* EPILOOG *

26 0 0
                                    

Stilaan proberen we het verleden van de Dark Moon Roedel te vergeten en verder te gaan met ons leven. Het verhaal van Lou heeft de ronde gedaan in alle roedels in de buurt. Lou word tot daar gehaat met wat ze allemaal heeft gedaan. Ze heeft mijn leven verpest... Mij zwart gemaakt bij iedereen van de roedel. Mij op een slecht matje gezet bij de Alpha. Een moord op mij geschoven waardoor ik rogue werd. Mijn ouders vermoord. Haar en Jakes ouders vermoord. De roedel in de steek gelaten. En de regels van een duel overtreden door te proberen Jake te vermoorden. Als ik iets heb gemist, verbeter me dan maar.... Maar daarom hebben we beslist de roedel een nieuwe start te geven als de New Moon Roedel. Met Gale als Alpha en ik, Leah, als onafhankelijke Luna. Wat betekend dat ik de Luna ben zonder de mate van de Alpha te zijn. 
Ik doe mijn best de roedel te beschermen en weer op te bouwen. Ik probeer een goede Luna te zijn, en stilaan, stilaan word alles weer goed.... En dan proberen we vrede te sluiten met de Black panter roedel.....




Heyo ja.... Dit is het dan... Het einde van Hate Her.... Wow dat ik dit nu kan typen....

Meer dan een jaar ben ik met dit boek bezig geweest, ja ik ben serieus.... Op het einde ging het wat moeizaam en liep het wat vast maar hey, ik heb me er doorgezet en het afgewerkt. Bedankt aan alle lezers en stemmers. Hopelijk zie ik jullie in een ander boek
Xx Anke

- vote
- comment
- follow

Hate Her {werewolf story}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu