Začátek všeho

709 30 2
                                    

Jak bych se představila. Mé jméno je Caroline Jane Greenová. Mám dlouhé hnědé vlasy a oříškově hnědé oči.

Jsem temperamentní, místy přidrzlá, ale velmi slušně vychovaná.

Mám jedno tajemství. Nemůžu říct malé, protože to zas tak malé není.

Jsem čarodějka.
Jsem z čistokrevné a velmi dlouhé linie kouzelníků, zasahující snad k dobám zakladatelů Bradavic.

Bradavice, nejslavnější kouzelnická škola na světě, pod vedením ředitele Albuse Brumbála. A právě tam nastoupím po prázdninách.
A nepojedu sama!

Od malého věku se přátelím s třemi holkami. Carolinou Flamelovou, Veronicou Salamanderovou a Anne Wolfovou.

O Káje i Anne jsem věděla, že půjdou do Bradavic, ale o Verče ne.

Verčiní rodiče jsou mudlové, lidé kteří nekouzlí. Kája, Anne i já máme rodiče kouzelníky.

Dnes jdu s rodiči na Příčnou ulici.
Příčná ulice je místo, kde naleznete mnoho obchodů s kouzelnými předměty. Přes hůlky, kotlíky, košťata, až po knihy.

Museli jsme se přemístit do Děravého kotle. Pak stačí je projít cihlovou zdí a jste tam.

S rodiči jsme prvně zamířili na to, co je pro mě nejdůležitější. K Ollivanderovi, pro hůlku.

,, Slečna Greenová, ach ano. Neměl jsem možnost obsloužit vaše rodiče, ale vaše předky ano. Zkusíme se na to podívat."

Pozorovala jsem Ollivandera, mizejícího v regálech.

Po chvíli čekání přišel s dvěmi krabičkami.

Otevřela jsem první a vytáhla z ní hůlku. Mávla jsem a rozbila tím výlohu. Rychle jsem se začala omlouvat.

Druhý pokus byl úspěšnější. Po uchopení hůlky do rukou se mi nadzvedly vlasy. Pocítila jsme to magické propojení mezi mnou a hůlkou.

,, Vaše hůlka má 10,5 palců, jádro z žíně jednorožce a je z ebenového dřeva" oznámil mi prodejce

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


,, Vaše hůlka má 10,5 palců, jádro z žíně jednorožce a je z ebenového dřeva" oznámil mi prodejce.

,, Ano, děkuji. " Zrovna se mamka chystala k platbě, když Ollivander začal dále mluvit: ,, Máte jádro stejné jako jeden chlapec, který s vámi pojede do Bradavic. Pár dní nazpět tu byl a jeho hůlku si pamatuji živě. Jeho je velmi nevyzpytatelná, ale vaše je v něčem jiná. Dokáže velké věci, stejně jako její majitelka. Dokáže vykouzlit i kletby, které by měly být utajené. Mohla by tam spojitost. Dávejte si pozor. "

Naprosto jsem nepochopila, co tím myslí, ale rozhodla se to nějak nerozebírat.

Nakoupila jsem vše potřebné, včetně sovičky, jenž jsem pojmenovala Poppy.

Nedalo mi to a musela jsem zůstat  v Krucánkách a kaňourech déle. Krucánky a kaňoury jsou největší kouzelnické knihkupectví široko daleko.

Můj život v BradavicíchKde žijí příběhy. Začni objevovat