Sen bana mahkumsun

373 82 4
                                    

Merhaba arkadaşlar.
Bölümü okumadan önce videoya göz atın çünkü bu bölüm fragmanı gibi düşünün.. ve sanki Boran ve Berfinin sahnesi gibi düşünün.
Bu arada emir yanı Boran beni sevmeni bekliyorum felan demesi sadece Berfine bir alay edermis gibi söylediğini düşünün çünkü Boran henüz Berfini sevmiyor..

Bu arada videoda 5 sene oldu yerine 5 ay diye düşünün. Video izledinzde anlarsınız. İlk 10 saniye hikayeyle alakası yok (denize düştüm felan )

Hayatım sona ermeşti, evlendim. 5 ay oldu. Allah'ın her günü eziyet çekiyordum. Boran beni karısı olarak değil kölesi olarak görüyordu. Bana beni sevdiğini söylüyordu evet ama o beni intikamını aldığı için seviyordu. Ozan Yaman abim. Onu öyle seviyorum ki sevdası için hiç birseyi göze almamıştı. Ah be abı senin yüzünden ben yanıyorum. Annem gil meğer bu adama beni mecbur olduğu icin vermişler bu adam yoksa seni hapislere koyacaktı.

Azad Atahan, Boranın abisi ayni Zamanda benim abımın can düşmanıymış. Çok önceden abım ve boranin abisi , ayni Kiza sevdalanmışlardır. Azad kızı kaçırarak zorla sahip olmak istemiş abimde bunu duyar duymaz silahını alıp onu öldürmüştür. Kimse bilmez kimin öldürdünü ama Boran küçüken abisinin gözlerinin önünde öldünü görmüş. Bunlarıda bana annem ben evlendikten sonra telefonla arayıp ağlayarak anlatı. Bunu Borana anlatmadım eğer annemin aradını öğrense ailemle uğraşırdı. Abisisin böyle bir şey yaptığını bilmiyordu. Bilse bile inanmazdı.
Gel görün ki ben bu intikamının kurbanıyım.

O bana dokununca kalbim yerinden çıkacak gibi oluyor ve ölüyormuşum gibi oluyor.

Tam 5 ay boyunca onun karısı olmadım. Tamam kağıt üstünde evli olabiliriz ama bana asla dokunamadı, dokunamaz. Ona istedini vermeyeceğim. Eğer Abimin haberi olsaydı beni bu adamın yanından hemen alırdı. Beni Avrupa'lara bile göndermeye razı olmayan abım bunu duysa ne yapardi acaba.

O şimdi bir bebek bekliyor, yengem hamile. Azadtan sonra öyle mutlu oldular ki ama dedem yengemide istemedi. Abimde istanbullarda deli gibi çalıyordu, zaten bende onlar iyi geçinsin diye gittim. Sık sık para yollardım. Amcam bize sahip çıktı acaba şimdi nasıldır. Tüm bu olanları duydunda acaba ne yapmıştır...

Ben kendimi hiç iyi hissetmiyorum. Allahım sen beni bu adamdan koru. Yoksa bu adam beni gözleriyle , elleriyle , nefesiyle boğacak..

Umarım beğendiniz Canlarim ❤️❤️❤️

Nefessizkalp. #wattys2024Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin