Zorla Evlilik

557 92 11
                                    

Bölümler biraz kısa ama daha uzun olacak söz.

" Bazen en büyük hata insanın en büyük mutluğudur"

İyi okumalar..



Konağa girdimde, Meryem yerde oturmuş hüngür hüngür ağlıyordu. Annemede onunla birlikte ağlıyordu. Ne olduğu tahmin edebiliyorum. Zorla kardeşimi bu gereksiz ağalara yem edeceklerdi. Ben buna izin vermeyeceğim. Benim adim inciyse ben buna izin vermem.

"Berfin Yaman, burda ne işin var senin "
Arkamı döndümde dedimi görmüştüm. Şimdi siz diyorsunuz bu adam neden sana Berfin Yaman diye hitap ediyor.

Annem adımı inci olarak koymak istemiş annemin soy adi ise su bende bu isimleri kullanmaktan daha zevk alıyordum. Dedem küçüken adimi Berfin koymuş ve soy adimiz ne yazki Yaman.

"Efendim Bedirhan Yaman"

"Hele bakın dedesiyle nasıl konuşuyor ahlaksız, annesine benzerse olacağı bu"

Konu her anneme gelinde, gözlerim kimseyi görmüyor. O benim annem o beni bu yaşıma kadar getiren ve beni öyle güzel yetiştirdiki ona öyle minnettarım ki bilemezsiniz.

"Sen benim anneme laf edemesin Bedirhan bey , hele kardeşimi zorla evlendiremesin, sen şimdi mi dede oldun bize, karnımız açken, su ararken, kapı kapı dolaşırken sen nerdeydin Bedirhan ağa?"

Tam bana tokat atmak isterken bir el onu tuttu.

"Bedirhan ağa bir kadına el kaldırmak olmaz bunu sana öğretmediler mi"

Yine o gözler. Sanki benim yalnızlığım gibi. Ben yalnız olmaktan öyle mutluyum ki bu adamda sanki sert olmaktan mutluydu..

"Boran karşında Bedirhan ağa var, kelimelerine dikkat et delikanlı "

Boran dedeme biraz yaklaşıp kulağına birsey söyleyip sonra bana bakmaya başladılar. Ne olduğunu anlamadım.

Dedem bana bakıp dedi ki
"Madem sen istemiyorsun Meryemin evlenmesini , sen evleneceksin. Biz Boran Atahanlara söz verdik. Bu evlilik olacak."

Beynim durmuştu. Ben, yalnızlığı seçen ben, evlenecem öyle mi? Hemde zorla!
Bu adam kafayı yemiş.

Kaşlarımı çatarak Dedeme bağırdım.

"Hangi devirde yaşıyoruz Bedirhan ağa ? Ne evlenmesi ?"

"Madem sen izin vermiyorsun Meryem evlensin. Sen evleneceksin!"

Meryem'e baktımda öyle yalvarırcasına bakıyordu ki, ne yapacağımı bilemedim.
O henüz okuyordu ve onun hayeleri vardı, ben bunu bilerek onun evlenmesine göz yumamam.

Şu karşımdaki adam öyle bakıyordu ki sanki beni gözleriyle hapis edecek gibi. Deli gibi bakıyordu. Sanki zorla evlenen oydu ben değil.
Meryem için bu evliliği kabul etim. Hayatımda hiç korkmamıştım ama bu adam beni korkutuyordu. Allahım sen beni bu adamdan koru..

Nefessizkalp. #wattys2024Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin