43.kapitola - Coul a ona!

291 26 14
                                    

Zvedla jsem se až se chodba úplně vylidnila a utekla jsem pryč. Zamířila jsem rovnou domů. Když jsem přišla skopla jsem boty a lehla jsem si na postel, tekly mi slzy a nešli zastavit.
Všechno to bylo kvůli té Sebastienovo hloupé podmínce. To ostatní by jsme zvládli. Mám toho dost teď mu ukážu jaké to je.

Ještě jsem sice měla hodinu, ale napsala jsem Beky ať mě omluví. Ani ne za hodinu někdo zazvonil. Sešla jsem schody a koukla jsem okýnkem vedle nich stála tam Beky. Otevřela jsem a pevně jsem jí objala.

,, Co se stalo?" zeptala se okamžitě, když jsme seděli na posteli.,, Coul mě úplně a definitivně nechal. Vím, že jsem Sebastienovi slíbila, že Coula nechám, ale já ho miluju a nemůžu ho jen tak nechat.,, Já to chápu a rozumím ti, Sebastien nepřemýšlel když tě postavil před takové rozhodnutí, ale když semnou mluvil řekl, že to udělal, protože se o tebe bál a taky proto, že tě miluje."

,,Super a teď mi řekni co mám dělat?" ,, No v téhle situaci jsem ještě nebyla. Takže ti asi nepomůžu, ale přinesla jsem ti zmrzlinu." usmála se a podala mi lžíci a zmrzlinu sama si vyndala taky lžíci a začali jsme jíst. Najednou jí cinklo upozornění.,, To je Faster něco zveřejnila. Coul už na tebe asi zapomněl." Ukázala mi telefon a nadpis byl.

###

COUL HARPER MÁ NOVOU DÍVKU

Tak dnes jsem dostala úžasnou fotku jak se Coul Harper líbá s Keren Terxovou. Tahle fotka to dokazuje, jejich vášnivý polibek na pláži byl zdokumentován. Takže milá Skylar a Charlotte máte smůlu náš Coul se zamiloval opravdu a vášnivě do Keren. Coul je nyní oficiálně jmenován školním hřebcem. Ty válíš Coule!!

Faster se loučí, ale budete mít všechny zprávy jako první.

###

Beky se na mě smutně podívala já jen mykla rameny.
Byl pátek a tak jsem si musela zabalit, protože se v pondělí v šest ráno jelo na ten tábor a balení mě opravdu nebavilo navíc jsem chtěla být celý víkend pryč.

Hned co Beky odešla jsem oznámila mámě, že jedu zase na ten tábor a že potřebuji koupit nějaké věci. Mamka úplně v pohodě semnou nasedla do auta a zajeli jsme do obchoďáku. Akorát jsme zastavili na parkovišti a já jsem po vystoupení zbystřila černý rozcuch. Coul seděl na motorce a povídal si dalšíma klukama na motorkách. Za ním seděla nějaká holka a já poznala, že to je ta co o ní Faster psala na blogu. Byli jsme nucené s mámou projít kolem nich.

Nasadila jsem si kapuci své mikiny víc do obličeje a šla jsem po boku mámy věděla jsem, že mám ještě trochu zarudlé oči od pláče. Máma nepochopila můj záměr a sundala mi kapuci z hlavy.,, Proč si jí nasazuješ bude ti horko." Takže jsem procházela kolem Coula. Neměla jsem v plánu se na něj podívat, ale nedalo mi to. Uviděla jsem tu holku, jak si mu sedá na klín a on jí jezdí rukama po zádech a líbá jí přišlo mi, že to dělá schválně, aby mi bylo jasné, že je mezi námi konec. Vešli jsme do obchodu a já jsem zabodla svůj pohled do podlahy bolelo mě ho takhle vidět s ní. Nakoupili jsme a já doufala, že už tam nebudou. Naštěstí už odjeli.

Když jsme dojeli domů pomohla jsem mamce s věcmi a šla jsem si dobalit, abych věděla co musím dát ještě vyprat a co musím ještě najít. Abych o víkendu měla klid. V sobotu jsem celý edn ležela v posteli a prohlížela jsem si fotky s Coulem. Když najednou jsem dostala takový vztek, že jsem jednu z těch fotek vzala a roztrhala jsme jí. Byla jsem naštvaná a smutná a jediný kdo mě uměl rozesmát a byl semnou byl Starky. Seděl mi v klíně a díval se nahoru na mě.

Přišlo mi upozornění. Otevřela jsem telefon a tam bylo. Coul Harper zrušil přátelství na fb. A pak jsem koukla na instagram a chtěla jsem se podívat na jeho profil, ale zablokoval si mě. Takže tímhle mě definitivně ostřihl.

V neděli ráno mi volal Sebastien jestli s ním nechci jít ven, neměla jsem nic proti a tak jsem se na snídala a vyrazila jsem. Sebastien mě vzal do lunaparku a pak na pláž procházeli jsme se a povídali si byl to fajn den. Akorát jsem dojídala cukrovou vatu, když...,, Doufám že sis to dneska užila." Pronesl klidným hlasem.,, Ano moc děkuju už se těšíš na tábor?" Sebastien se usmál.,, Jako každý rok se samozřejmě moc těším, ale štve mě že jede i ten Arogant Harper."

Nic jsem na to neřekla jen jsem pokračovala v chůzi.,, Ty k němu pořád něco cítíš že jo?" jeho otázka mě zaskočila. Zastavila jsem se, ale nepodívala jsem se na něj radši jsem koukala na oceán.,, Takže ano. Doufám, že se na tom táboře nic nestane nechci aby ho zkazil." teprve teď jsem se na něj podívala. ,,Myslím, že jsi měl pravdu se vším okolo Coula, ale já ti nechci dál lhát." Teď a nebo nikdy. Řekla jsem si.

,, Ale věř mi, že jsem jí mít nechtěl, po tom co sis vybrala mě jsi se změnila a mě došlo, že  jsem ti ublížil. Pak ses, ale zase chovala stejně tak jsem myslel, že je vše v pohodě." usmála jsem se na něj. ,,Od doby co je tu Coul není nic v pohodě, tedy nic mezi námi. Sebastiene musíš vědět, že jsem se s Coulem ještě dlouho po tom co jsem se rozhodla scházeli." Sebastien se na mě jen podíval s kamennou tváří. Nevěděla jsem nad čím přemýšlí nebo jak moc jsem mu ublížila. ,,Dobře, uděláme to takhle. teď už s ním nejsi podle toho co psala Faster takže bychom mohli být v pohodě. Odpouštím ti to Sky." Pak mě z ničeho nic objal. Trochu mě překvapilo jak zareagoval, ale byla jsem ráda, že to tak vzal. Ačkoliv to bylo opravdu hodně zvláštní. ,,Děkuji?" pronesla jsem.

Pak mě jen doprovodil domů a já se po sprše zavrtala do postele se Starkym u nohou. Ráno mě zbudil Starky, který mi olizoval obličej postavila jsem ho o kousek dál a vypla jsem budík na telefonu bylo 4:30 ráno měla jsem půl hodiny jelikož v pět byl sraz na autobusovém nádraží měla jsem tak patnáct až dvacet minut abych se oblékla upravila a nasnídala. Autobusové nádraží jsem měla totiž jen o dvě ulice dál.

Když jsem byla oblečená a připravená i se Starkym jsem šla dolů. Nakrmila jsem ho a pak jsem udělala snídani sobě. Vzala jsem si tousty co jsem si včera připravila na cestu a láhev spritu. Vrazila jsem to do tašky co jsem měla připravenou na chodbě. Pak jsem ještě vyběhla schody vzala jsem si mobil nabíječku a sluchátka.

Dole jsem si nazula botasky hodila jsem si batoh na záda a tašku přes rameno. Vypadla jsem z domu dala jsem si sluchátka do uší.

Když jsem se blížila uviděla jsem Sebastiena Beky a dost velkou skupinu malých dětí. Nevím proč, ale hledala jsem Coula a bohužel jsem ho našla, zrovna seděl na lavičce a líbal se s Keren. Okamžitě jsem odvrátila pohled a šla jsem se pozdravit s kamarády. Došel už i Henry, ale nevypadal moc nadšeně. Taky měl kruhy pod očima a tvářil se jako by umíral. Všichni jsme se mu smáli a on jen pronesl.,, Příště už si rozmyslím komu jednu vrazím." bylo nám jasné, že někomu dal při fotbale nakládačku a ten někdo si byl stěžovat.

Tak tohle bude ještě zajímavé. Každopádně tu byla opět jedna překvapivá reakce ze strany Sebastiena. No kdo by to čekal? Čekali jste, že by takhle zareagoval? A co Coul a ta jeho nová dívka? Myslíte si, že je to něco vážného nebo je s ní Coul jen domluvený, aby si držel Skylar z důvodu bezpečnosti od těla? Napište mi svůj názor či teorii moc ráda zjistím co si myslíte vy. :D

Napřečtenou!

Girl with guitarKde žijí příběhy. Začni objevovat