Kara gözler

710 100 35
                                    

Eve geldiğimde kimselere yoktu, odalar terk edilmiş.

Nerde olduklarini dair hiç bir fikrim yoktu. Acaba Yilmaza mi birsey oldu, geçen gün hastalanmisti.

Bir anda kapi sesi duydum.

"Inci kızım, sen mi geldin"

"Evet Ahmet amca, annemgil nerde oldugunu biliyor musun?"

"Onlar sabah aceleyle çıktılar, Meryeme talip çıkmış, dedende onları Mardine çağırmış söz için"

"Anlamadım? Talip mi? Benim kardeşim henüz 18 yaşında Ahmet abi ne Evlenmesi?"

"Dedeni bilirsin kızım , seni bile torunluktan red etmis bir adam"

"Ben kötü birşey yapmadım, ben Ailem icin , Ailemin güzel bir hayati olsun diye oralara gittim"

"Biliyorum kizim ama sen Dedeni bilirsin, o olacak derse olur"

"Ben buna izin verecek degilim"

Ertesi gün , sabah aceleyle Mardine gittim. Sağ olsun, Ahmet abinim Oğlu Samet beni oraya götürdü. Oraya vardımızda herkesin gözü bendeydi sanki hiç mini etek giyen kiz görmemişler. Avrupada herkes özgür burda herkes evinden çıkmaya korkar.

Konagin kapsina geldimde, Tabi siz şimdi diyorsunuz hani sen fakirdin, ne konağı. Dedem öyle bencildir ki babama hiç yardimi olmazdi, annemi istemeyenci dedem, Babam annemi alip istanbula gitmis, ama yinede babam bir kere bile küsmedi.. Simdi ise onun dedigini yapip , Meryemi evlendircek.

Konağın kapisi birden açıldı , karşımda uzun boylu, sert bir adam çıktı sanki beni şimdi öldürecek gibi. Gözleri o kadar siyahtı ki , sanki o siyah gözlerde kaybolcaktim.

Bana dogru yaklasti,

"Sen "

"Evet ben"

"Bu kıyafet sanki buraya uygun degil, Küçük hanim"

"Seni ilgilendirmez. Hem ben küçük degilim, eğer 18 yaşındaki bir kızı bu yaşta evlendiriyorsa burası, kücük değiliz "

Karşımdaki adam , kaşlarını çatarak, bana dahada yaklaşmaya başladı.

" Akılı ol burda yoksa seni harcarlar küçük>"

dedi ve yanımdan gitti..

Nefessizkalp. #wattys2024Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin