Merhaba arkadaşlar, umarım yazdıklarımı beğeniyorsunuzdur. Eğer beğenmediniz bir taraf varsa lütfen buraya bir yorum bırakın..
İyi okumalar
Şimdi ben ne olacağını bilmiyorum. Ben evleneceğim. Oysa öyle mutluluydum ki ben yalnızken. Kalbim sıkışıyor sanki her an kalbim duracak gibi. Zorla olan bişeyden hayır gelir mi? Beni sevmeyen bir adam neden benimle evlenmek istesin? Neden aşık olupta evlenmeyi tercih etmez? Bu sorular benim beynimi bitirken, Meryem yanıma geldi.
"Nasılsın abla?"
Nasıl olduğumu ben bile bilmiyordum. Sahiden ben nasıldım? Ne hiss ediyordum? Korkuyordum. Ben özgürlüğüme öyle alışkındım ki. Şimdi hayatıma hiç tanımadığım bir adam girecek...
„İyim ablam, sen beni düşünme"
Bana sarıldı.
"Sen benim hayatımı kurtardın. Sana öyle borçluyum ki ablam. Sen herseyden çok seviyorum.."
"Bende seni kardeşim. Sakın beni düşünme olur mu? Derslerini çalış ve güzel bir meslek sahibi ol."
"Sana söz veriyorum ablam. Seni hayal kırıklığına uğratmayacağım."
Şimdide Boran Atahanın tarafından hikaye okuyalım...
Elimde bir fotoğrafla birlikte abime bakıyordum. O ölmeyi hak etmiyordu!
O Yamanlar bunu hesabını çok ağır ödeyecekler.O Bedirhan torunu vererek büyük hata yaptı ama başka çaresi var mıydı ki?
Zavallı kız hiç bir şeyden haberi yoktu.
O torununa öyle eziyet edeceğim ki benim onu öldürmeme bile gerek kalmayacak çünkü o her gün ölecek.Babası olan şerefiz bir daha görmeyicek tıpkı benim abimi göremedim gibi. Benim Abım benim babamdı onu ellerimden aldırlar. Öyle çok nefret besliyorum ki gözüm kimseyi görmüyor. Abim mezarından rahat yatacak çünkü ben intikamımızı alacağım..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nefessizkalp. #wattys2024
Storie d'amoreNe bir nefes nede bir uçurum seni bana anlata bilirdi. Uzağa baktığımdan beri kendimi seninle görmektense, yalnızlığımı görüyorum. Kalbim nefes almıyor.