Ik, Kay en Jake blijven in het roedelgebied slapen als de rest teruggaat naar de roedel. Kay is al aan het slapen en ik en Jake zitten een par meter verder aan het water. "Wat gaan we doen als we Gale aan onze kant hebben?" vraag ik aan Jake. "We bereiden ons voor op een duel. Gale tegen Josh. Ik tegen Lou." "Hoezo?" "Dat is de enige manier om hun weg te krijgen. Josh is zo goed als de Alpha, Gale is die positie volledig kwijt, dat is wel duidelijk. Maar Gale moet zijn positie terugkrijgen en het is nu eenmaal zo dat als een potentiele toekomstige Alpha wint in een duel tegen de huidige Alpha, dan krijgt diegene de positie. Maar aangezien Lou niet zomaar van haar troon zal afstappen zal ik ook een duel tegen haar moeten winnen." "Waarom jij?" "Omdat ik haar broer bent en voor je het gaat vragen nee! Er is geen kans dat ik jou het duel zal laten doen!" "Maar...." "nee Leah, punt uit. Ik wist dat je het zou willen, maar nee! Dit is een duel tussen mij en Lou." "Waarom zou jij ooit een gevecht met Lou aan gaan? Je bent haar broer en je hebt niet echt een persoonlijke reden." "Natuurlijk wel! Ze maakt de roedel stuk." "Dat is geen persoonlijke reden. Dat is omdat je de roedel wilt redden! Niet omdat ze je persoonlijks iets heeft aangedaan. Ik heb redenen genoeg om haar uit te dagen tot een duel." "Nee, nee, nee, ik bedenk me niet." "Ze heeft mijn hele leven stuk gemaakt, al vanaf mijn geboorte, ik haat haar, met heel mijn hart! Geen cel in mijn lichaam dat haar ooit vergeeft. Jij bent haar broer. Je kan haar misschien wel haten, maar niet met heel je hart." "Dan nog denk ik niet dat jij moet vechten." "Jake.... Alsjeblieft.... Ik wil jouw reputatie niet veranderen. Iedereen zal het begrijpen als ik tegen haar ga vechten. Maar niemand gaat willen dat jij je eigen zus uitdaagt." "Ze heeft Alphabloed Leah....." "Ik heb al vaker van haar gewonnen." "Ze is veel sterker nu." "Ik ook. Vertrouw me."
Ik zie de twijfeling in zijn ogen, al verdwijnt die snel. "Nee, nee, nee, nee, jij gaat Lou niet uitdagen." "Jake... Ik smeek het je. Laat mij het doen. Ik wil het doen." "Nee, ik wil je niet kwijt." "Je gaat me niet kwijtraken. Ik ga winnen. En dan nog als ik niet win gaat ze me echt niet doden." "Ze is daar wel toe instaat." "Maar dat gaat ze niet doen, als ze me dood is ze haar troon kwijt. Dan wordt ze rogue." "Dat gaat haar letterlijk niets uitmaken." "Oké, maar dan is de troon wel voor het grijpen." "Dan ben ik je ook kwijt Leah! Dan ben je dood en wat dan! Ik kan niet leven zonder jou!" "Het komt echt niet zo ver. Ze dood me echt niet." "Ik weet hoe erg ze jouw leven kapot wilt maken Leah, ik weet hoe graag ze je wilt doden. Op het moment gaat ze daar niet over nadenken en gaat ze het gewoon doen. Mij maakt het niets meer uit als ze moet opstappen als jij er niet meer bent!" "Ze wilt mijn leven verpesten! Niet eindigen!" "Zolang je haar in de weg zit wel!" Opeens dingt het allemaal tot me door.... Lou heeft me in een hoek gedreven.
"Jake, je moet naar me luisteren, ik moet dit gevecht doen! Je beseft niet hoeveel belang het heeft." "Nee, ik doe het." "Jake, luister naar me. Ik weet wat ik doe. Ik heb Lou volledig uitgedokterd en ik weet wat ze probeert te doen, als jij een gevecht met haar aangaat geef je haar wat je wilt." "Hoe bedoel je." "Vertrouw me. Het maakt me niet uit wie het gevecht doet, zolang jij het maar niet bent." "Oké, ik vertrouw je, ik laat jou het gevecht doen en... Je zal winnen." "Fijn dat je me vertrouwd." "Ja, natuurlijk. Misschien is het beter als we nu gaan slapen." hij staat op en steekt zijn hand uit. Iets in me voelt dat hij raar doet. Wat is er aan de hand?
IK zet de gedachte opzij en neem zijn hand vast om op te staan. We lopen naar Kay en ik leg me neer. Jake komt naast me liggen en legt een arm om me heen. Meteen val ik in slaap."Leah word wakker! Snel!" Ik schrik op als ik Kay zenuwachtig zie staan kijken. Ik kijk om me heen, er is niemand anders dan mij en Kay. "Leah kom snel...." "Wat is er?" "Jake heeft zonet Lou uitgedaagd." Oh nee.....
JE LEEST
Hate Her {werewolf story}
Werewolf~werewolf story~ Leah en Lou haten elkaar al vanaf de geboorte. Ze kunnen elkaar echt niet af. Lou doet er alles aan om Leah uit de roedel te krijgen. Leah trekt zich er niet veel van aan maar wat als Lou haar zin krijgt en Leah met iets bepaald gee...