Ik kijk naar de 2 vechtende wolven in mijn kamer... Jake maakt geen kans. Maar ik kan niets doen, ik maak al helemaal geen kans, ik heb niet eens Alphabloed. Jake, pas alsjeblieft op.... zeg ik hem via de mindlink... Zonder zou hij me niet eens horen. Rustig maar, ik heb het allemaal onder controle... Nee, dat heeft hij niet. Ik weet goed genoeg wat hier gaande is en hij gaat hier niet zomaar uitkomen. Hij kan dit gevecht niet winnen. Wees niet ongerust alsjeblieft.... Dat maakt het moeilijker voor mij, ik smeek je Leah... Hij voelt dat ik er geen vertrouwen in heb. Lenna zit te huilen, ze wil de controle van me overnemen.... Ze wil haar mate redden.... Ik ook maar we kunnen niets doen. Ik voel pijn binnenin. Lenna probeert het echt.... Haar tegenhouden is moeilijk..... Nu zit ik te vechten, te vechten tegen Lenna. Ik merk hoe ze steeds meer verzwakt maar ik ook, ik word moe. Terwijl Jake en Gale een echt gevecht houden kan ik niet eens van mijn eigen wolf winnen. Ik begin steeds moeilijker en minder te zien en ik verzwak steeds meer. Leah, is alles oké? vraagt Jake via de mindlink. Ik krijg niet eens de kans om te antwoorden want alles word zwart....
Als ik mijn ogen open staat Nayla over me heen gebogen. "Ze is waker!" roept ze. "Wat is er gebeurt...." "Jake heeft Adam gemindlinkt en toen zag hij Jake en Gale vechten en toen jou, dan heeft hij mij geroepen. En.... Adam, Jake en Gale voeren nu een gesprek beneden. Ik heb Roos en Kay gehaald. Ze zet een stap opzij en ik kijk naar Kay en Roos. "Is alles oké?" vraagt Roos meteen ongerust... "Ja hoor...." "Wat is er gebeurt..." vraagt zij nu. "Ik keek naar Gale en Jake en mijn wolf wou helpen maar dat konden we niet dus ik hield haar tegen...." "En je bent verzwakt.....?" "Ja dat denk ik..."
Ik zit op Jake's kamer. Ik ben al gestopt met aandacht besteden aan de geluiden beneden. Ik kan ze niet verstaan... Iedereen is ruzie aan het maken. Jake, Gale, Adam... Maar ook Nayla, Kay, Roos, May, Alice en Lou. Soms denk ik zelfs dat ik Tyce hoor. Ik hou me er niet mee bezig. Gale heeft ons uit de roedel gegooid: Mij en Jake. Ik ben aan het inpakken. Natuurlijk gaan we ons niet laten doen... Maar... Wat kunnen we doen? Jake had beweerd dat hij het wel zou tegenhouden maar aan de geluiden beneden is te horen dat het toch vooral Lou en Gale zijn die de bovenhand hebben in het gesprek. Het is allen tegen 2, maar.... Zij hebben de macht om ons er allemaal uit te mieteren. Die macht hebben.
Het geluid beneden is gedimd... Volgens mij is er ene beslissing genomen en inderdaad, nog geen minuut later wordt er op de deur geklopt. Snel doe ik open. Jake staart me met een gezicht van spijt aan. "Het is me niet gelukt...." zucht hij. Ik sla meteen mijn armen om hem heen. Hij heeft een gebroken arm overgehouden aan het gesprek, Adam heeft ze uit elkaar gehaald voor het echt te ver ging. "Leah..." Ik laat Jake los en kijk hem aan. "Kay en Rosalie worden ook verbannen." Zijn ogen boren door de mijne, wachtend op een reactie, maar die komt er niet. Ze verdienen dit niet. Niemand verdient dit! Het was een gevecht tussen mij en Lou. Dit gaat echt te ver. "Ik moet met Lou gaan praten..." "Leah.. Dat meen je niet." "Toch wel, dit is mijn schuld, jullie hadden niet betrokken moeten raken in dit alles...." "Leah, zeg dat niet. Het is niet jouw schuld... Lou is de duivel hier." "Maar door mij gaat die duivel zich nu ook op jullie focussen." "Je kan deze strijd niet alleen voeren, je hebt ons nodig, wij staan aan je zijde, voor wat dan ook!" "Dat bedoel ik! Jullie geven jezelf op voor mij! Het is allemaal mijn schuld!"
Jake neemt mijn hand vast waardoor ik meteen rustig wordt. "We kunnen dit aan, met z'n allen. We hebben Alice, Nayla, Adam en May nog in de roedel. Ze zullen ons informeren, wij maken ons klaar voor een aanval, we blijven dicht bij de roedel, en een nacht, komen we terug en gaan we een gevecht aan." "En in de tijd dat we weg zijn... De roedel wordt een puinhoop." "Adam en ook Tyce kunnen Gale en Lou een beetje in het oog houden."
JE LEEST
Hate Her {werewolf story}
Người sói~werewolf story~ Leah en Lou haten elkaar al vanaf de geboorte. Ze kunnen elkaar echt niet af. Lou doet er alles aan om Leah uit de roedel te krijgen. Leah trekt zich er niet veel van aan maar wat als Lou haar zin krijgt en Leah met iets bepaald gee...