Yeter.

340 74 11
                                    

Merhaba arkadaşlar!
Nasılsınız?
Lütfen vote ve yorum yapmayı unutmayın :)

İyi okumalar..

"Nerdesin"

Yine o ses. Allah'ın her günü bu sesi duymaktan nefret ediyorum.  Eve her geldinde önce ona yaptığım yemeği yer ve beni gözleriyle öldürür. Bana kölesi gibi davranmasından bıktım.  Dayanamıyorum. Boran benden nefret ediyor, öyle nefret ediyor ki ağladımda alaycı bir gülüş edip "Bu da geçer kariciğim" der ve susar..

Cevap vermedim, evet bugün seninle bir kelime konuşmayacağım.

Boran kapıyı tüm gücüyle açıp. Üstüme doğru yürüdü. Yine içmiş.

"Nerdesin sen lan"
Cevap vermedim.

"Demek susmayı tercih ediyorsun"

Boğazımdan tuttu ve
" Susmayacaksın, ağlayacaksın, bağırıp yardım isteyeceksin. Gözlerimin önünde çırpınacaksın ve bende bunu zevk içinde izleyeceğim"

Bu sefer dayanmadım ve bağırdım.

"SEN YAŞARKEN ÖLMEMİ İSTİYORSUN, YETER ANLADİN Mİ YETER"

"Yavru ceylan konuşmaya başladı, aferin. Aci çekmen o kadar güzel ki anlatamam Berfin"

Adimi öyle söyledi ki ayaklarım yerden kesildi. Ne oluyor sana Berfin? Bu adam senden nefret ediyor. Sen ise bu adam senin ismini dediğe icin heyecanlanıyorsun..

Bana yaklaşmaya başladı. Her zaman yapmak istediğini yine denemeye başlıyor.

"Karim olmaya ne dersin"

Yüzüne tükürdüm. Pislik.

Tükürmez olaydım.  Ellerini kollarımı tutarak beni yere düşürdü. Sonra Bağırarak.

"SEN BENİM EMİRLERİME UYUCAKSİN. YOKSA O GÜZEL ABİN ÇOCUĞUNU GÖRMEDEN HAPİSİ BOYLAR. BİLMEM ANLATA BİLDİM Mİ?"

Öyle korkuyorum ki. Ellerim ayaklarım titriyor. Nefes alamıyorum.

Neyseki odayı terk etti..

Bende bir saat sonra uykuya dalmışım.
Kalktımda, Avrupadan arkadaşım, selim yazmış. Nerdesin, ne zaman dönüyorsun felan diye.  Benim ne hallere düştümü bilse  acaba ne derdi.
Herseyi anlatım ona. Bana hemen buraya kaçmamı söyledi. İyi fikirdi ama bu Piskopat beni ordada bulurdu Eminim..

Yada kaçmakta fayda vardır?
Selime hemen bana bilet almasını söyledim.  Zaten Boran bu saate evde olmaz yanı rahat çıkabilirdim. Mardindede fazla kimse olmaz akşamları.

Hemen bir taksiye binip. Hava limanına gitmesini söyledim. Taksici bana dönüdünde şoka girdim. Beynim kalbim durdu.. Allah'ım nasıl olur..

"Bensiz nereye kariciğim?"

Nefessizkalp. #wattys2024Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin