Následující den ráno všechno vypadalo v pohodě až na to, že se Coul i Sebastien chovali divně. Sebastien stále zkoumal můj obličej a Coul se na mě radši ani nepodíval. Když jsme čekali na zahájení dnešní první hry Coul postával opodál a nepromluvil semnou ani jediné slovo.,, Co s tebou je?" zeptala jsem se ho na rovinu. ,,Nic jen jsem nevěděl, jak s tebou mám mluvit." protočila jsem oči.,, Třeba úplně normálně všechno by bylo lepší než mlčení a postávání okolo."
,, Dobře." pak zase začal normálně komunikovat a všechno bylo v pohodě. Zbytek dne byl stejný jako každý jiný, až na to že večer byla páry. Všichni se shromáždili na prostranství mezi chatkami a začala hrát hudba. Když bylo 10 hodin mladší děti šli spát a mi jsme mohli zůstat ještě vzhůru. Kluci vytáhli láhev alkoholu jako, první se jí ujal Coul hned potom Sebastien pak Henry a pak to převzali holky. Já jsem radši vynechala musel zůstat někdo střízlivý a krýt zbytek.
Když byla většina lidí už opravdu dost opilá vzal mě Sebastien stranou.,, Co se děje?" mluvil dost zmateně, ale pochopila jsem.,, Ani nevíš, jak jsi mi ublížila přísahala jsi, že jsi to s tím klukem skončila, ale já vás viděl, viděl jsem jak se líbáte u bazénu. Jsi mrcha a já blbec jsem do tebe zamilovaný!" vykřikl najednou.
Zůstala jsem tam jen stát za nedlouho Sebastien odešel a nechal mě tam jen tak stát s mými myšlenkami. Došla jsem k Beky a vzala jsem jí asi třetí lahev alkoholu ruky už tam moc nebylo to mi ovšem nevadilo obrátila jsem do sebe celou lahev a odešla jsem do naší chatky.
Ráno jsem se probudila a kupodivu mi nebylo špatně za to holky vypadali, jako by je přejel parní válec, ale stále neměli na kluky. Když jsme vyšli z chatky kluci měli sluneční brýle na očích a snažili se udržet na nohou. Naschvál jsem zařvala.,, Dobré ráno kluci!" všichni si zacpali uši a sborově křikly.,, Pssssssst!" s holkama jsme se začali smát. Dost mě překvapilo že Scharlotte zatím byla dost v pohodě dokonce se s námi i smála.
Při obědě už byli všichni naprosto v pohodě a od Sebastiena jsem se ráno dozvěděla že si z večera nic nepamatuje ani to, že semnou mluvil. Dnes večer měla být noční hra, ale věděli o tom jen starší a učitelé. Děti budou mít totiž uprostřed noci budíček. Po večeři jsme zůstali v jídelně, aby jsme se domluvili co. A jak.
Nakonec to dopadlo tak, že jsem na třetím stanovišti kde budu strašit. S holkama jsme se namalovali a pak jsme šli vedle ke klukům a namalovali jsme i je. Chtěla jsem malovat Sebastiena, ale toho se ujala Beky, takže jsem šla ke Coulovi seděl na své posteli a rval se do své mikiny. Čekala jsem, že se k němu vrhne Scharllote, ale ta se zasekla u Simona vypadalo to, že konečně našla kluka kterého hledala. Už ani nebyla na všechny okolo zlá.
Přisedla jsem si ke Coulovi a vytáhla jsem barvy na obličej. Udělala jsem z něj ukázkového zombíka. Když jsem byla hotová musela jsem si ho vyfotit.,, Proč si mě fotíš?" zeptal se vylekaně.,, Protože vypadáš vtipně." pronesla jsem. V ten okamžik jsem úplně vypustila, že mě pozoruje Sebastien a vlastně všichni. Smála jsem se s Coulem a bylo mi dobře.
Později už všichni odcházeli a já si uklízela barvy zůstala tam jen Scharllote. Jedna barva mi padala a pravou ruku jsem měla plnou, tak jsem se prostě natáhla a chytla jsem to levou, vůbec jsem si to neuvědomila až když jsem zachytila Scharllotin překvapený pohled.,, Prosím vím že mě nemáš ráda, ale nikomu to neříkej nedávno se mi ruka zlepšila a já to chci mít jako překvapení prosím."
Chvíli nic neříkala pak, ale přišla ke mě a podala mi ruku.,, Chybí mi moje kamarádka Sky. Mrzí mě, jak jsem se k tobě chovala a slibuju, že to nikomu neřeknu. Myslím, že mi ty peníze stouply do hlavy. Všechno jsem si, ale uvědomila až tady. Takže mír?" zůstala jsem stát na místě a jen jsem si jí prohlížela upřímně se usmívala a podávala mi ruku na důkaz míru. Přijala jsem jí, ale ještě jsem si jí přitáhla k sobě a objala jí. Dřív jsme bývaly kamarádky, ale jakmile její otec zbohatl chovala se hrozně. Teď to byla ta stará Scharlotte, kterou jsem měla ráda.
,,Páni o co jsem přišla?" zeptala se Beky, která se vrátila.,, Myslím že jsme zase kamarádky." usmála jsem se na ní.,, Vy jste se usmířili po tom všem co ti udělala? " nevěřícně na nás koukala.,, Jo, odpustila jsem jí. Odpustíš jí taky?" Beky nevěděla co má dělat jen stála a koukala.,, Jestli mi neodpustíš pochopím to chovala jsem se hrozně, moc jste mi chyběli a já jsem si to nechtěla připustit došlo mi to pozdě.
Beky jí neodpověděla jen jí objala na důkaz odpuštění, zase jsme byli kamarádky jako když jsme byli malé.
Vyšli jsme z chatky a kluci tam už netrpělivě pochodovali. Vydali jsme se do lesa na svá stanoviště a čekali jsme na děti. Cestou jsme rozsvítili svíčky, aby děti nezabloudili nebo nesešli z lesní pěšinky. Už procházeli poslední děti, které jsem vystrašila, když se u mě objevil Sebastien.,, Proč jsi mi neřekla že víš, že jsem vás viděl s Coulem jak se líbáte to ti už nestojím ani za to, aby jsi mi řekla pravdu?! Myslel jsem, že jsme přátele a taky jsem si naivně myslel, že jsi se do mě taky zvládla zamilovat, ale ty stále miluješ toho namachrovaného imbecila! Jak si mohla." narazila jsem zády do stromu a nebylo úniku nevěděla jsem co mu mám říct ani co udělá.
Z ničeho nic se tu objevil Coul.,,, Nech jí být nevidíš, že se tě bojí?!" Řekl naprosto v klidu.,, Ty se do toho nepleť dokud jsi tu nebyl všechno bylo v pohodě, ale jakmile ses tu objevil všechno jen kazíš. Nestarej se a vypadni." Coul chytil Sebastiena za paži a dotáhl ho o kus dál.,, Řekl jsem ti ať se nestaráš!" najednou se Sebastirn ohnal a jednu Coulovi vrazil.
Tak tohle nedopadne dobře. Jestliže se teď začnou prát tak to akorát způsobí další problémy. No uvidíme. Co teprve to usmíření Scharlotte a Skylar? To je teprve bomba. Myslíte, že má Scharlotte něco za lubem nebo to myslela upřímně? Jaké pocity ve vás tohle vyvolává? Máte nějakou novou teorii? Nebojte se mi jí napsat moc ráda si jí přečtu. :D
Napřečtenou u další kapitolky. :D
ČTEŠ
Girl with guitar
RomancePříběh o dívce co miluje hraní na kytaru od malička hraje, ale jednou se něco stane a ona musí přestat úplně se změní a nikomu z jejích přátel ani rodině se to nelíbí. Jednoho dne přijde někdo kdo jí vrátí chuť do života a je dost možné, že se poku...