5 години по-късно.
-Джейн! Спри да драскаш стената с тези маркери!-извиках и я взех в ръцете си.-Лошо момиче!-казах и се намръщих, но въпреки това я целунах по челото.
Джънгкук влетя във всекидневната и побърза да я вземе от мен.
-Как е любимото момиче на татко? Как е моята принцеска?-тя започна да се смее.-Пак ли си драскала стената. Мама е ядосана. Не се притеснявай, тя беше ядосана и на мен, когато се запознахме.-той допря устни до нослето ѝ, а аз се усмихнах.-Хей Лин, Джимин ще дойде да ни види след малко.
-Куки! Винаги ми казваш в последния момент. Нямам време да приготвя нещо за хапване. Пък и трябва да изкъпя Джейн.
-Аз ще се оправя с нея, Джимин има подарък за теб. Поръчай пица.
Взех телефона си от кухненсия плот и звъннах, за да поръчам пица. Точно, когато направих поръчката и затворих на вратара се звънна. Отидох, за да я отворя, а Джимин седеше пред мен с широка усмивка и средно голям кашон в ръце. Усмихнах се на нелепата му усмивка казах:
-Хей! Какво си помъкнал?-отдръпнах се от прага и му направих път, за да влезе.
-Нещото, което си искала цял живот.-каза и постави кутията на пода във всекидневната.
-Вече си имам Куки и Джейн.
-Не бе! Помисли си.-и тогава нещо изпищя в кутията.
-Взел си ми кучеее!-изпищях и се хвърлих отгоре му.
Когато се отърва от хватката ми, той отвърза панделката, а аз трепнех в очакване. От кутията излезе малко бяло кученце. А аз веднага го взех в ръцете си.
-Благодаря ти, Джимин. Семейството ни вече има още един член.
-Всъщност трябва да благодариш на Куки. Идеята беше негова. Та, как ще го кръстиш?
-Арчи.-казах и го целунах по главичката.-Сега поне Джейн ще има с какво да се занимава и ще спре да драска стените.
-М да, надявай се.-каза и аз го ударих по рамото.
Куки слезе по стълбите, увил Джейн в малкото ѝ халатче. Тениската на Куки беше мокра, а джинсите му бяха подгизнали. Винаги става така, когато я къпе. Обожавах ги. Обожавах Куки, обожавах Джейн, благодарна съм за приятелите, които имаме и най-вече съм благодарна на майка ми. А сега имаме още едно нещо, за което трябва да се грижим. За малкия Арчи. Малката частичка, която с времето ще стане огромна част от нашия живот. Куки се приближи към мен, а аз ги прегърнах.
-Благодаря ти за всичко! Обичам те.-прошепнах.
-И аз те обичам, любима моя...
И това вече е края, хора! Благодаря, че сигнахте до тук! ❤️
YOU ARE READING
True Love
RomanceЛин е обикновено 18 годишно момиче, но с появата на новото момче в класа й, живота й се обръща с главата надолу. Сладък, умен и красив, Джънгкук се появява в живота на Лин като гръм от ясно небе. Само за един ден, Джънгкук се влюбва в Лин и е готов...