Oznamuju mamce, že odcházím a rvu si sluchátka do uší. Vydala jsem se tou nejkratší cestou na náměstí, protože mám jen 20 minut tam dojít a koupit si kafe, které po těch hloupých otázkách od doktorky potřebuji.
O 10 minut později...
,, Co to bude? "usmál se na mě milý černovlasý kluk za pultem v kavárně. ,, Dobrý den jedno oříškové latté a 4 cookies." řekla jsem a oplatila mu úsměv. ,,Jistě to je z naší podzimní nabídky, že?" zeptal se zdvořile a podíval se na lístek s podzimní nabídkou, který ležel před ním.,, Ano je, ale měli by ho přidat do normální nabídky je výborné a ty nasekaný oříšky nahoře to je dokonalé." rozvášnila jsem se nad kávou tak, že jsem se za sebe začala stydět. Ten milý sympatický kluk mě v tom, ale nenechal.,, Jsem stejného názoru je přímo famózní a je škoda, že je tu jen jednou nebo dvakrát do roka." začali jsme se smát a důležitě si přikyvovat.
Pak mi podal kávu a cookies v papírovém sáčku, ale neřekl si o peníze a tak jsem okamžitě řekla.,, Kolik jsem dlužná?" otevřela jsem peněženku a čekala co z něj vypadne, ale on zakroutil hlavou.,, Nic zlepšila jsi mi náladu slečno dnes máš kávu zadarmo." vykulila jsem na něj oči a dobrou půl minutu jsem nechápala.,,Co? To ne, nechci, aby jsi za mě platil kávu však mě ani neznáš." natáhl ke mě ruku přes pult a řekl.,, Coul."
Natáhla jsem k němu ruku taky a představila jsem se.,, Skylar". ,,Tak vidíš už se známe. Takže káva je na mě. A teď už neprotestuj Skylar.",, Ale já..." zavřela jsem pusu a pak jsem jen poděkovala a s úsměvem odcházela.,, Není zač. " zabouchly za mnou dveře a já se ještě jednou podívala skrz velké prosklené okno dovnitř na sympatického kluka, který mi koupil kafe a k mému překvapení se on díval na mě. Rychle jsem se usmála a pospíchala mimo dohled. Ale pořád jako bych cítila jeho modré oči, jak se mi zarývají do zad.Na místo setkání jsem dorazila poslední. Sebastien, Henry i Rebeka už tam stáli a když mě uviděli tak začali mávat a pískat. Beka je stejně vysoká, bruneta jako já. Má oříškově hnědé oči. A veselý úsměv.
Sebastien je blonďatý má tmavě hnědé oči a rošťácký úsměv. A vždycky s ním je sranda.
A pak tu máme Henryho to je kluk s rozcuchanými špinavě blond vlasy a zelenýma očima. Přišla jsem k nim a každého jsem objala, jako vždy, tyhle lidi znám od školky a jsou nejlepší, bez nich nedám ani ránu. Jsme nerozlučná parta. Už od školky kdy nám kluci půjčovali autíčka ve kterých jsme vozili panenky.,, Kam půjdeme? " zeptala jsem se nedočkavě a upíjela jsem u toho kávu, stejně jako Rebeka která si ho nejspíš koupila jinde než já, protože měla jiný kelímek.,, No nejdřív nám řekni, jak bylo u doktora a vysvětli důvod pozdního příchodu." Řekl rozhodně Sebastien.,, Tak zaprvé u doktorky to bylo stejný, jako vždycky ten její kolovrat pak 15 minut mluvení s tátou a 10 minut "hýbat" rukou. Hádka s tátou. Nakonec jízda domů nic zvláštního ani zajímavého." sedla jsem si na lavičku k ostatním, ale ne jako normální civilizovaný člověk, ale na zadní opěradlo. Jako seděla i Beka (Rebeka). Koleny jsme se opíraly o kluky a bavili jsme se s nimi.
,, No a teď vyklop proč jdeš pozdě? jde vidět, že se té odpovědi schválně vyhýbáš. A navíc moc často pozdě nechodíš. " podíval se na mě podezřívavě Sebastien.,, No byla jsem si koupit kávu." usmála jsem se a usrkla si z kelímku.,, No tak už tě znám, teda známe víc, jak osm let tak koukej vyklopit proč jdeš pozdě." Nadzvedl jedno obočí a čekal.,, Ehmmm...... A koupila jsem vám cookies." začala jsem se smát a ostatní neudrželi svoje vážné výrazy a začali se smát taky, ale to co přišlo pak bylo zlý. Vrhli se ke mě a začali mě lochtat, až jsem málem spadla z lavičky.,, Fajn, fajn, dost to stačí prosím!!!!"
,,No tak povídej." Netrpělivě se posadili, ale nespouštěli ze mě oči. No byla jsem koupit kávu a Cookies, a za pultem byl moc milý kluk jmenoval se Coul a dal mi kávu i sušenky zadarmo.
,, To byl nějaký děvkař ne? Ten dá kávu zadarmo každý druhý." pronesl Sebastien celkem nezvyklým tónem.
,, Co proti němu máš? však si ho ani neviděl." Podívala jsem se na něj a nastalo několika vteřinové ticho.,, Tak teď jdeme uskutečnit ten náš skvělý plán. " pronesl najednou Henry. Podívala jsem se na něj s tázavým pohledem, a jemu konečně došlo, že vůbec nemám tušení co je to za plán.,, Aha ty to nevíš no tak to vyrážíme ať to všechno stihneme." Začal se smát a jen nechápavě nadzvedla koutky úst.
Došli jsme ke kinu a mě konečně došlo co je za den, a jaký plán máme. Dneska je ten den kdy jsme se seznámili. Už je to 13 let. Tedy není to úplně přesně, ale tak přibližně. A v tenhle den chodíme do kina na jídlo a poslední aktivita se vymyslí potom. Loni to byl skok na laně z mostu. A rok před tím jsme lezli po vlacích. Jo jinak jsme hodný lidi.
Zašli jsme na komedii, pak do mcdonaldu, a pak jsme si sedli na kamen u moře a přemýšleli nad dnešním nezapomenutelným zážitkem.,,Co si jít zaplavat do moře večer?" zeptal se Henry. Já i Beka jsme se na něj podívali jako by spadl z Marzu.,, Co je? Byl to nápad?"
,, A co jít na párty k Alexovi?" zeptala se Beka. Všichni jsme věděli, že je do něj zamilovaná, ale nikdy mu to neřekla. Tentokrát se na nás podívali kluci, jako bychom spadli z Marzu my.
,, A co třeba..... Posprejovat nějakou budovu jen tak z hecu??" pronesl Sebastien.,, Nemusíme ničit veřejný majetek, aby jsme si dnešek užili." řekla jsem já a napadlo mě, že je jedno místo kam se nesmí, ale je tam nejlepší výhled na město.
,, Mám nápad!!" Vykřikla jsem nadšeně. Ostatní se na mě okamžitě otočili a já se usmívala od ucha k uchu. ,,Zajdeme na Buildmarks. Ale chce to, aby jsi ty sehnal nějaký pití, ty deku a ty a já seženeme něco, co nám připomene proč se spolu bavíme. Za půl hodiny pod budovou Buildmarks."
,, A jéje ukázala se drsná, velitelka Sky, ale ten nápad je asi nejlepší tak jdeme." řekl Sebastien a začal se spolu s ostatními zvedat, každý jsme se vydali za svým úkolem...Tak co jak se vám kniha zatím líbí teď tam sice není nic moc tak zajímavého, ale to přijde. Pro Sky jsou přátelé moc důležití, protože to byli právě oni kdo jí po té nehodě pomáhal normálně fungovat. Tak to vidíte vymýšlet blbosti a nebezpečné věci jí stále jde. Co si zatím myslíte o tomhle příběhu? Vím je to jen třetí kapitola, ale stejně zajímá mě váš názor jaká asi Sky bude?
Na přečtenou večer!
ČTEŠ
Girl with guitar
RomancePříběh o dívce co miluje hraní na kytaru od malička hraje, ale jednou se něco stane a ona musí přestat úplně se změní a nikomu z jejích přátel ani rodině se to nelíbí. Jednoho dne přijde někdo kdo jí vrátí chuť do života a je dost možné, že se poku...