Herkese merhaba!
Bugün nasılsınız?
Bölümleri elimden geldiği kadar hızlı yayınlıyorum.
İyi okumalar.
Kalbim acıyordu. Evet acıyor onu başkasıyla görmek benim canımı yakıyordu.
Üniversitenin önüne gelince önce uzunca baktım. Belki burası benim kaçışım kim bilir?
Arkadaşım olur muydu? Ben yalnızlığı o kadar seviyordum ki. Ama şimdi ise evliyim. Beni sevmeyen, benden nefret eden biriyle evliyim. Umarım burda iyi arkadaşlar bulurum..
Üniversiteye girdimde, önümde küçük bir cafe gördüm. Çok tatlıydı. Galiba burası bu üniversiteye aiti.
Hemen içeri girip, etrafa bakındım. Önümde bakmadım için yanlışlıkla birine çarptım.
Bütün kitaplar yere düştü. Kahretsin ne dikkatsizim.
Hemen kitapları toparlayıp.
"Özür dilerim gerçekten" dedim
Karşıma baktımda önümde bir erkeğin olduğunu görünce biraz şaşırdım.
Bu kadar kitab okuyan erkek görmemiştim."Önemli değil, yeni olduğun çok belli, etrafa o kadar şaşkınlıkla bakıyorsun ki"
"Kitabları seviyorsun galiba?"
"Öncelikle adım Ferhat ve kitablara gelirsek, evet kitabları okumak insanları okumaktan daha iyi"
"Güzel bir düşünce"
İkimizde ayağa kalkıp. Gülümsedik.
***
Yeni olduğum için bana okulu gezdirmeyi teklif etti bende kabul etim.
Okulu gezerken Borana rastladım. Arkadaşlarıyla birlikte sohpet ediyordu.
Arabada gördüm kızla baya yakındı.
Beni gördünde hemen gözlerimi ordan çekip Ferhat'a baktım.
Ferhat bana bakarak bişeyler anlatmaya başladı."Biliyor musun, şu karşıda oturan. Boran Atahan. Buranın sahibi. Asında başka yerde okuyormuş, burda okumayı sevmezmiş çünkü babasının olduğu yer olduğu için galiba. Ama bu sene son senesini,burda okumaya karar vermiş, tuhaf"
Bir bilse benim kocam olduğumu. Benden utanan bir koca, benden nefret eden bir koca olduğunu. Benden intikam alan bir adam olduğunu.
"Peki yanındaki kız kim " diye sordum.
"Eski sevgilisi, boran onu istemiyor ama gördüğün gibi kız yakasına yapışıyor."
"Anlıyorum"
"Peki şimdi sen kimsin anlat biraz"
Tam bişey diyecektim ki, Boranın bana baktını fark etim. Öyle bakıyordu ki beni öldürecek gibi.
Hemen bakmayı kesip Ferhat'a döndüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nefessizkalp. #wattys2024
Storie d'amoreNe bir nefes nede bir uçurum seni bana anlata bilirdi. Uzağa baktığımdan beri kendimi seninle görmektense, yalnızlığımı görüyorum. Kalbim nefes almıyor.