След този първи учебен час, аз вече бях понесла достатъчно и бях готова да си тръгвам. Казах довиждане на Тае и се обърнах. Направих няколко крачки, когато той се провикна:
-Лин!-обърнах се и го погледнах въпросително.-И без това няма какво да правя, ако и тримата ви няма. Искаш ли да те метна до у вас?
-И да пропусна възможността да се повозя пак в ламбото ли? Няма шанс!-той започна да се смее, а аз подскочих.
-Малко шеги няма да навредят на преебаното ни настроение.-каза той и двамата се запътихме към Ламбото.
Когато се приближихме до колата, Тае извади ключовете от джоба на якето си и натисна копчето, вратите се отвориха и двамата се качихме.
-Знаеш ли кое е хубавото на колата ми?-попита той.
-Кое?
-Ами това, че е с автоматични врати и не е нужно на всяка една среща с момиче да тичам да и отварям и затварям вратата.-погледнах го внимателно, а след това и двамата започнахме да се смеем.
-Мамка му, умник си!
-Знам...-каза той и ми намигна.
Вратите се затвориха, двигателя изръмжа мощно и колата потегли с мръсна газ.
- Не те ли е страх, че с тази скорост може да се убиеш?-попитах. И веднага съжалих за въпроса си.
- Не.-отвърна той съвсем простичко.-Пък и няма да е голяма загуба, нали?-усетих иронията в гласа му.
- Не говори така...
-Познаваш ни, нали? Мен, Куки, Джимин, Джин...Някои познаваш по-добре от други...-кимнах и преглътнах.-Още не си се запознала с останалите, но и тези стигат, за да ти кажа, че ние всички си имаме проблеми.
-Тае...всички хора си имат проблеми...
- Не, ти не разбираш...Ние сме създадени от проблемите, точно за това сме заедно и винаги се подкрепяме.-той намали скоростта.-Виждаш, че Джимин е пристрастен към наркотиците. Бащата на Кук го ненавижда и го пребива във всеки възможен момент, а аз съм заебан от родителите ми 1 седмица след раждането ми. Баба ми ме отгледа съвсем самичка и съм й благодарен за всичко, но преди време тя почина...-очите му се пълнят със сълзи при тази мисъл, той преглъща тежко и продължава.-Останах самичък и стъпих на крака, благодарение на ТЯХ...Само тях си имам, Лин...
Ви приключи разказа си, точно когато колата спря пред дома ми. Махнах колана си и се обърнах с лице съм него, когато той също ме погледна, аз се приближих към него и го прегърнах. Прегърнах го толкова силно, че имах чувството, че целият въздух излезе от дробовете му. Той зарови лице в косата ми и започна да подсмърча.
-Хей Тае, не забравяй, че сега имаш и мен...-усетих как устните му се извиват в усмивка и тогава той ме прегърна също толкова силно, колкото и аз него.
YOU ARE READING
True Love
RomanceЛин е обикновено 18 годишно момиче, но с появата на новото момче в класа й, живота й се обръща с главата надолу. Сладък, умен и красив, Джънгкук се появява в живота на Лин като гръм от ясно небе. Само за един ден, Джънгкук се влюбва в Лин и е готов...