Susmak

282 59 5
                                    

Merhaba arkadaşlar.
Umarım iyisinizdir.
Bu aralar fazla aktif değilim okul yüzünden. O yüzden bölümler kısa ve geç gelebilir.

İyi okumalar.

Sana defalarca bakabilirim hiç usanmadan. Her saniyesini kaçırmayarak, dikkatli bakarım. Çünkü seni yeniden görmek bir ömür sürebilir.

Yazardan
Berfin, Boranın odasına girdiğinde ona burda ne işin var demişti.
Berfin bunun üzerine ne diyeceğini bilemedi çünkü ona nasıl merak etiğim icin girdiğini söyleyebilirdi ki? Oradan bir şey demeden uzaklaşmıştı. Boran adeta delirmişti.

Berfin'in odada gördüğü fotoğraf onu çok üzmüştü. O kız kimdi? Boranla arabada olan kızda değildi.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

( Bu fotoğraf)
Berfinden
Fotoğrafın diğer kısmı yırtılmıştı neden acaba?
Ne kadarsa güzeldi kız. Boran ilk defa gülerken görmüştüm. .
Bana bakarken sadece intikamla bakıyordu. Canım acıyordu. Beni hiç bir zaman sevmeyecekti ve bana böyle gülümsemeyecekti.

***

Kaç saat yatımı bilmiyorum. O kadar yorgundum ki..
Susadığım için aşağıya indim.
Mutfağa girdim ve su içtim.
Mutfaktan çıktımda borana yanlışlıkla çarpmıştım. Lanet olsun, neden ben gözükmek istemedim anda oluyor böyle şeyler.

"Benim bazı arkadaşlarım seni O itle görmüş"

Ne diyordu bu? Gerçekten şu an bunlarla uğraşacak durumda değildim. Gitmek istedimde.

"BERFİN, SANA O İT VEYA BAŞKA KİŞİLERLE ARKADAŞ OLMUYACAKSIN DEDİM. EĞER BENİ DİNLEMESEN, OKUL HAYATİN SONA ERİR"

"Bağırma bana"

"Emir mi veriyorsun Berfin hanım?"

Bana yaklaşarak konuşmaya devam etti.

"Sen beni ciddiye almıyorsun değil mi? Peki o zaman. O itin bugün son günü, ve su yanındaki kızın da. Yazık olacak ikisinde"

Ne diyordu bu Adam.
Ağlamaya başladım. O kadar sesli ağlıyordum ki artık kendimi durduramıyordum.

"Kes ağlamayı"

"Neden? Hoşuna gitmiyor mu ağlamam? Sen değil miydin bana sen susmayacaksın. Acı çekeceksin diye. Bak işte acı çekiyorum."

"Sana son kere söylüyorum, eğer seni bir daha biriyle görürsem. Cezanı çekeceksin anladın mi beni ? "
"Benim burda seninle yaşamam bile bana ceza. Neymiş cezam ha Boran bey"

"Karim olacaksın, ama gerçekten karım"

Ellerim ayaklarımı hissetmiyorum. Ne demek istediğini çok iyi şekilde anladım.
Ben nasıl kurtulacam. Ellimden sadece susmak geliyor. Allahım sen bana güç ver..

Nefessizkalp. #wattys2024Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin