Той ме хвана за кръста и постепенно ръцете му започнаха да се отправят към дупето ми. Езикът му се движеше в перфектен ритъм, заедно с моя.
-Ахам...порно на живо!-извика Джен. Съвсем бях забравила, че е тук. Джънгкук подскочи и се отдръпна.
-Ъм хей...Дженифър! Върнала си се...каква изненада...-Джънгкук сложи ръката си на тила си и не спираше да заеква. Лицето му беше станало розово.
-Не се притеснявай човече!-Джен се приближи и ме бутна на страни, така че да застане лице в лице с Куки. Вдигна показалеца си съм него и го опря в носа му.-Харесваш моето момиче, а?
-Аз...Аз не я харесвам.-когато Джънгкук изрече думите си сърцето ми прескочи един удар.-Аз съм влюбен в нея.-Джънгкук хвана ръката й и я махна от лицето си.-А сега, ако не възразяваш с моето момиче отиваме на купон.-каза той и се усмихна, хвана ме през кръста и ме поведе към колата си. После отново се спря и се обърна.-Забравих да попитам дали дъщеря ти има вечерен час.-извика, Джен му посочи среден пръст, а той започна да се смее.
Усмихнах се на глупостта им. Куки ми отвори вратата на колата си, а аз седнах вътре. Той заобиколи колата, а след това седна на шофьорското място. Затвори вратата след себе си и се обърна към мен.
-Забравих да ти дам това.-обърна се и взе нещо от задната седалка.-Заповядай!-букет с огромни червени и бели рози се появи в ръката му. Бузите ми поруменяха на мига.
-Хей Кук, отиваме на колежанско парти, а не на романтична вечеря. Но въпреки това...те са невероятни...Благодаря!
Той се наведе към мен и ме целуна. Обвих ръка около врата му, а той сложи своята върху бузата ми. Зарових ръката си в косата му, а той се наведе още по-близо към мен.
Гледна точка Джънгкук:
Когато Лин започна да разкопчава ризата ми, моментално се отдръпнах от нея. Тя ме погледна притеснено, а след това бузите й се изчерпаха.
-Аз...извинявай...има ли нещо?-започна да заеква тя.
Хванах лицето й в дланите си и опрях нос в нейния.
-Не мисля, че би искала първият ти път да е в кола пред дома ти, бебчо..
От скоро сме заедно, а не мисля, че си готова. Трябва хубаво да помислиш, преди да решиш дали искаш този твой момент да е точно с мен...Не искам да правиш грешката, която аз направих...-Но Куки, аз искам да...-започна тя, но я прекъснах.
-Обичам те Лин!
YOU ARE READING
True Love
RomanceЛин е обикновено 18 годишно момиче, но с появата на новото момче в класа й, живота й се обръща с главата надолу. Сладък, умен и красив, Джънгкук се появява в живота на Лин като гръм от ясно небе. Само за един ден, Джънгкук се влюбва в Лин и е готов...