.
,,A co vy dva jak spolu vycházíte?" nadhodila a ocukrovala si kávu.
,,Jde to," řekl prostě Levi, ale já bych řekl to samé. Zas tak dlouho spolu nebydlíme, abychom měli nějaké rozvedenější názory. Když opominu včerejší večer a tu noc před tím, takže vlastně všechno.
,,Levi co ty vlastně děláš? Jakože za práci." Při této otázce jsem zbystřel. To, co mi včera nechtěl prozradit, se dneska dozvím takhle lehko? To si nechám líbit.
,,Moje aktuální práce?" zamyslel se. ,,Teďka pracuju jako..."Hwe hwe hwe😄 to by vás zajímalo co? Budete si muset počkat!😈
Budu se pokoušet o další kapitolu snad v blízké době, tak se těšte😘Suzuzu🐼
ČTEŠ
Brácha? [Ereri] [Dokončeno]
FanficCo se stane, když se k Erenovi nastěhuje jeho nevlastní bratr se záhadnou prací a posedlostí na uklízení? SPOILER ! ale zároveň docela důležité upozornění... Napsáno před tím než jsem věděla, že Zeke existuje. Koho by napadlo, že Eren doopravdy dos...