Когато вече бях в състояние да отговоря, той въздъхна.
-Явно все още не си готова, а? Виж, ако искаш още време ще те разбера.
-Не, не искам време.-казах най-накрая.-Знам точно какво искам, но просто ме е страх...-той ме погледна неразбиращо.
-Страх те е? Но от какво?-попита.
-Страх ме е, че ще си поредния играч, който иска само едно нещо и ще ме зареже след като си го получи...
-Секс?-кимнах.-Лин, ти сериозно ли? Ако исках само това, едва ли щях да те запознавам с най-добрите си приятели и да си правя труда да те водя тук.
-Може и да си прав, но...
-Знаеш ли какво?-прекъсна ме.-Прави това, което искаш. Няма да те притискам повече. Просто, когато вземеш решение ми звънни.-той стана от одеалото.
-Нима ще ме оставиш тук? Та аз дори не знам къде сме...-преди да успея да изрека думите си, той вече се беше качил в колата и тръгна.-Мамка му! Какво ще правя?!?
Извадих телефона си от задния джоб. Нямах никакъв обхват и не можех да звънна или да пиша на някого...Станах и прибрах всички неща в кошницата. Грабнах я и тръгнах без да знам на къде отивам. Не помня колко време бях вървяла, когато една кола спря до мен. Обърнах се бавно и въздъхнах. Прозореца на колата се отвори и видях красиво непознато лице.
-Хей, малката! Какво правиш толкова късно насред пътя сама?-не знаех какво да направя и просто продължих да вървя.-Чакай де чакай!-той слезе от колата, като ме догони и хвана китката ми.
-Какво правиш?!? Пусни мее!-извиках. Опитах се да се изтръгна от хватката, но той ме беше стиснал прекалено силно.
-Качвай се в колата! Нямаш си и идея какви неща ми се въртят в главата.-той се ухили и ме дръпна към колата си.
-Не ми даваш друг избор!-извиках и пуснах кошницата.
-Какво?-когато се обърна го ритнах в слабините. Той извика болезнено и наколеничи на земята. Започнах да тичам с все сила.-Няма на къде да избягаш малката.
Докато се усетя чух двигател на кола и разбрах, че ще ме настигне. Той отново слезе от колата и ме претегли към себе си. Започна да сваля блузата ми.
-Пусни ме! Не!-извиках. И когато си мислех, че няма надежда го видях. Червен форд мустанг, задаващ се по пътя. Когато спря от него излязоха Дгънгкук и Джимин. Сълзите се стичаха по лицето ми.
-Пусни я, копеле!-извика Джъгкук като се приближи и извади пистолет.-Ще те убия! Само един косам да е паднал от главата й и ще направя живота ти ад!-виждах яростта в очите му.
-Уоу, брато! Успокой се!-каза предпазливо Джимин. Не можах да кажа нищо...
-За голям мъж ли се имаш? Добре, ще я пусна, но да знаеш, че ще те намеря и ще убия и двама ви.
В момента, в който усетих, че съм свободна се спуснах в прегръдките на Джънгкук.
-Съжалявам, че те оставих...аз съм пълен идиот!-неспособна да обеля и дума, аз го стиснах още по-силно и знаех, че съм в безопасност в ръцете му.-Хайде да се махаме от тук.
YOU ARE READING
True Love
RomanceЛин е обикновено 18 годишно момиче, но с появата на новото момче в класа й, живота й се обръща с главата надолу. Сладък, умен и красив, Джънгкук се появява в живота на Лин като гръм от ясно небе. Само за един ден, Джънгкук се влюбва в Лин и е готов...