32. kapitola - Vyber si!

321 25 13
                                    

Ráno se mi opravdu nechtělo vstávat, ale musela jsem to vyřešit se Sebastienem. Potřebovala jsem s ním co nejdřív mluvit. 

Stála jsem před školou a vyhlížela ho, ale on stále nikde. Když už jsem to chtěla vzdát a jít do třídy zahlédla jsem jeho oblíbenou červenou mikinu. Okamžitě jsem k němu zamířila.

,, Sebastiene prosím vyslechni si mě."
Zastavila jsem ho kousek od naší zídky.,, Proč bych tě měl poslouchat? Ani nevíš, jak to bolí čekal jsem, že to je stejný z obou stran, ale ty ses zamilovala do toho idiota! Věděla si, že ho nesnáším a že se mi nelíbilo, že s ním někam chodíš. " chtěl zase pokračovat v cestě, ale já ho zastavila.,,  Myslíš si, že mě nebolelo to jak jsi naštvaně odešel a nenechal si nic vysvětlit? Jsi můj nejlepší kamarád a odejdeš ve chvíli kdy jsme rozhádaní?! To nedává smysl a porušuje to všechno co by mělo mezi kamarády platit hlavně tu část, kdy by se kamarádi měli podporovat a pořád štěstí jeden druhému.  Srdci neporučím, ale co mám udělat aby jsi mi to odpustil." prohlédl si mě a pak se podíval někam za mě. Bylo mi jasný na koho se dívá. Coul tam totiž sedí každý ráno.,, Fajn do pátku si vybereš." nechápavě jsem se na něj podívala.,, Co si mám vybrat?" Přišel o krok blíž.,, Mezi ním a mnou. Buď budeš mít kluka nebo kamaráda."

Trvalo mi několik sekund než mi došlo před jaké rozhodnutí mě postavil. Hned potom jsem sebou málem dostala infarkt.,, Cože? Chceš abych si vybrala mezi klukem kterého miluju a  nejlepším kamarádem kterého považuji za svého druhého bratra?"
Zírala jsem na něj a doufala jsem že jsem se preslechla nebo že si dělá srandu, ale to co řekl myslel vážně.
,, Ano přesně tohle po tobě chci. Dělám to pro tvé dobro nechci aby ti ublížil." pak do mě drsl ramenem a odešel.

Ve škole jsem nedávala pozor. V hlavě jsem měla bordel a Beky tomu nepomáhala když do mě hučela něco ve smyslu.,, Musíš rozhodovat srdcem. Je to důležité rozhodnutí. Všechno je to jen na tobě. Kdo je pro tebe důležitější? " no opravdu mi pomáhala.

Odpoledne jsem měla jít ven s Coulem, takže jsem se stavila doma vzala jsem si instax a vyrazila jsem na smluvené místo. Netrpělivě jsem přešlapovala na místě a přemýšlela jsem, jak to řeknu Coulovi. Nevím co mi k tomu řekne, ale chci aby to věděl.,, Baf!!",, Aaaa!!" lekla jsem se Coula, protože jsem nevnímala okolí.,, Ahoj.",, Ahoj." objala jsem ho a on si semnou pak propletl prsty.

Šli jsme už několik minut a já na Coulovi otázky téměř nereagovala. Všiml si toho a zastavil. ,,Děje se něco?" starostlivě si mě prohlížel.,, Víš řekla jsem Sebastienovi a Beky, že jsme spolu.",, A?" teď se v jeho výrazu míchala starostlivost a zvědavost.
,, Beky to vzala naprosto v klidu, ale..." smutně jsem se podívala na Coula.,, Ale? Sky no tak mluv semnou.",, Sebastien se naštval, protože se do mě zamiloval a když jsem mu řekla ...dnes jsem za ním šla a chtěla jsem po něm, aby mi řekl co mám udělat, aby jsme byli zase v pohodě." víc jsem Coulovi stiskla ruku.,, A co máš udělat?" zeptal se zvědavě.,, Vybrat si." řekla jsem jednoduše. Coul zase nechápavě zíral.,, Vybrat si mezi tebou a Sebastienem."

Coul se posadil na nízkou zídku vedle nás a přitáhl si mě k sobě.,, Nejradši bych ho zabil, copak nechápe, jak těžký rozhodnutí ti dal? Teda myslím si, že je těžký, protože ehmm...." začal se v tom ztrácet, ale naprosto přesně věděl v jaké situaci jsem.,, Ano je to asi to nejtěžší rozhodnutí jaké jsem kdy musela udělat. Co mám dělat?" se slzami v očích jsem ho objímala.,, Nemůžu ti říct jak se rozhodnout, ale ať se rozhodneš pro kohokoli já tu pro tebe budu vždycky i když už třeba ne, jako tvůj kluk ale jen kamarád." posmutněl a pevně mě objal.,, Děkuju." hlesla jsem.

S Coulem jsme si užili hezký den dělali jsme, jako by to měl být ten poslední den, který spolu můžeme strávit jako pár. Byli jsme v lunaparku snad na všech atrakcích a zakončili jsme to pizzou. Pak mě odvedl do naší ulice a řekl.,, Chci, aby sis tenhle den zapamatovala jako ten nejkrásnější den strávený semnou. Uděláš to pro mě?" krásně se usmál. Usmál se úplně stejně jako když jsem ho viděla poprvé v té kavárně.,, Samozřejmě, protože to byl ten nejkrásnější den strávený s tebou." pak mě dlouze políbil a pomalu se ztrácel ve tmě.

Ležela jsem v posteli už v pyžamu a vysprchovaná, ale nemohla jsem usnout. Samozřejmě každá zamilovaná holka by si nejspíš vybrala svého kluka, ale můj nejlepší kamarád tu pro mě byl i v hodně špatných chvílích mého dosavadního života. Byl tu když jsem si zranila ruku a celou dobu mě podporoval. Byl tu když mi zemřel dědeček. Byl tu pořád a teď bych o něj mohla přijít.
Pak se tu nabízí otázka, proč to řeším když si vyberu Sebastiena můžu přece s Coulem chodit tajně a nebo můžu s Coulem být aspoň kamarádka, ale to bychom asi úplně nezvládli a stejně bych o něj přišla. Jenže když se rozhodnu pro Seba, tak mě bude víc pozorovat a hlídat a já nedokážu nic dlouho skrývat, byl úspěch, že jsem zvládla skrývat dva měsíce vztah s Coulem. A pak tu byla Faster stačil by jeden článek a Sebastien by mě nenáviděl.

Takže co mám dělat? Koho si mám vybrat? Obojí je stejný v každém případě o jednoho dřív nebo později přijdu a u obou by to bolelo stejně. Chtěla bych vědět co by dělali oni na mém místě jestli by si vybrali v jejich případě svou holku nebo nejlepší kamarádku. Seděla jsem v posteli opěrná o zeď a přemýšlela jsem jaké rozhodnutí je to správné.  Najednou mi cinkla zpráva. Koukla jsem na ní a stálo tam jen. Koukni na blog. Hned! Byla to zpráva od Coula. Otevřela jsem stránku Faster a začala číst.

###

SKYLAR JE OTRAVNÁ I PRO SVÉ PŘÁTELE !

Dnes ránu u školy proběhla hádka mezi Sebastienem a Skylar. Nemusím je představovat o obou jsem tu už několikrát mluvila.  Skylar svého kamaráda netrpělivě několik minut vyhlížela a když konečně přišel tak ho seřvala jako by byl malý kluk. Bohužel se nám nepovedlo zachytit o čem přesně si povídali, ale s jistých potvrzených zdrojů máme, že se již včera pohádali v kavárně také se nám doneslo, že Sebastien odcházel opravdu naštvaný. Také tam prý padlo Coulov jméno. Zdá se za jejich rozpory stojí sama naše hvězda Coul Harper. Co se asi stalo? doufám, že se to brzy dozvíme, protože by mě to velice zajímalo. Ach Skylar doufám, že si na Coula pořád nemyslíš.

S láskou vaše Faster.

###

Jen jsem protočila očima a vypla telefon už nemělo cenu to komentovat, ale všimla jsem si, že je tam fotka z kavárny a velice překvapivě je focená ze stejného místa jako ta fotka s Coulem, když jsme vyšli nastejno. To by se mělo pořešit. Pak už jsem usla.

Každopádně ráno jsem byla rozlámaná, nevyspalá a stále nerozhodnutá. Slezla jsem do kuchyně se Starkym v náruči a velmi ledabyle jsem pozdravila.,,Brý ráno."
Položila jsem Starkyho na zem nalila jsem mu vodu nasypala granule a nechala jsem ho, aby se nasnídal. Sama jsem se pak doplazila ke kávovaru a udělala jsem si kafe.

,,Ty teda vypadáš, spala jsi vůbec?" hodila jsem po mamce unavený pohled.,, Myslím, že minimálně čtyři hodiny jo." nalila jsem do sebe ještě horké kafe a šla jsem zase do pokoje.,, Počkej a co snídaně?" křikla za mnou mamka.,, Nemám hlad." vyběhla jsem schody a vrazila jsem do svého pokoje. Hodila jsem na sebe černý svetr s jedním červeným pruhem, nějaké rifle a tím jsem skončila, udělala jsem si ledabylý drdol a trochu jsem zamaskovala kruhy pod očima.

Když mě viděla Beky a Coul, tak se zhrozili.,, Takhle to nepůjde podívej se jak vypadá." bavili se o mě beze mě i když jsem stála vedle nich.,, No tak nedělejte, že tu nejsem. Jsem jen ospalá.",, No právě. Vypadáš jako zombie a nedáváš ve škole pozor. A vezmi si, že je teprve úterý. Jak budeš vypadat v pátek? Pokud se nerozhodneš dřív což, ale v tvém případě nehrozí, protože ty budeš milionkrát přemýšlet nad každým pro a proti. Které tenhle ten a ten druhý mají.,, Hele pořád ještě stojím tady." ozval se Coul.

Další dvě noci byli úplně stejné nespala jsem ráno jsem do sebe hodila jen kafe a vypadala jsem jako zombie. Coulovi se to nelíbilo teda vlastně nikomu se to nelíbilo...

Tady je další kapitolka Chci vás upozornit, že zítra nejspíš vyjde jen jedna nebo žádná protože pojedu do školy na praxe a v úterý vyjdou až večer. Tak se na mě prosím nezlobte jinak by poté měli vycházet kapitoly zase normálně, ale nic neslibuji. Mám toho teď moc.

Sebastien zasadil Sky docela silnou ránu chová se jako dítě ve školce. Chce snad aby Skylar z toho hráblo? Ach jo co si jen počne?

 Přeji vám příjemnou neděli. 

Napřečtenou!

Girl with guitarKde žijí příběhy. Začni objevovat