"Sevmek için karşılık beklememeli insan, içindeki umutla yaşamalı"Boran
"Ben sana berfini vermem, veremem"
"NEDEN LAN NEDEN? Ne istiyorsan benden iste, kardeşimi bırak, onun bir günahı yok anla yok!"
"Evet belki Berfini intikam için aldım ama berfin yinede benim Karım. Benim İznim olmadan bir yere gidemez. Ne kadar intikamım, düşmanım olsa bile. O BENİM KARIM. Hiç bir güç onu benden alamaz."
Ozan çok sinirliydi , bu her haliyle belli oluyordu.
Acı çekmesi olan oydu ama berfin çekiliyordu. Eğer berfin acı çekerse oda çeker sanmıştım ama berfinin aldığı her acı Ozan'ı değil, beni üzüyordu.Delirecem.
Ozan'ı güvenlikleri çağırarak dışarı atım.
Şirkete böyle seyler olamasını istemiyordum. Ama onun hesabını ben ödeteceğim.***
Yazardan.
Kalbinin derinliklerine doğru hissetim her acı, senin bana yaptığın hayatı. Sen bana zarar veriyorsun ama zararın bana ilaç gibi geliyordu.
Gün doğdukça sana olan sevgim dahada büyüme başlıyor. Keşke diyorum, böyle olmasaydı, ama başka olsaydı yinede sever miydim böyle delicesine?
Berfin, Boran.
İki deli rüzgar.
Bir birlerini değerlerse, fırtına çıkabilirdi. Adi üstünde imkansız aşktı.Berfin
Sessizce yaşadım hayat gözümün önünde bir film gibi geçiyordu.
Ailemi o kadar çok özledim ki.
Hele Yılmaz'ı, en küçük kardeşim.
En kıymetlim.
Meryem, Ozan nasıldı acaba? Ya annem? Babam?Düşünmeyi bırakıp, çorbayı karıştırmaya devam etim.
Ayda bir anda yanıma gelerek bana Gülümsedi. Ne tuhaftı bu kız, boranın yanında bana kötü davranıyordu, ama o yokken iyi.
"Nasılsın Berfin?"
Gıcık oluyordum bu kıza. Kocamın karısı. Ben eski ben olsaydım, bunlara izin verir miydim? Neden eski ben olmuyorum? Korkuyor muyum? Ne kaybede bilirdim?
"İyim" dedim onun nasıl olduğu umrumda değildi.
"Ne pişiriyorsun?"
Ne istiyordu bu kız benden.
Ben tam cevap vermek isterken, Boranın sesi arkadan geldi.
"Berfin yukarı çık konuşmamız lazım"
Zaten ben neyim ki? Berfin bunu yap , bunu yapma. Köle Berfin.
Gözlerimi devirerek yavaşça peşinden yürüdüm.Odaya girdimizde
"Evet ne vardı?"
"Benimle ne zaman doğru konuşmayı öğreneceksin?"
"Konu nedir?"
"Abin"
Abim. Ona bir şey mi yapmıştı? Allahım ne olur bir şey yapamamış olsun.
"Ne oldu abime? Ona bir şey mi yaptın!"
"Hayır,seni istiyor . Eğer abin seni almaya gelirse, gitmeyi asla aklından geçirme. Onun iyiliğini düşünüyorsan gitme."
Boran
Ona abin için gitme diyordum ama yalandı. Benim için kalmasını istiyordum sadece benim yanımda kalmasını istiyordum.
Bir bilse onu deli gibi sevdiğimi, ama bunu asla bilmeyecekti. Ona olan aşkımı asla ama asla bilmeyecekti.
Çünkü o benim düşmanım.***
Yazardan
Artık Zeliha daha fazlasını istiyordu, kaç gündür bu Konak'ta gizli gizli kalıyordu.
O boranı istiyordu, sahi ne istiyordu? Parayı mı onu mu?
Herkes aşağıda yemek yiyordu. Zeliha ise berfin ve boranın odasında geziniyordu.
Çok kıskanıyordu hemde çok.
"Bu yatak, bu elbiseler benim olmalıydı senin değil, ben sana boranı vermeyeceğim asla"
***
"Eee oğul bir torun getirmeyecek misin?"
Aydan'ın gözü birden açıldı. O bu kadar ileri gideceğini bilmiyordu. Sonuçta bu bir oyundu.
Merakla boranın ne diyeceğini bekliyordu.
"Berfinle bunu henüz konuşmadık"
Berfin birden borana bakıp.
"Çocuk istiyorsan, bak Gül gibi karın önünde. Ben çocuk istemiyorum"
Boran bu lafın üzerine ayağa kalktı ve Berfini odaya sürükledi.
"BIRAK BENİ HAYVAN HERİF BIRAK!"
"NE DEDİN SEN?"
"Hayvansın işte hayvan"
Hızlıca yukarı çıkıp kapıyı sertçe açtı, gördüğü manzarayla adeta deliye dönmüştü..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nefessizkalp. #wattys2024
RomantiekNe bir nefes nede bir uçurum seni bana anlata bilirdi. Uzağa baktığımdan beri kendimi seninle görmektense, yalnızlığımı görüyorum. Kalbim nefes almıyor.