(Pozor! Naprosto jsem to zesrala a udělala z nich úlpně někoho jinýho, ale já už ani nevím, jak by se měli chovat, tak mi to prosím odpusťte😂😂 děkuji...hezké čtení... tohle je poslední kapitola 😢🙂)
U nosu mě zašimralo slunce. Silně jsem stiskl oční víčka k sobě. Nechci vstávat, ale teď už neusnu. Posadil jsem se a protáhl se. Můj pohled zaujal spící člověk vedle mě. Musel jsem se pousmát. Už je to pár týdnů, co jsme se s Levim dali na té dovolené dohromady, ale já si pořád nemůžu zvyknout na to, jak sladce a nevinně vypadá, když spí. Když je vzhůru, tak se dost často tváří neutrálně nebo, jako by chtěl všechny zabít pohledem.
Rozhodl jsem se vstát z postele. Měl jsem na sobě jen moje spací trenky. Včera večer nic nebylo (jestli si něco myslíte), to bych si pamatoval, můj zadek by si to taky pamatoval a nic bych na sobě neměl. Včera jsme se s Levim koukali na film a šli jsme spát dost pozdě, protože to bylo dlouhý jako školní rok.
Oblíkl jsem se do domácího oblečení, protože doufám, že dneska budeme doma. Co vím, tak si Levi vzal zase na pár dní dovolenou, protože pracovat celý den v takovým vedru na místě, kde na tebe praží slunce není moc zdravý. Takže jde vždycky na týden do práce a pak má týden dovolenou, a takhle se s Petrou střídají celé prázdniny. A dny, kdy chodí do práce buď chodím s ním nebo na brigádu v kavárničce nedaleko zoo.
Došel jsem do kuchyně. Napadlo mě, že bych nám udělal snídani a Levimu bych ji, jakožto romantický přítel, donesl do postele. Nebo bych mu místo snídaně mohl nabídnout něco jiného...třeba...sex po ránu? To zní jako docela dobrý nápad, ale potom bychom asi byli unavení a ulepení. A museli bychom se jít vysprchovat. A já bych se musel svlíkat, a pak zase oblíkat a to se mi jaksi nechce. Je pravda, že sex s Levim je super, i když zase tak moc zkušeností s ním nemám, tak musím říct, že na to myslím stále častěji. Ale dost od tohoto tématu.
Zatřepal jsem hlavou, abych vyhnal chlípné myšlenky. Podíval jsem se do lednice, co bych nám mohl udělat ke snídani. Nakonec jsem natřel čtyři tousťáky marmeládou a nalil pomerančový džus do skleniček, dal jsem to všechno na tác a co nejopatrněji to odnesl do Leviho ložnice, kterou teď obýváme oba dva. Sedl jsem si k Levimu na postel, tác jsem odložil na noční stolek, aby mi nepřekážel, a začal jsem Leviho opatrně budit. Byl bych totiž opravdu rád, kdyby měl hned po ránu dobrou náladu a ne, aby na mě začal křičet jako minule, když jsem ho OMYLEM vzbudil kopancem ze spaní. No, asi jsem si za to mohl sám. Povzdychl jsem si. Levi ke mně ležel zády a v klidu oddechoval. Položil jsem mu ruku na rameno a lehce jsem s ním zatřásl. ,,Levi~" protáhl jsem jeho jméno. On však nijak nereagoval, a tak jsem to zkusil znovu: ,,Levi~, vstávej. Udělal jsem ti snídani." Levi se však jen zachrul a něco zamručel. Nevypadal, že by se mu chtělo vstávat, proto mi zbýval jediný způsob, jak probudit mého, obvykle moc nespícího, přítele. Vylezl jsem si celým tělem na postel a vyhoupl se nad Leviho. Pak jsem si na něj lehl. ,,Levísku, od kdy spíš tak dlouho? Jsi snad Šípková Růženka?" zeptal jsem se ho a spustil na něj zbytek mojí váhy. (PA: Ano, dělat z nich cute gay couple mě baví 😂) Na můj čin mi odpověděl heknutím. No, asi jsem trochu těžký, ale myslel jsem si, že si Levi zvykl.
Pak jsem se sklonil k jeho obličeji a dal mu pusu na nos. ,,Promiň, netrefil jsem se," řekl jsem vyšším hláskem, než doopravdy mám a začal jsem mu dávat polibky po celém obličeji, kromě rtů a chichotal se u toho jako Barbie u bazénu. Když Levi stále nedostával polibek na rty, otevřel oči a zavraždil mě pohledem. ,,Oh, Růženka se prob-"
,,Slez ze mě, jsi těžký," řekl Levi svým, po ránu trošku nakřáplým, ale zatraceně sexy hlasem a svalil mě vedle sebe. Musel jsem se pousmát nad částečným úspěchem mého plánu. Mohl být jen trochu milejší, ale to bych chtěl moc. Nevadí. Přehodil jsem přes něj ruku a nohu, co k němu byly blíž. Levi mi věnoval pohled přímo do očí, ale pak jím trochu sklouzl na mé rty a zase zpátky. Vím, co chce, ale já ho chci provokovat. ,,Chceš pusinku?" zeptal jsem se a našpulil pusu. Leviho pohled říkal ano, ale on sám neřekl nic. Věděl, že když se ptám, tak bude mít co chce. Já se však musel v mysli ušklíbnout. Dneska to však bude jinak. Hehehe. Posadil jsem se, a potom vstal z postele, přičemž mě Levi pozoroval. Postavil jsem se vedle Leviho stejně jako předtím, co jsem si na něj lehl. ,,Udělal jsem nám snídani," natahoval jsem se pro tác, když mě Levi chytl za ruku a stáhl si mě k sobě do postele. Popravdě jsem byl chvilku mimo a nevěděl jsem, kam letím. Potom jsem se vzpamatoval a ucítil Leviho rty na těch mých. Toto jsem potřeboval. Pousmál jsem se a vjel rukou do Leviho vlasů, čímž jsem si ho k sobě víc přitáhl. Jeho vlasy jsou vždycky tak jemné, a když si k nim člověk přičichne, tak zjistí, že krásně voní. Po chvilce jsem náš něžný ranní polibek rozpojil. Když jsme se odtáhli, zahleděli jsme si jeden druhému do očí. Tohle je tak romantický, že z toho za chvilku dostanu záchvat smíchu. ,,Dobré ráno," popřál jsem Levimu a posadil jsem se, abych mohl vzít nějak opatrně ten tác. ,,Dobré," odpověděl Levi, zívl a posadil se taky. Podal jsem tác blíž k němu. Levi se na to koukal, asi přemýšlel, jakou urážku by mi na to vymyslel, ale pak si jen vzal jeden toust a začal ho kousat.
ČTEŠ
Brácha? [Ereri] [Dokončeno]
FanfictionCo se stane, když se k Erenovi nastěhuje jeho nevlastní bratr se záhadnou prací a posedlostí na uklízení? SPOILER ! ale zároveň docela důležité upozornění... Napsáno před tím než jsem věděla, že Zeke existuje. Koho by napadlo, že Eren doopravdy dos...