Глава 27

590 53 8
                                    

Гледна точка Джънгкук:

Лин се хвърли на леглото и ме погледна. Погледнах към пода и се почесах по врата.

-Ела при мен. Няма да те изнасиля, разбрах, че не ме искаш.

Извъртях очи и се усмихнах леко. Пристъпих и седнах на леглото. Наведох се над нея и я целунах по челото.

-Наистина си голямо глупаче, щом си мислиш, че не искам да го направя с теб...

-А тогава защо ме отрязваш всеки път, когато искам да говорим на тази тема?-бузите ѝ бяха зачервени, сигурен бях, че и тя се притеснява от темата.

-Помниш ли, когато отидохме на пикник и ти ми каза, че искам само да се възползвам от теб?-попитах и бузите ѝ пламнаха още повече.

-Да и замалко да стана жертва на изнасилване.-тя се усмихна. Туше!

-Не е това въпросът...Когато ми каза това се замислих, не искам да съм поредния боклук, който е с момиче заради секса...

-Джънгкук, та ти доказа точно обратното. Помогна ми, когато Лорен ме нападна, появи се и когато онзи боклук щеше да се възползва от мен, погрижи се за мен снощи, когато не бях в състояние да се грижа сама за себе си. И кое друго момче би отказало на приятелката си, когато го помоли за такова нещо?-усмихнах се. Невероятна е.

-Ами по принцип ме молиш все в неподходящи моменти.-тя ме погледна въпросително.-Ами например, че го искаше в кола, докато най-добрата ти приятелка ни гледаше. А сега, докато майка ти е на долния етаж.-тя започна да се смее.

Легнах до нея и се загледах в тавана. Никой от нас не обелваше и думичка, докато тя не скочи. Качи се върху мен и ме погледна в очите.

-Какво правиш, Лин?-попитах като се стараех да не избухна в смях.

-Мислиш, че се притеснявам от това, че майка ми е на долния етаж?-не, не, не...няма да издържа. Наведе се и ме целуна нежно. Дръпна се и ме погледна.-Какво има Куки? Притесняваш се, че майка ми може да влезе точно в този момент?

Тя вдигна горнището на пижамата си и изкара ръцете си от него. Огледах я внимателно и в точно в момента, в който погледите ни се срещнаха и видях страстта в очите ѝ, я хванах през кръста и я поставих по гръб на леглото. Наместих тялото си между краката ѝ и слях устните си в нейните. Дънките ми не издържаха напрежението. Сякаш като по инстинкт тя обви крака около мен и задълбочи целувката. Ръцете ѝ се преместиха от врата ми, към копчето на дънките ми и с едно леко движение ги откопча. Отдръпнах се и застанах на колене на леглото, като свалих долнището ѝ. КАКВО ПО ДЯВОЛИТЕ ПРАВИШ, ДЖЪНГКУК? Оставих пижамата ѝ на леглото и станах.

-Какво има?-попита.

-Не е сега момента, Лин... Съжалявам.

Закопчах дънките си и изхвръкнах от стаята. Помахах на майка ѝ, която дори не подозираше какво по дяволите щях да направя с дъщеря ѝ. Излязох от къщата и погледнах към нейната стая. Тя стоеше на прозореца и ме гледаше, като няколко сълзи се стичаха по бузите ѝ. Качих се в колата и ударих волана с всичка сила, а след това забих глава в него, оставяйки на съзнанието ми да ме повали. Утре ще е деня и няма да позволя тя да съжалява след това.

True LoveWhere stories live. Discover now