Ateşi dinmeyen nefret.

267 45 9
                                    

İçimde ateşi dinmeyen bir nefret var, ne zaman gülsem onun gözleri önüme geliyor.
Boran Atahan.

Yazardan

Berfinin yüzü tanınmaz bir hale gelmişti, ne çekmişti bu kız. Kimseye zararı olmayan bir kızdı, kendi halinde, hep iyiliği seçmiş bir kızdı. Ya bu dünya bu kader neden bu kıza kötülüğü seçmişti? Bu bir Sınav mıydı? Eğer bu sınav sabırlıyla test ediliyorsa, genç kızın artık gücü yoktu.

Ağlıyordu, sessizce, bağırmaya bile gücü yoktu. O kızların Berfine her dokunuşu acıtmıyordu Berfini. Artık hiç bir şey hiss etmiyordu. Ne acıya, ne ağlamaya, gülmeye gücü yoktu.

Aldı iste Boran Atahan intikamını. O artık eskisi gibi güle oynayan kız değildi.
Sevmeyi, gülmeyi unutmuştu.
***

Borandan

İki dakika vermiştim ama 1 saat oldu gelmedi hala.
Nerdeydi bu Kadın? Beni deli etmeyi her zaman ki gibi başarıyordu.
Ya şu yanımdaki Kız, sırıtıp duruyordu. Ben onca sene bu kıza nasıl dayanmışım.
Sırf Zelihayı unutmak için ona acı vermek için bununla sevgili olmuştum.
Büyük bir hataydı.
Zelihadan sonra sadece İntikam peşine düşmüştüm.

Ayağa kalkıp Berfinin gitti Tuvalete doğru yol aldım. Canan'ın yüzü telaşıydı, zaten ki de bir sırıtıyordu. Şimdi ne oldu buna anlamadım.

Tuvalete tüm gücümle açtım. Sinirim inmiyordu. Ben ona yapacağımı bilirim. O iki dakika neden 1 saat oldu bunun hesabını verecekti.

Kapıyı açmamamla gördüm şeyle resmen deliyle dönmüştüm.

Berfin yerde kanlar içinde yatıyordu.
Ne oldu lan bu kıza.
İçime sanki bir bıçak saplandı.
Yanıyordu içim. İçim her yandıkça dahada korkunç hale gelmiştim. Ellerim sinirden titriyordu. Gözlerim sinirden kimseyi görmemez hale gelmişti.
Sesimin herkesi korkutacağı kadar bağırdım.

"KİM YAPTİ LAN? ALLAH ŞAHİDİM OLSUN BUNU YAPANİ BULURSAM! YAŞATMİYACAĞIM. ONU DİRİ DİRİ GÖMECEĞİM. "

Yazardan

Boran deliye dönmüştü. Elleriyle saçlarını çekiyordu. Kafasına sert bir şekilde vuruyordu.
Herkes oraya toplanmış boranın izliyordu.
Canan'ı fark eden Boran hemen boğanızı sıktı.

"SEN YAPTIN DEĞİL Mİ LAN! KONUŞ LAN! SEN YAPTIN. MAHVEDECEM KIZIM SENİ.
YASATMİYACAĞIM SENİ"

Ellerini boğazından çekerek cevabını bekledi.

Canan bağırarak,

"EVET BEN YAPTİM! NE OLDU BORAN BEY AŞIK MI OLDUNUZ? BİR ŞEY HATİRLATIYIM! SENİN AŞİK OLDUĞUN KADİNLAR SANA İHANET EDİYOR! ZELİHA SENİ KARDEŞİN DEDİĞİN ADAMLA AĞLATIRKEN BEN VARDIM SENİN YANİDA! BEN ANLADIN MI BEN!"

Nefessizkalp. #wattys2024Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin