13.kapitola - radši neviditelná

428 32 5
                                    

Odstoupila jsem od Coula a spolu sním jsem došla k našemu domu.
Otocila jsem se na něj a s úsměvem jsem mu poděkovala.,, Dekuju za doprovod a za všechno však víš."
Stáli jsme naproti sobě a byli jsme opravdu blízko k sobě. Přiblížil se ještě blíž a spojil naše rty. NChvilku jsem si jeho polibek vychutnávala, ale pak jsem odstoupila. Naskočila mi husí kůže a Coul si toho nejspíš všiml o krok odstoupil a usmál se. ,, Myslím, že by jsi měla jít do tepla." Řekl s úsměvem. Usmála jsem se na něj taky a konečně jsem zašla do domu. Ještě jsem se otočila a koukla jsem se oknem u dveří, ale Coul už tam nebyl. Doma bylo zhasnuto. Svezla jsem se zády po dveřích a dosedla jsem na zem. Nevěděla jsem jestli se smát nebo brečet byla jsem šťastná i smutná a naštvaná pocity se ve mě prali jako  dva lvi o poslední flákotu.

Napsala jsem mamce, že jsem doma a zavřela jsem se v pokoji. Vlezla jsem do sprchy a přehrávala jsem si v hlavě všechno co se dnes stalo. Byl čtvrtek 14.října a já byla za jeden den dvakrát ponížená. A bylo to díky příchodu nového kluka, kterého měli všichni v merku. A každá holka by s ním nejradši začala chodit hlavně Scharllote ho chtěla dostat. A ten kluk mi dnes ukradl polibek, ale já jsem toho nelitovala. Z celého dne to bylo určitě to nejhezčí.

Už ve velké mikině a šortkách jsem vlezla pod deku a podívala jsem se na hodiny byla půlnoc a mě se ještě nechtělo spát. Odemkla jsem telefon a zase se mi ukázal blog od Faster. Znovu jsem četla celý článek s názvem SKYLAR OPĚT ÚTOČÍ!! Přečetla jsem si i ten předchozí. Byla jsem naštvaná a smutná a vrtala mi hlavou jediná otázka. Jak mohla Faster získat tyhle fotky a falešné informace? Tohle byla poslední věc nad kterou jsem přemýšlela než jsem se propadla do říše snů.

Vzbudila jsem se celkem brzo, bylo sedm a já jsem se převalovala v posteli. Do školy se mi dnes opravdu nechtělo, ale musela jsem, protože dokud nemám horečku, nezvracím nebo neztratím hlas musím do školy. Vstala jsem, ale zůstala jsem zabalená v dece. Usadila jsem se do výklenku u svého okna a pozorovala, jak venku začíná svítat a jak mlha postupně opadá.

V osm jsem se zvedla z výklenku hodila deku na postel a začala si hledat ve skříni něco v čem nebudu dnes vůbec vidět. Nakonec jsem vytáhla černou koženou bundu, černé potrhané ryfle a vínovou mikinu s kapucí. Vyčistila jsem si zuby a lehce se nalíčila. Vlasy jsem nechala rozhozené přes ramena.

,, Dobré ráno Sky. Jaká byla párty? " pozdravila mě mamka a položila na ostrůvek před bratra míchaná vajíčka.
Když jsem si bratra pořádně prohlídla viděla jsem kruhy pod očima z nedostatku spánku a cucflek na krku. Zřejmě to byla dobrá párty. A můj 'milovaný' bratříček to kapku přehnal s alkoholem a celý den bude trpět nedostatkem spánku a bolestí hlavy.

,, Jo super moc jsem si jí užila.",, Ale vždyť..." vrhla jsem na bratra vražedný pohled a ten okamžitě zavřel pusu. ,,Tak to je skvělé." řekla mamka a položila na mé místo taky snídani. Zamířila ke kávovaru. Dostala jsem strašnou chuť na kávu a vypadalo to, že bratr by ho taky ocenil. Vytáhla jsem svůj a bratrův hrnek a udělala nám nejlepší kávu kterou ten stroj uměl. Postavila jsem hrnek před bratra a ten jen děkovně přikývl.
Posadila jsem se vedle něj a začala jsem snídat.

,, Vezme tě do školy Kyle? " zeptala se máma a obě jsme upřely pohled na bratra. Ten se rýpal ve vajíčkách a sem tam si usrkl kávy. Když pocítil naše pohledy podíval se naším směrem.,, Jojo vezmu." pak se zvedl kopnul do sebe zbytek kávy a pomalu se vlekl ke schodům nahoru.

,, Jak je na tom táta, včera nevypadal moc dobře." řekla jsem starostlivě.
,, No má nejspíš chřipku, ale nejsem si tím jistá. Nemusíš se ovšem bát, táta se z toho brzo dostane." pak se vesele usmála a pohladila mě po vlasech.,, Dobře kdyby něco, tak nám to řekneš že jo?" vůbec to nebyla blbá otázka, táta měl před pár lety těžký zápal plic a málem to nepřežil, takže se o něj po právu bojíme.,, Jasně zlatíčko neboj se." usmáli jsme se na sebe a každá jsme  se pak začala věnovat tomu svému. Já jsem snídala a mamka nejspíš dělala tátovi čaj.

,, Ségra dělej to ten batoh vyrábíš?!"
Křičel na mě bratr ode dveří. Hledala jsem sluchátka ve svém pokoji, ale nemohla jsem je najít tak jsem se na to vykašlala a rychle jsem seběhla za bratrem. ,,To je dost, proč ti to tak trvalo?" ptal se dost podrážděně.
,, Něco jsem hledala, ale už jsem tu tak jedem ne?" odpověděla jsem kousavě.

Bratr zastavil před školou a já si už v autě nasadila kapuci.,, Proč to děláš? " překvapeně si mě prohlížel.,, Tys to nečetl?" překvapeně jsem se na něj dívala.,, Co jako?" vytáhla jsem mobil z kapsy a ukázala mu oba články od Faster.,, Ježíš ségra víš kolikrát jsem tam byl já než jsem se stal kapitánem týmu?" zasmál se a a ukázal na telefon.,, Ne nevím, ale to nemění nic na tom, že ty jsi teď oblíbený a ze mě je teď ta holka co údajně útočí na kluky." zabořila jsem pohled do klína.,, Nic si z toho nedělej až se stane něco nového, tak na tohle všichni zapomenou." položil mi ruku na rameno a donutil mě tak se na něj podívat.,, Jenže to může trvat měsíce. Už musím jít. "

S kapucí na hlavě a sklopenou hlavou jsem došla ke svým přátelům. Cestou jsem cítila pár nepříjemných pohledů zabořených do mých zad.,, Ahoj. " polohlasně jsem je pozdravila a přisedla jsem si k nim.,, Jsi v pořádku? Četli jsme to od Faster mrzí nás to, měli jsme jít s tebou domů a ne se bavit bez tebe. Chyběla jsi nám tam." řekla Beky.
,, Ale prosím vás, určitě jste si to skvěle užili, víte že nejsem moc společenský typ." falešně jsem se na ně usmála a doufala jsem, že nepoznají, že mě to mrzí a štve zároveň.,, Justin se nechoval dobře zasloužil by si dostat přes držku. " Řekl rozzlobený Sebastien. ,,Uklidni se, mě je to jedno aspoň jsem si pročistila hlavu a prošla jsem se." poposedla jsem si a podívala se na Beky. Ta se mračila nad telefonem.,, Nemrač se tak zůstane ti to. " kluci i já se začali smát jen Beky zakroutila hlavou.,, Mě to nejde do hlavy, na tom místě odkud je to focený nikdo nebyl, byl tam prázdný stůl a na tohle místo jsem koukala než jsme vešli dovnitř." nechápavě jsme na ní zírali a čekali na vysvětlení jejího výlevu.,, No tyhle fotky jsou focené z míst, kde nikdo nebyl na obě místa jsem koukala chvíli před tím než jste vešli s Coulem nebo než jsem zašla do domu. Jak mohla získat Faster ty fotky?" rozhodila rukama a podívala se na nás, už jsme pochopili, že mluví o fotkách na blogu, ale nevěděli jsme proč to řeší.,, Nech to být ještě si zavaříš mozek." pronesl naprostou hloupost Henry. Tím nás, ale rozesmál.

,, Hele Coul. " Beky kývla směrem ke schodům školy, kde seděli oblíbení kluci jejich holky můj bratr a teď se k nim blížil i Coul. Podívala jsem se směrem kterým kývla.
Stala se z něj hvězda rychleji než spadne chleba namazanou stranou na zem. Nevím proč jsem použila tohle přirovnání, možná mám hlad?

Prošel kousek od nás, ale na mě se ani nepodíval navázal oční kontakt s Beky a pak přeskočil někam za nás. Otočím se a tam kráčí ona... Královna všech technik, jak sbalit kluky, Scharllote Fischerová. No bezva.

Tak jo další kapitolka dnes trochu později než obvykle, ale učím se k maturitě a moc nestíhám proto mě následující měcí a půl omluvte pokud zapomenu vydatt kapitolku úplně nebo nebudou vycházet tak pravidelně jako vždy. Vím že to jistě pochopíte a nebudete se zlobit. Jsem moc vděčná, že mi čtenáři stále přibívají a, že vás moje knihy baví. Jste úžasná komunita pro, kterou je radost psát.

Také děkuji za úžasné komentáře. Mám vás moc ráda.

Napřečtenou u další kapitoly!

P.S. Také bych ráda věděla, jestli jste spokojení s mými ilustracemi, které se snažím pridávat ob kapitolu nebo dvě. NApište mi jestli se vám vůbec líbí a jestli jste si to takhle přibližně představovali nebo si to představujete úplně jinak než to já kreslím.

Girl with guitarKde žijí příběhy. Začni objevovat