Взех си хамбургер и портокалов сок. Седнах на маса близо до прозореца. Взех хамбургера и отхапах. Взирах се в минаващите хора извън училището и не усетих кога на другия стол е седнал някой.
-Здрасти!-каза отсрещния глас. Обърнах се и видях лицето на Джънгкук.
-Хей!-отвърнах.-Да не би да ме следиш?-попитах и се усмихнах.
-Да! Планирам да те отвлеча и да си те гледам в килера.-пошегува се той и започна да се смее.
-Хаха колко смешно!-усмихнах се.
Той ме погледна, като отхапа от храната си.
-Аз ще тръгвам, но ти не си и помисляй, че ще се отървеш от мен!-усмихна се, намигна ми и се оттегли от масата.
Усетих как цялото ми лице се изчервява. Изпих сока си и станах от стола си. Запътих се към изхода на столовата.
-Лин!-извика женски глас зад мен. Обърнах се. Зад мен стоеше момиче, с което никога до сега не бях разговаряла. Може би защото всички ме мислеха за смотана.
-Ам...ти знаеш името ми?-тя се усмихна без да отговори на въпроса ми.
-Както и да е...исках да разговаряме относно Джънгкук.
-Какво има да говорим?-попитах и присвих очи.
-Ами видях, че си говорите и реших, че можеш да му кажеш някоя добра дума за мен...
-Не мисля, че мога да го направя, защото аз изобщо не познавам това момче..
-Оу моля те! Нали видях как ти се усмихваше...
-Съжалявам не мога!-обърнах се и излязох.
-Кучка!-извика Лорен зад мен.
***
Бях легнала на чина в кабинета по география и чаках часа да започне. Беше ни последният час. Усетих нечие присъствие до мен и надигнах главата си.
-Носят се слухове, че ме пазиш само за себе си.-каза той и в крайчетата на устните му започна да се оформя усмихва.
-Грешно си чул!-отвърнах.
-Ех...колко жалко...зарадвах се като чух. Сега разби мечтите ми...
-Не се мисли за забавен, Джеон!
-Но аз съм забавен!
-Млъкни!
Той се ухили, а аз отново забих глава в чина. Неусетно съм заспала.
-Лин? Ехоо...Лин! Хайде де! Земята до Лин!-надигнах се и видях Джънгкук.
-О Боже мой! Заспала ли съм?
-Да, кукло! Хайде ставай, аз ще те откарам вкъщи.
-Дженифър сигурно ме чака.. обикновено тя ме кара.
-Не те чака. Казах й, че аз ще се оправя и тя си тръгна.
-Как е могла да ме остави с теб?!?-скръстих ръце пред гърдите си. Той ме гледаше злобно, а аз не ставах от мястото си.
-Лин, хайде стани най-накрая! Писна ми да вися тук!
-Няма!
-Тогава не ми оствяш друг избор!-извика той.
-Чакай? Какво?
Докато се усетя, Джънгкук ме беше вдигнал на рамото си и ме мъкнеше към изхода на училището. Отпред имаше ученици, които имаха допълнителни часове и още не си бяха тръгнали, включително и Лорен. Всички бяха вперили погледите си в нас.
-Пусни ме горило!- извиках и той ме плесна по дупето.-Мамка му, прекали!
-И какво ще направиш?-попита ме той, като започна да се смее.
-Ще извикам, че си изнасилвач и ме отвличаш!
-Добре де!-той ме постави внимателно на земята.-Тъкмо беше започнало да ми харесва.-отвърна той и ми намигна.
-Ти си отвратителен!-извиках и се обърнах с гръб към него.
-Сякаш не ти хареса...-прошепна в ухото ми и ми отвори вратата на предната седалка.
Отново усетих как горещината се разпространява по бузите ми и сведох глава. Качих се в колата. Джънгкук ме погледна, и когато видя лицето ми се усмихна. Побърква ме!
Здравейте!
Искам да благодаря на няколко от вас, които обърнаха внимание на първа глава. Дори и няколко човека, вие ме накарахте да изпищя от щастие. Буквално.
Благодаря ви!❤️
YOU ARE READING
True Love
RomanceЛин е обикновено 18 годишно момиче, но с появата на новото момче в класа й, живота й се обръща с главата надолу. Сладък, умен и красив, Джънгкук се появява в живота на Лин като гръм от ясно небе. Само за един ден, Джънгкук се влюбва в Лин и е готов...