4.

3.1K 187 13
                                    

,,Levi? Levi pusť mě!" řekl jsem, zatímco jsem se snažil vyprostit z Leviho sevření. Proč se vlastně tak opíjel?                            No  to teď asi není důležitý. ,,Ještě chvilku, já se chci s někým pomazlit," zakňučel Levi a natiskl si mě k sobě ještě víc. Proč se chová tak divně? ,,Navíc jsi zraněný a já na tebe musím dávat pozor," dodal a já se jím nechal objímat a pozici mrtvé ryby. Tak on mě nejdřív, sice omylem, pořeže, a pak mě umačká.
Po chvilce jsem si uvědomil, že je nějak potichu a sevření povolilo. Podíval jsem se na něj, k mému překvapení měl zavřené oči a pravidelně oddychoval. Pozorně jsem si ho prohlížel jako bych ho viděl poprvé, ale v podstatě to byla pravda, protože jsem ho spát ještě neviděl. Zas tak dlouho ho neznám a včera lítal možná celou noc po bytě a uklízel, což trochu nechápu. Jak ho může bavit? Nebo mu možná jen vadí ten nepořádek. Nebo obojí. Já uklízení nesnáším, a proto to tu vypadalo jako po výbuchu atomovky.                       
Každopádně když spí, vypadá roztomile, tak nevinně a je tak nekonfliktně... Jej, teď musím znít jako zamilovaná holka. Ale já nejsem zamilovaný a nejsem ani holka. A kdybych se do nějakýho kluka zamiloval, tak by to nebyl můj nevlastní bratr. Nevylučuju možnost, že bych se zamiloval do kluka. Jasný nad svojí sexualitou jsem se zamýšlel, ale vždycky jsem došel k tomu závěru, že toho nechám a až se do někoho zamiluju, tak se do někoho zamiluju.
Levi se malinko zavrtěl, ale furt mě nepouštěl. Začala mě přemáhat únava, pomalu jsem zavíral oči, a pak jsem usnul.

Ráno mě vzbudily mírné raní paprsky, které mě šimraly u nosu. Podíval jsem se vedle sebe. Levi na mě podrážděně, chladně zíral. Proč se na mě tak kouká, když mě sem přitáhl on?
Sedl jsem si, ale to už mě praštila hrozná bolest do zad a hlavy. Moje nebohá záda. Neměl jsem chodit za Levim, a potom pít první věc, co jsem viděl.
Stále jsem na sobě měl jen župan, což mě malinko znepokojilo. Stejně jako Leviho pohled, protože na mě pořád koukal a nic neříkal.

Pohled Leviho

Probudil jsem se. Nic si z včerejšího večera nepamatuju. Porozhlédl jsem se po pokoji, normální ráno, nechce se mi vstávat, ale i tak jsem se posadil. Hučelo mi v hlavě. To bude den.
Ptáte se proč jsem pil?

Umřela mi Mia...

Byl jsem z toho tak moc mimo, že jsem se opil a pak...
Periferním viděním jsem vedle sebe zaznamenal pohyb. Co To Kurva Je??!!!!!
Proč spratek leží v mí posteli!??? A navíc je v županu??!!! O můj bože! Co jsem udělal? Neříkejte mi, že jsem udělal to, co si myslím.
Supěl jsem, docházela mi terpělivost a kdyby mě nezačala bolet hlava, tak by to spratek nepřežil. Lehnul jsem si zpátky vedle něho a dělal jakože nic. Ale v mé myslí jsem se snažil bezbolestně vzpomínat na včerejší noc. Ale nic se mi nevybavilo. Možná tak to, jak za mnou Eren přišel a začal pít moje víno. Doufám, že si to alespoň on pamatuju a řekne mi, co jsem udělal nebo neudělal.

Tělo vedle mě se zachrulo. Trošku zamžoural a potom se na mě podíval. Asi se mě lekl a vystřelil do sedu nad čímž trochu zkřivil obličej bolestí. Asi má taky kocovinu... Heh, teď je čas se mu v mysli škodolibě smát.
,,Spratku, co tu děláš??" zeptal jsem se ho, aniž bych si uráčil sednout, přeci jenom by mě skolila bolest hlavy a já bych si stejně lehl.
,,No... Já... Asi jsem tu spal. Můžu se tě jen na něco zeptat?" doufám, že se nezeptá, jestli nevím, co jsme včera dělali.
,,Mluv"
,,No víš..."
,,Dělej nemáme na to celej den."
,,Totiž... Proč jsi včera pil?? A taky, pamatuješ si něco?" jak to řekl, vykulil jsem oči a pomalu si sedal. Takže jsme spolu něco dělali nebo ne? V tu chvíli se mi to všechno vybavilo.
,,To není tvoje starost spratku. A jo pamatuju. Teď se odtud kliď spratku. Už bychom měli vyrazit, nasnídáme se po cestě."
Eren malinko malátně vstal a odešel z mého pokoje.

Za 10 minut jsme se sešli v chodbě a vyrazili na cestu. Docela mě překvapilo, že jsme byli tak rychle hotoví.

Cesta probíhala v tichosti, jen za všudypřítomného zvuku žvýkání. A tak jsme se po 1 hodině a půl ocitli před domem našich rodičů.

Haaaah😆 Další kapitolka je tu..
Kdo myslíte, že je( resp. byla) Mia??
Snad se kapitolka líbí. Jakékoliv připomínky můžete psát do komn.
🌟 potěší.😊

Suzu❤❤

Brácha? [Ereri] [Dokončeno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat