6.

2.6K 173 38
                                    

Že bych se dozvěděl Leviho práci i bez těch 2 úkolů. To bych bral. Levil se nadechl a už se to chystal říct. To by ale nesměl zazvonit zvonek. Mamka řekla, že tam skočí, a tak se k tomu Levi nedostal. Tohle je za trest! ,,Levii, máš tu návštěvu," zakřičela mamka Leviho směrem. Levi má návštěvu? To bych nečekal na tak nespolečenského člověka.  Zajímalo by mě, kdo to je. Levi se zvedl, vyrazil za návštěvou a já za ním. No co, tak mě to zajímá.

Pohled Leviho

Vydal jsem se do chodby, kde na mě čekala, prozatím, záhadná osoba. Identitu této osoby jsem se dozvěděl velmi rychle. Nakoukl jsem za roh. Trošku mě překvapilo, koho jsem tam viděl. Řekl bych, že jsem se i zděsil.
Stál tam vysoký muž se sportovní postavou (P.A.někomu možná v tuhle chvíli došlo, kdo tam je😂). Měl blonďaté vlasy, modré oči a neuvěřitelně husté ulízané obočí, které si snad každé ráno češe.

Ano, byl to Erwin Smith. Když jsem byl malý, hráli jsme si spolu, protože byl můj soused. A i přes to, že je asi o 5 let starší, se na mě furt lepil. Potom jsem se odstěhoval a dlouho jsme se neviděli. Bylo to asi 10 let, ale on se za tu dobu vůbec nezměnil. Vypadal pořád jako strašák do zelí.
Jak mě tu vůbec našel? To mě jako těch 10 let stalkoval, aby se mi tady pak mohl zjevit? Možná. Na tomhle světě je hodně divných lidí a ani bych se nedivil, kdyby on byl jedním z nich.
,,Ahoj Levi," řekl. Měl tak oplzlej hlas, až se mi z toho chtělo grcat. To je snad pedofil nebo co?
,,Ahoj. Co tady děláš, Erwine?"
,,Přijel jsem tě pozdravit," usmál se. O můj bože jen to ne! Ať už je pryč. Jako vím, že je to ode mě docela hnusný tohle říkat, on na mě byl vždycky milej a nic mi neudělal. Tohle si ale zasloužil svou otravností. Vždycky, když jsem chtěl někam jít, se tam nějakým záhadným způsobem objevil a následně tam šel se mnou.
Jednou jsem šel na pouť, bylo mi šestnáct, a on musel jít samozřejmě se mnou. Proti mé vůli. Po 1 hodině, co jsme prošli 4 atrakce, z toho byly jedny labutě, dvoje autíčka a řetězák, už mě začínal opravdu štvát. Takže jsem řekl, že jdu do strašidelnýho domu. On šel se mnou, aby mě mohl ochránit, či co. A tak jsme tam teda šli spolu. Už v prvních 10 metrech se mě Erwin chytl za ruku, protože se bál tmy, co tam panovala. Z domu hrůzy jsme vyšli- skoro nevyšli- za dost dlouho. Celý zbytek dne se mě držel za ruku. Hodně mě ztrapnil. I když to trochu vypadalo, že je můj otec. Já jsem totiž extrémně malý, on zase vysoký. Já svou výšku nesnášel a nesnáším, všichni si ze mě dělali srandu. Abych si udržel alespoň nějaký respekt, tak jsem nasadil můj neprůstřelný výraz, který mi zůstal. A nelituju toho.

Po celou tu dobu, co jsem přemýšlel a nehybně stál, mi Erwin něco vyprávěl. Erenova mamka odešla připravit ještě čaj pro Erwouše, kterého pozvala dál a Eren nás špehoval zpozarohu. Kdo si myslel, že jsem si ho nevšiml, tak se mýlil. Eren byl nenápadnej jak slon za stromem. Erwin ho ale nezaregistroval. Myslím si, že jsou tak na stejný mentální úrovni. Erwin najednou ke mě přišel blíž, Eren se hlasitě nadechl, asi čekal co se bude dít, ostatně to já taky. Obočák mě objal a řekl: ,,A tak jsem tě našel." Aha...on tak plamenně vyprávěl jak zjistil, kde jsem. Objetí jsem mu nešikovně a i malinko (hodně) nechtěně opětoval. No bezva, teď na nás ten spratek kouká ještě víc jako na debily než před tím. Snažil jsem se vymanit z objetí. Po chvíli vrtění se mi to podařilo. ,,Jak teď pracuješ? Předtím jsi byl učitel ne?" zeptal jsem se ho na odvedení pozornosti. Navíc mi nahrála Erenova mamka, když se mě předtím zeptala, protože jinak bych teď stál a vraždil ho pohledem, dokud by neodešel. Ale on by neodešel.
,,Pořád jsem učitel. A co děláš ty Levíčku?" Odkdy mi říká Levíčku? Ew.
,,Já mám taky tu samou práci," řekl jsem a podíval se na Erena, který dychtil po odpovědi. Zas tak jednoduše ti to neřeknu kamaráde.

Pohled Erena

Byl jsem schovaný za rohem. Koukal jsem se jako puk na to, co jsem tam viděl. Stál tam pan učitel Smith, neboli také Velké obočí. Učí nás na češtinu a dějepis. Je docela přísný, ale za to vás to naučí. Ale i tak ho nemám rád.

Proč zná Leviho? A proč se najednou chová jak vlhká třináctka, na kterou právě mrkl hezký kluk? Oh, co když s Levim něco má? To by byla dost nechutná kombinace! Pozoroval jsem, co se bude dít. Mamka odešla s tím, že pozvala Obočí k nám. Ten něco Levimu vyprávěl, ale Levi vypadal, že ho neposlouchá a s kyselým výrazem se nejspíš utápěl ve vlastních myšlenkách. Pak se ale Smith nebezpečně přiblížil k Levimu. Nadechl jsem se. Co se bude dít?
Objal ho a řekl: ,,a tak jsem tě našel''. Takžeee... Stejně jsem na nic nepřišel.

Levi se mu snažil vymanit. Chudáček, dneska už byl podruhé umačkán. Potom začali mluvit o povolání. Zbystřel jsem. Levi se na mě podíval, takže on o mně věděl? Šibalsky se usmál a řekl, že pracuje v pořád stejné práci. A zase jsem se nic nedozvěděl.

Další kapitola a si říkam, že mi z hlavy lezou pořád větší shity.😂 Nahoře máte nějakého sexoušského Erwina. doufám, že se kapitola alespoň trochu líbila. Mimochodem tahle kapitola je zatím nejdelší co jsem v téhle knížce napsala. Moc si na to ale nezvykejte, protože nebaví psát dlouhý kapitoly. Takže vás o tom nechám rozhodnout: chtěli byste spíš kratší kapitoly častěji nebo delší kapitoly asi tak 1 za týden?

Suzu😘

Brácha? [Ereri] [Dokončeno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat