34.kapitola - špatné rozhodnutí?"

269 23 10
                                    

Když Casi odešla ještě dlouho jsem seděla ve výklenku a přemýšlela o jejích slovech. Moje rozhodnutí bylo, ale pořád nejednoznačné. Pozorovala jsem hvězdy a myslela na Coula na naší větu.,, Jsme jako hvězdy daleko a přitom vedle sebe."

Probudila jsem se ve výklenku, kde jsem usnula. Skočila jsem si do sprchy vzala jsem si starorůžovou halenku na knoflíky a černé rifle. Chtěla jsem dneska zase vypadat jako člověk a ne jako zombie. Upravila jsem se a sešla do kuchyně. Hned zamnou cupital Starky, který si poslušně sedl k miskám a čekal než mu dám snídani. Nasypala jsem mu. A pak jsem nakrmila sebe tousty s míchanými vajíčky a jablečným džusem.

,, Dneska vypadáš opravdu skvěle za celý týden určitě nejlíp, ten volný drdol ti sluší podobáš se mamce.",, Děkuji. To ty vypadáš, jak kdyby jsi právě vylezl z pračky po ždímacím cyklu. Ukaž aspoň to tričko ti vyžehlím." Stáhla jsem bratrovi tričko a hodila jsem ho na žehlící prkno a vyžehlila mu ho.,, Proč to děláš?" zeptal se překvapený a rozespalý bratr.,, Nechci, aby se za tebe Casi styděla."

Vyplázla jsem na něj jazyk a hodila jsem po něm tričko.,, Hej za mě se stydět nemusí. Ale díky.",, Tím bych si nebyla tak jistá. Není zač.",, Hodím tě do školy. Teda pokud nejedeš s Coulem.",, Ne nejedu budu moc ráda."

Došla jsem k naší zídce už tam seděla Beky a Henry. Ten se,   ale okamžitě vzdálil nejspíš ke své nové přítelkyni. Sedla jsem si k Beky a podívala jsem se na ní.,, Dneska ti to sluší, ale vidím, že si nejsi svým rozhodnutím jistá." sklopila jsem zrak a kývla jsem na důkaz že má pravdu.,, Určitě jsi se rozhodla správně jeden nebo druhý to určitě pochopí jsou přece skoro dospělý." pohladila mě po zádech a já se zhluboka nadechla.,, Za chvíli by tu měli oba být." řekla jsem vyděšeně.

,, Myslím, že už jdou. " podívala jsem se stejným směrem tako ona. Blížil se k nám Coul s batohem přehozeným přes jedno rameno v modré košili a rozcuchanými černými vlasy. Strašně mu to slušelo. A kousek od něj se blížil Sebastien s naštvaným výrazem ve tváři jeho blonďaté vlasy byli splihlé a netvářil se vůbec vesele.

Oba došli současně k místu kde jsem s Beky seděla.,, Tak jak ses rozhodla? Dělej nemám celý den ještě se musím učit." Sebastien se toho nebál hned šel k věci dost nepříjemně.,, No tak uklidni se kámo." řekl Coul.,, Pro tebe nejsem žádný kámoš." oba se otočili na mě a mě zabývala poslední minuta na změnu rozhodnutí, ale musela jsem to rozseknout.
,, Ehmm...tak zaprvé Sebastiene nenavážej se do Coula a ty Coule se prosím drž, aby jsi mu jednu nevrazil. A teď k věci. Sebastiene...jsi můj nejlepší kamarád a byl jsi tu pro mě vždy, když jsem tě potřebovala. A ty Coule jsi prostě něco neuvěřitelného za svůj dosavadní život jsem s nikým nezažila to co s tebou, ale i přesto všechno jsem se rozhodla pro...." na sucho jsem polkla. ,,Sebastiena." řekla jsem to strašně potichu, ale v tu chvíli mi to přišlo, jako bych to zakřičela.

Viděla jsem dvě naprosto rozdílné reakce. U Sebastiena to bylo naprostý štěstí nejspíš zase získal naději, že bych se do něj mohla zamilovat, tak jako on do mě. No a u Coula mě to zabolelo jeho výraz jsem neuměla pořádně přečíst mísil se tam smutek, zklamání ale i štěstí. Sebastien mě objal, ale já necítila úlevu a klid jak jsem si myslela. Byl to spíš smutek smíchaný s pocitem, že jsem udělala to rozhodnutí které pro mě bude lepší.

Coul si mě vzal ještě na chvíli stranou.,, Sky chci, aby jsi byla šťastná pokud by jsi cokoliv potřebovala jsem tu pro tebe. Pořád tě mám rád." Usmál se a pak chvíli jen stál a prohlížel si mě strašně jsem ho chtěla obejmout, ale bylo tu moc lidí. Jako by mi četl myšlenky zatáhl mě ke stromu a objal mě. Nebylo to dlouhé objetí, ale i tak stačilo k tomu aby utvrdil svá slova.,, Děkuju." řekla jsem na konec a odešla jsem za Sebastienem, který se vášnivě bavil s Beky vypadal mnohem šťastněji než když přicházel.

Podíval se mým směrem a nejdřív se usmál mile a vesele, ale když se podíval za mě usmál se povýšeně a vítězně takového ho neznám. Otočila jsem se na Coula a ten jen mykl rameny a pomalu odcházel.

Celý den ve škole jsem se bavila se Sebastienem a Beky. Teda respektive oni se bavili a já je jen poslouchala. Už jsem si se Sebastienem nerozuměla tak jako dřív. Pokaždé když jsme potkali Coula tak po něm Sebastien neustále házel vítězný úsměvy necítila jsem se jako jeho kamarádka, ale jako nějaká jeho trofej.

To já se na Coula vždycky podívala omluvně. Bylo mi líto jak se na něj Sebastien koukal. Coul se na mě vždy mile usmál. Po poslední hodině jsem si šla do skříňky pro bundu. Když jsem skříňku otevřela vypadl malý složený papír. Nestihla jsem ho zvednout, protože se přiřítila Scharlotte. Vzala mi papírek a přečetla si to.,, Ježíš já myslela, že ti někdo píše zamilovaný dopis a ty se s někým učíš astrologii ty jsi nudná." nechápavě jsem se na ní podívala hodila mi zpět papírek, který předtím velmi vášnivě zmuchlala.

Opřela jsme se zády o skříňku a srovnala jsem si papír. Stálo tam.
,, Hvězdy jsou daleko a přitom vedle sebe." - C
Hned mi bylo jasný kdo to psal a proč to napsal. Milovala jsem tyhle slova. Strčila jsem papírek do kapsy zabouchla skříňku a vyrazila jsem ven za Sebem a Beky.

,, Co ti to tak trvalo?" zeptal se Sebastien.,, Zdržela mě Scharlotte." řekla jsem po pravdě.,, Ona ale vyšla před tebou. Už to bude takových pět minut.",, Co to s tebou je nemůžeš jí nechat být? Jsi jak hlídací pes." řekla Beky na mou obranu. Nebýt jí tak na něj asi začnu řvát.,, Promiň nechtěl jsem, nevím co to semnou je mám jen  radost, že sis vybrala mě a ne toho namyšleného kluka. Udělala jsi správnou věc."

Potichu jsem při odchodu řekla.,, Tím si nejsem tak jistá." neslyšel to, ale jednu věc jsem chtěla aby slyšel. Otočila jsem se na něj a do očí jsem mu řekla.,, Coul není namyšlený, náladový blb jak si myslíš. Ani ho neznáš. Já s ním trávila nějaký čas ty ho jen pozoruješ ve škole. Nechci, aby jsi o něm mluvil hnusně." pak jsem se otočila a odešla jsem... 

Tak jo omlouvám se, ale nebylo moc času a tak přidávám kapitolku až teď.¨

Tak jo vybrala si. Kdo tohle čekal? Mě osobně je dost líto Coula. Některým z vás určitě také. Co je se Sebastienem. Chová se jako idiot. Zajímalo by mě jak by se choval, kdyby si vybrala Coula. No každopádně co bude dál? Jak to bude s tou jejich soutěží? No to vše se dozvíte později. :D

Napřečtenou!

Girl with guitarKde žijí příběhy. Začni objevovat