8.kapitola- telefonát

459 32 4
                                    

,,Tady někdo nehodlá ustoupit i když ví že nemá pravdu. Nebuď tak tvrdohlavá Sky....Ty víš, že jsem skvělý kytarista."
Ano vím, a jsi i velký egoista co? Prostě nemůžu přiznat, že je skvělý, to by si pak myslel, že je snadný nademnou vyhrát.

Z přemýšlení mě vytrhl jeho hlas.
,,Nad čím přemýšlíš?" trhla jsem sebou a vrátil se do reality.,, Ale, nad ničím. Zahraješ mi ještě něco?" usmála jsem se a ukázala na kytaru.
,,Když tak později, teď bych se o tobě chtěl něco dozvědět." posadil se na okraj mola a já jsem si se zaváháním sedla k němu.

,, Tak co povíš mi něco o sobě nebo o písničce, kterou jsi zpívala? Od toho setkání v kavárně mě dost zajímáš. " překvapeně jsem se na něj podívala abych zjistila jestli to myslí vážně.,, Nekoukej tak myslím to vážně." z Coula jsem se podívala na moře a potom na nebe poseté hvězdami, zářily jasně jedna vedle druhé. Nejkrásnější byl, ale dorůstající měsíc, který mezi hvězdami zářil jako král nebes.

Otočila jsem se ke Coulovi čelem a nohy dala do tureckého sedu. Chtěla jsem mu něco říct, ale začal mi zvonit telefon.,, Promiň. " zvednu ho a v telefonu Beky.
***
B:,, Kámo ty jsi prý s tím novým klukem mluvila. Jak to, že se to dozvídám jako poslední?!"

S:,, Chtěla jsem ti to říct zítra ráno. "

B:,, Ví to celá škola a všichni, že jsi jediná kdo s ním mluvil a kdo do něj vrazil, aby s ním mohl mluvit a já bych to měla zjistit až ráno?"

S:,, Jak jako, že to ví celá škola a já do něj nevrazila abych s ním mluvila
bylo to vzájemný teda vrazili jsme do sebe náhodou a teď ti to nemůžu vysvětlovat..."

B:,, Fajn přečtu si něco málo o něm na stránce od Faster, ale řekni mi aspoň jeho jméno. Prosím."

S:,, Fajn jmenuje se Coul a teď už dej pokoj. Zítra ve škole ahoj. "

B:,, Ahoj zítra chci detaily."

S:,, Jasný. "

***
Vypla jsem telefon a otočila jsem se tak, abych na něj viděla, ale spustila jsem nohy dolů z mola. Coul nasadil pobavený úsměv.
,, Co? " zeptala jsem se s nakloněnou hlavou na stranu. Vlasy mi tak spadly do obličeje. Projela jsem si je rukou a dívala se na něj.

,, Ty jsi do mě narazila, abych se s tebou bavil jo?" potěšeně se usmál.
Drcla jsem do něj ramenem a zamračila jsem se.,, Ty víš, že takhle to nebylo." chytil se za bradu a zamyslel se.,, Vím že to vím?..... Jo vím to."
Pak se zašklebil a drcl do mě ramenem taky.,, Víš, že se to nedělá?"
Překvapeně se na mě podíval.,, Co jako?" ,, Poslouchání cizích rozhovorů. " nahodila jsem rádoby vážný výraz a nadzvedla jsem jedno obočí.

,, Nemáš to mít tak nahlas, a navíc jsem zaslech své jméno, tak mě to začalo zajímat. Jsem od přírody zvědavý." šibalsky se usmál a podíval se na hvězdy. Nedíval se na ně jako člověk co chce zjistit jestli je ještě tma, díval se na ně se zájmem hledal souhvězdí soudě podle jeho výrazu a očí, které se mu pohybovali do všech stran.

Najednou se otočil mým směrem a začal mluvit.,, Tak co se o mě povídá ve škole? Kolik teorií na můj nástup na školu mají? " nervózně si přejel rukou po zátylku.,, Někteří tvrdí, že jsi provedl něco hrozného. Tak jste se museli přestěhovat. Další tvrdí, že jsi se přestěhoval kvůli práci rodičů a 1% tvrdí, že jsi masový vrah a přišel jsi nás všechny zabít." strčila jsem do něj a on se nad mými slovy zasmál.,, No to poslední sis teď vymyslela, ale je to tak. Přišel jsem vás všechny zakopat na své zahradě za domem." Začal se hlasitě smát a já sním.

Pak mi začalo zvonit upozornění, že už je čas jít domů, abych se ještě aspoň trochu vyspala.,, Ehmm já už musím, tak zítra.... vlastně dneska ve škole. Zvedla jsem se a vydala se domů. Šla jsem opravdu rychle, protože jsem nechtěla, aby mě šel doprovodit. Potřebovala jsem si urovnat myšlenky. Zase jsem vlezla oknem do pokoje převlekla jsem se do pyžama a konečně po celém tom podivném dnu do své postele. Ani ne za pět minut jsem se ponořila do světa snů.

Páni Coul se zdá jako nejpohodovější sériový vrah, které jsem měla tu možnost potkat. A co vy taky jste potkali poprvé takového sériového vraha?:D :D Samozřejmě si dělám srandu. Coul je zatím super. Co myslíte vy jaký se vám Coul zdá? A o jaké stránce to Beky mluvila? No uvidíme co se bude dít dál. :D

Přeji hezký den. Napřečtenou!

A nechci prudit, ale můžete kouknout na můj instagram zaměřený na nové i již vydané knihy tady na wattpadu. Instagram ta_z_wattpadu! 

Girl with guitarKde žijí příběhy. Začni objevovat