Sevdam

221 41 4
                                    

Yeni bölümlere çok az vote geliyor, bu beni gerçekten üzüyor. Umarım düzelir.

İyi okumalar ❤️

Eğer bu acı sevmekse, dağılırsınız.

Borandan

"SUS!"

"NEDEN BORAN!? HAKLIYIM DEĞİL Mİ? SEN ONA AŞIKSIN!"

"SUS YETER SUS"

Yazardan

Yıkılmıştı o soğuk adam, o güçlü adam gitmiş yerine küçücük bir çocuk gelmişti.
Ağlıyordu, delicesine, sessizce.
Zelihadan sonra böyle olacağını bilemezdi.
Gerçekten haklı mıydı Canan? Aşık mıydı?
Kendine yemin etmişti, bir daha kimseye güvenmemeye. Sevmemeye yemin etmişti. Kalbini sadece intikama vermişti.
Ama kalbi buna izin vermiyordu.
O aşık değil Sevdalanmıştı, hemde bu Sevda ona yasakken.

Berfinden devam

Gözlerim kapalıydı, açamıyorumdum ama duyabiliyordum. Onun sesini nerde olsa tanırım. Gözlerimi yavaşça açamaya çalıştım.
Önümde oturan adam delicesine ağlıyordu.
Benim için mi?
Yavaşça beni kucağana alarak kaldırdı.
Onun kokusu bana güven veriyordu. Nasıl olur bu? O beni sevmiyor, beni düşmanı olarak görüyor.
Ya ben onu seviyor muyum?

Yazardan

Hani birini çok seversiniz, ama bunu bir türlü dile getiremesiniz. Hani çok sevmekten korkarsınız ,ona zarar vermekten korkarsınız.
Sevmekten nefret edersiniz ya bazen.
Asında ondan değilde sevmekten nefret edersiniz ya.
Bunları hepsini bu genç adam yaşıyordu.
Bu adam bugün anladı.
Tutulmuştu ve bunun sonu yoktu.

***

Hastanede kapının önünde yerde oturuyordu genç adam. Gözleri kıpkırmızı olmuştu.
O gün aklına geliyordu, en son Zeliha için ağladı gün geliyordu aklına.

Geçmiş

Boran sessizce sevgilisinin evine girmişti ona sürpriz yapacaktı.
Kendisi Mardine gitmek zorundaydı bazı işler yüzünden şimdi ise işlerini hızlı bitirip zelihanın yanına İstanbul'a gelmişti.
Onu Salih'e teslim etmişti. Öz kardeşi gibi seviyordu onu. Abisinin ölümünden sonra onu kardeş gibi görüyordu genç adam.

Hemen sessizce zelihanin odasına yaklaştı.
Sesler geliyordu içerden, gülüşme sesleri.
Salih ve Zelihanin sesi.
İçeri girmesiyle sevdiği kadın Salih'le ayni yatakta görmesiyle deliye dönmüştü.
Belindeki silahını çıkartıp iki defa Salihin kalbine vurdu. Zelihaya vuramadı bile, kıyamadı genç adam.
Ordan uzaklaşmıştı.
Sonra zelihayla hep gittiği parka gitmişti.
Delicesine ağlıyordu.
Bağırarak,

"NEDEN LAN NEDEN"

Ağlıyordu bir çocuk gibi.

Artık o çocuk yok olmuştu.
Kötü bir adama dönüşmüştü.
Zeliha için vazgeçti intikamını almaya yemin etmişti.

Nefessizkalp. #wattys2024Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin