V půlce cesty ode dveří mě někdo chytil za zápěstí otočila jsem se a stál tam Sebastien.,, Sebastiene?" překvapeně jsem na něj koukala. Přemýšlela jsem jestli slyšel co řekl Justin. Jako by mi četl myšlenky řekl. ,, Slyšel jsem ho. A je mi to líto. Mám jít s tebou?" usmál se a podíval se mi hluboko do očí.
,, Ne, nechci aby jsi kvůli mě zmeškal párty jen se jdi bavit. Potřebuju si pročistit hlavu." sklopila jsem oči a doufala jsem, že jsem ho nějak neurazila.,, Chápu, kdyby něco zavolej dneska asi pít nebudu." mile se usmál a uraženě fakt nevypadal. V očích měl jen starost. Objal mě a dal se na odchod. ,, Budu v pořádku ujistila jsem ho a on pustil mé zápěstí, které stále svíral.Už mi zbýval jen kousek domů dvě ulice a budu doma. Ale pak mi došlo, že nemůžu přijít tak brzo, rodiče by se vyptávali. Místo domů jsem tedy zašla do parku a sedla si na první prázdnou lavičku, kterou jsem našla. Vím, že se to nezdá moudré sedět večer v parku, ale věřte, že se mi nic nestane. Ostatní lavičky byli obsazené, buď zamilovanými páry nebo postaršími lidmi. Koukala jsem na holuby, které krmil starý pán na protější lavičce a přemýšlela jsem o tom co si o mě teď myslí Coul nebo co se asi děje na párty. A jak Faster dostala tu fotku z Popartu.
Někdo mi zakryl oči. Cukla jsem sebou a sáhla jsem na ruce, které mi zakrývali oči. Byli teplé a na pravé ruce měl ten někdo kožený náramek. Neměla jsem tušení kdo to je.,, Kdo jsem? " zeptal se mě známí hlas a já se začala smát.,, Coule co tady děláš?" dal mi ruce z očí obešel lavičku a sedl si ke mě.
Nastalo mezi námi několika vteřinové ticho. Byla jsem ráda když ho prolomil.,, Víš viděl jsem ten článek a mrzí mě, že... " sklopil oči a nevěděl jak pokračovat.,, To je v pořádku ty za to nemůžeš a navíc to bylo fajn." usmála jsem se a podívala se do jeho safírových očí. Chtěla jsem, aby věděl, že to myslím upřímně.,, Vážně?! Vždyť tě kvůli mě nepustili na párty. ",, Nevadí. " mávla jsem nad tím rukou. Stejně bych se tam nudila a navíc bych nepotkala tebe. ,,Chtěl jsem se zeptat." Začal najednou.,, Scharllote někoho má?" A bylo to tady, už se přibližoval k Scharllotine pasti na kluky. Vydechla jsem. ,,Myslím, že už nemá." řekla jsem a poklesla mi ramena. Bylo mi jasné proč se ptá.,, Aha..",, Už bych asi měla jít je dost pozdě." prolomila jsem ticho mezi námi a vydala jsem se pryč.,, Sky počkej." křikl a já se za ním leknutím otočila.,, Doprovodím tě. Pokud to nevadí. " zase si přejel rukou po zátylku. A došel ke mě. Sice jsem šel na tu párty, ale nějak se mi tam nechce, když tam nepustili tak fajn holku.,, Ne, nevadí budu jen ráda. "usmála jsem se a nechala ho, aby semnou srovnal krok.
Zhruba v půli cesty od našeho domu jsem dostala křeč do levé ruky a tak jsem se zastavila a začala v batohu hledat injekci.,, Mám ji!" vykřikla jsem. A Coul, který stál nademnou nechápal co dělám. Otevřela jsem injekci a píchla si jí. Ulevilo se mi ruka zase začala "normálně" fungovat.,, Co to sakra bylo?" divil se Coul.,, Jestli nevadí vysvětlím ti to jindy." doufala jsem, že bude souhlasit, ale on mě vytáhl na nohy a zkřížil si ruce na prsou a čekal. ,,Chci vědět co jsem to právě viděl." nadzvedl obě obočí a já jsem jen vydechla, měla jsem na výběr, buď mu to řeknu nebo uteču, ale běhat se mi nechtělo, takže jsem si sedla na vyvýšené místo u plotu a naznačila mu, aby si sednul taky.
Převyprávěla jsem mu celý příběh a on neřekl ani slovo jen mě napjatě poslouchal. Skončila jsem a čekala na jeho reakci, část s kytarou jsem prozatím vynechala. ,, Wow, tak to jsem nečekal. " lítostivě se na mě podíval. Nesnášela jsem, když se na mě lidi takhle dívali, ale u něj to bylo jiné připadala jsem si zvláštně pod tímhle pohledem.,, Čekal jsi nějakou drogovou story nebo co?" řekla jsem vtipem a drcla jsem do něj ramenem.
Zasmál se. Pak se jeho výraz změnil z veselého na omluvný a stydlivý.,, Aha...tak jo už musím." zvedla jsem se a zamířila domů. ,,Ne omlouvám se vypadalo to zvláštně, když jsi jen tak vytáhla injekci z batohu a vrazila sis jí do ruky. Omlouvám se." řekl a doběhl mě. Já už nic neřekla jen jsem tupě zírala před sebe a pokračovala v cestě domů.Napsala jsem mamce už 5 zprávu, že jsem nic nepila a že žiju. Koukla jsem se na zprávu kterou mi poslala Beky.
Beky: Koukni na blog, Faster se zase předvedla. 🙄
Sky: Neříkej mi že je tam zase něco o mě. 🙏
Beky: Prostě se podívej asi jí pak budeš chtít pohřbít za živa. 😞
Sky: To je to tak hrozný?! 😧
Pak už jsem neváhala ani minutu otevřela jsem blog a titulek mě srazil do kolen (obrazně řečeno) SKYLAR OPĚT ÚTOČÍ!!
Podívala jsem se na Coula a ten nechápal. Ukázala jsem mu telefon a on se nechápavě podíval. Četla jsem nahlas, aby to slyšel i on bylo mi to jedno, protože mi bylo jasné, že by se na to stejně pak podíval.Pod titulkem byla fotka jak se hádám s Justinem. A pak tam byl krátký odstavec.
Takže Skylar si nedá pokoj. Naše drahá Skylar si nakráčela na párty a seřvala Justina jako malého kluka, protože jí tam nechtěl pustit. Na vlastní párty.
Ptáte se z jakého důvodu jí tam nechtěl? No prý proto, aby se zase nevrhla, jako zoufalá lvice na další kluky a nezkazila mu večírek. Ona však nečekala ani dovnitř a vrhla se mezi dveřmi přímo na Justina. Který je mimochodem zadaný, Skylar. A to s Amber Coolfieldovou. Čti občas tenhle blog ať se něco dozvíš.
Co si pro nás připravíš příště? Vrhneš se rovnou na pana ředitele?
Faster se s vámi prozatím loučí a nové informace u mě najdete jako první sledujte blog. Vaše Faster.
Byla jsem na dně u poslední věty o mě mi stekla slza po tváři než jsem si jí stačila utřít tak mi ji setřel Coul svou teplou dlaní. Neplač ta holka trpí nějakým komplexem nebo je ošklivá, a tak si vybijí vztek na hezkých holkách neřeš to nestojí to za slzy. Otočil mě čelem k sobě a přitáhl si mě do objetí. S plačícími dívkami mu to šlo. Slzy se vpíjeli do jeho mikiny a já cítila jeho příjemnou vůni. V jeho obětí jsem se cítila bezpečně až mě to překvapovalo.
Toho kluka znám teprve pár dní a už ho objímám co to semnou je?
Tak to vidíte. Faster má snad oči úplně všude. Jak se to sakra, tak rychle dozvěděla? A proč má potřebu navážet se právě do Skylar, to není nikdo jiný v dosahu? Soukromí téhle holce asi nic neříká. Kdo bude objetí jejich lží příště? Opravdu by mě zajímalo kdo to je a teď si nedělám srandu, když říkám, že opravdu nevím kdo to je. Prostě jsem to zapomněla. :D
Nicméně co si o Faster myslíte vy? Jaký se vám zdá Coul? Ptal se na Scharllote, takže Sky už asi nemá šanci co? No uvidíme jak se to vyvine. Však mě už znáte. Příběh se zamotá a zdá se to složité a ve výsledku to pak je úplně prosté a někteří moji čtenáři to stalé nedoukážou pochopit. Myslím, že právě tohle je kouzlo mých příběhů.
Nahoře zase moje práce jen takový návrh, jak asi přibližně blog Faster vypadá.:D
Napřečtenou!
ČTEŠ
Girl with guitar
RomancePříběh o dívce co miluje hraní na kytaru od malička hraje, ale jednou se něco stane a ona musí přestat úplně se změní a nikomu z jejích přátel ani rodině se to nelíbí. Jednoho dne přijde někdo kdo jí vrátí chuť do života a je dost možné, že se poku...