Seven Birakmaz

196 24 15
                                    


"Ne olursa olsun, bırakmam"

Yazardan

Yavaşça gözlerini açan geç kadın, yanında birisini hiss eti. Hemen kalkıp yanında kim olduna baktı.
Boran.
Ne işi vardı yanında? Karısının yanına gitmişti en son?

Boran

Benim uyudumu sanan Berfin, telaşlıydı.
Elleri titriyordu. Benden mi korkuyordu?
Neden bu kadar telaşlaydı.

Yavaşça gözümü açıp ona yaklaşmaya başladım. Kalp atışlarını buraya kadar duyurdum. Öyle hızlı atıyordu ki.
Benimkisi gibi.
Ama ben ona aşığım, sevdim için böyle ya onun?
Korku mu bu? Yada benim hiss etiklerim mi o da mi hiss ediyordu?

Ellerimi onun kalbinin üstüne koydum. Dahada hızlandı kalp atışları.

"Neden?" dedim. Çünkü ne diyeceğimi bilemedim.

Bana anlamadım der gibi baktı. Tekrar konuşmaya başladım.

"Neden kalbin bu kadar hızlı atıyor?"

"Çünkü ben..."

"Çünkü sen ne?"

"Korktum yani, yanımda birini hiss etim icin."

Bu kadın beni deli ediyordu.

"SEN YANİNDA BENDEN BAŞKA KİM YATABİLİR LAN?!"

"Bağırma bana"

"Sana istedim gibi davranırım çünkü-"

" ÇÜNKÜ BEN SENİN MALINIM, KÖLENİM. SÖYLESENE HADİ SÖYLE"

"ÇÜNKÜ BENİMSİN LAN BENİM"

***
Berfin

Bana her zaman onun olduğumu söylüyordu ama bu sefer başkaydı. Yada bana öyle geliyordu.

Şu an Boran ağa iki karısıyla dışarıda gezmeye çıkıyor. Sanki beni çok umursuyorlar ya.

Bir restaurantta girdik. Ayda ve Boran yan yana oturdu bende karşılarına oturdum.
Kalbim öyle acıyordu ki, bilmezsiniz.

"Ayda güzelim ne yersin?"

"Senin yediğinden olsun canım."

"Sen?"

Bana baktıklarında kendimi bir ezik gibi hiss etmiştim. Sanki ben kumaydım.

"Hiç bir şey yemek istemiyorum" nasıl yerdim ki, bu acıyla.

"Ya sabır, kızım bak beni sinir etme. Ne yiyeceksen söyle"

"İstemiyorum dedim ya"

"İyi yeme"

Ayağa kalktım çünkü şu an öyle güzel bir manzara gördüm ki. Çiçekleri küçüklüğümden beri severim.

"Nereye gidiyorsun? Otur yerine"

"Siz yemek yerken ben oraya gitmek istiyorum" ellime çiçeklere olan yeri gösterdim.

"Tamam çabuk ol"

***

"Ne güzel kokuyorsunuz siz. Bir bilseniz benim neler çektimi"

Yanıma iki kadın geldi bana sanki ben eziklikmişim gibi baktılar.

"Vah vah bu kız burda çiçeklere bakıyor, orda yeni gelin kocasıyla yemek yiyor"

Ne diyeceğimi bilmedim.

Ağlamak istiyordum ama burda olmaz Berfin ,onlara cevabını vereceksin.

"Siz ne saçmalıyorsunuz? Lütfen benimle düzgün konuşun."

"Konuşmasak ne yapacan kız?"

"O ZAMAN BEN SİZE ÖGRETİRİM KARIMLA NASİL KONUŞACAĞINIZI"

Boran arkamda bu sözü dedinde öyle mutlu oldum ki.

"Teşekkür ederim"

"Seni bırakmam Berfin"

***

Boran

Yemek yemediği için benimde canım istemiyordu. Gülmedi her an benim canımı sıkıyordu.
O aylarca benim ona yaptıklarım kötülüklere yaşadı. Onun bana yaptığı kötülük ise gülmemesi. Benim suçumdu, nasıl gülerdi ki?
Aydayla hep zaman geçiyordum, sırf gururu yerler altında olsun diye.
Ama ben berfinle olmak istiyorum. Onu öyle özlüyorum ki. O gece ona dokundumda hiç bırakmak istemedim.
İntikamını o gece unutmuştum. Asil intikam o gece değil miydi? Ama ben intikam aldığımı unutmuştum.
Ben dayanamıyorum.

Şu an karşımda berfinin abisi silahıyla karşımdaydı. Neden ben bir şey yapamıyordum. Hak ediyordum belki.
Berfin bunları hak etmiyordu.

"AİLEM BANA YALAN SÖYLEDİ SEREFSİZ BEN KARDEŞİMİ AVRUPADA SANIYORDUM. MEĞER KARDEŞİM SENİN ELİNDE ACILAR ÇEKİYOR! NERDE LAN KARDEŞİM?!"

"Olması gereken yerde" o bağırıyordu ben ise sessiz cevaplar veriyordum.

"OĞLUM AYNİ ABİNE BENZİYORSUN. SENİN OLMAYAN BİRİSİNİ ZORLA YANİNDA TUTUYORSUN"

"Sakın, abimin hakında kötü şeyler demeye kalkma, unutma kardeşin benim elimde."

"Oğlum, sen biliyor musun ha? Senin abin benim karıma neler yaptığını? Ona zorla sahip olmak istedi lan? Ben sadece sevdiğim kadın için yaptım. Evet pişmanım. Ama o zamanlar 18 yaşlarındaydım, ne yaptığımı bile bilmiyordum. Şimdi sen benim çekeceğim acıları, suçu olmayan birisinden çıkarıyorsun."

"Yalan söylüyorsun, abim böyle bir şey yapmaz. YALAN"

"Bana inan diye gelmedim ben. Kardeşim alacağım senden."

"Karımı kimse benden alamaz, onu BIRAKMAM"

Nefessizkalp. #wattys2024Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin